Takker!Ai ai, lykke til!
Og skulle man finne på å trosse disse gudene bruker dem kona di til å straffe deg.Takker!
Ble heller snømåking på formiddagen, så mekking må utsettes til i morgen. At værgudene ikke hensyntar mine behov for hobbytid synes jeg er direkte sjofelt!
Det hadde blitt dobbel straff; hadde jeg ikke måkt kunne jeg ikke hentet fruen på flyplassen og dermed hadde det fortsatt vært to rakkerunger mot en forelder i heimen, samt mye kjeft å få når fruen endelig hadde kommet seg hjem.Og skulle man finne på å trosse disse gudene bruker dem kona di til å straffe deg.
Fra en som har forsøkt.
Spørsmålet man kanskje bør stile seg. "Hva har jeg gjort gale siden værgudene laster meg med slikt snøvær?"Det hadde blitt dobbel straff; hadde jeg ikke måkt kunne jeg ikke hentet fruen på flyplassen og dermed hadde det fortsatt vært to rakkerunger mot en forelder i heimen, samt mye kjeft å få når fruen endelig hadde kommet seg hjem.
De tar i såfall virkelig hardt i for å illustrere poenget sitt.Spørsmålet man kanskje bør stile seg. "Hva har jeg gjort gale siden værgudene laster meg med slikt snøvær?"
Kan det tenkes at snøfallet er gjennomført bare for vise deg hvor gøy det egentlig er å feilsøke DD spillere sammenlignet med snømåking?
Tålmodighet, tålmodighet!Du må jo spa det taket der snart så det er klart for 3. sesong av Måsan - minutt for minutt![]()
Tja, oppgraderingen har ligget til modning i en skuff i snart et år, så det er kanskje på tide å teste om den var verdt pengene. Koding av en klokkedeler tror jeg at jeg skal holde meg langt unna, kona synes jeg bruker i overkant mye tid på dette prosjektet fra før av, om ikke jeg skal lære meg IC-bygging også.Huffda. 4k for en SoC til 80,- var rimelig bra oppskalering. Finnes det dataark på MN6042 slik at du kan måle om det er der feilen er? Og evt selv kode en klokkedeler med hjelp av KI og HFS.
Gratulerer med langt vakrere føtter enn de som jeg ufrivillig tvinges å se på når jeg åpner andre medlemmers Hifi&Fot-tråder
Takker og bukker! Kan garantere at det blir flere tøffel- og sokkebilder fra denne kanten selv om jeg har investert i disse, men jeg kan forsikre om at det ikke blir bilder av nakne tær i utsikten.Gratulerer med langt vakrere føtter enn de som jeg ufrivillig tvinges å se på når jeg åpner andre medlemmers Hifi&Fot-tråder!
Kan ikke gi opp nå, må bare tømme min lokale elektronikkpusher for transistorer, så går den sannsynligvis som en klokke, ca en plateskive av gangen.Dags å gå tilbake til en enklere mk2 ?![]()
Både loddebolt og oscilloskop fås rimelig på eBay eller liknende. Trenger ikke rare oscilloskopet for å synkronisere MK2, ei heller MK3. En kanal er alt som trengs, og alt skjer i kHz-domenet.Jeg må få ut fingeren og lodde over alle kondisene på min MK2. Mulig jeg da får sync igjen. Men trenger å investere i ny loddebolt og et bedre oscilloscope først...
Fine føtter, ja.Pakke!
Vis vedlegget 1107387
Innhold!
Vis vedlegget 1107389
Beina er tilpasset vekten av Manta oppå 10D, så dette blir bra.
Kan brukes på både dongerivesten, som beltespenne eller som merkelapp på boxeren. Your choice!Fine føtter, ja.
Men den lappen med logo på, er det et sånt strykemerke til dongerivesten?
Deilig bass på dette. Björn Meyer kan sakene sine.Simin Tander!
Vis vedlegget 1107603