T
TT.
Gjest
Vanlig tannkrem fungerer fintPrøvde meg på å polere mitt igår, jeg også. Må ha noe ripe fjerne middel og ta det en gang til.
Vanlig tannkrem fungerer fintPrøvde meg på å polere mitt igår, jeg også. Må ha noe ripe fjerne middel og ta det en gang til.
Novus akrylrens Må ta en runde til, er noen dype riper igjen men ser betraktelig bedre ut enn før. Hva bruker du?Så bra. Hva ble brukt?
Tannkrem og Turtle wax for bilNovus akrylrens Må ta en runde til, er noen dype riper igjen men ser betraktelig bedre ut enn før. Hva bruker du?
Tar tannkremen dypere riper? Ikke helt overbevist av Novus scratch remover.Tannkrem og Turtle wax for bil
Ja, hvis du tar tiden til hjelp. Å polere plast er en tolmodighetsprøveTar tannkremen dypere riper? Ikke helt overbevist av Novus scratch remover.
Takker!Nydelig spiller
Skikkelig sånn mindfuck det bildet der, ser ut som pickupen tipper skrått utover så det står etter.Lunchmusikk avspilles på naken SCME V med en PU med naken Shibatanål. Passer da godt med naken mann på coveret.
Jeg vil forøvrig rette en takk til den/de som fant opp armløfteren. Jeg bare hater å senke nåla mot skiva uten mekanisk hjelp.
Takk, det er hyggelig å lese.Skikkelig sånn mindfuck det bildet der, ser ut som pickupen tipper skrått utover så det står etter.
Sikkert noe med vinklene som gjør det.
Ser jo av andre bilder at det ikke er sånn, men noen av vinklene tuller med hjernen min. Skylder på korona
Fint tråd, hadde lurt seg under radaren min![]()
Kommunearbeider med erfaring?Viktig å ikke slite seg ut.
Frekkas! Jobber selvfølgelig i staten som alle andre lathanser!Kommunearbeider med erfaring?![]()
Been there, done that!Frekkas! Jobber selvfølgelig i staten som alle andre lathanser!
Jepp, armen er for kort hvis jeg ikke jukser det til. Plinthet er laget for 10" armer og oppover. Kanskje jeg burde gå for armforlengeren diskutert tidligere?Men du. Jeg har litt tungt for det, men jeg skjønner ikke helt denne stadige armbordutskiftningen. Er det slik at armen egentlig er for kort for spilleren eller er det noe annet?
God plan! Da har jeg akkurat nok til ett armbord.Det bør gå, ta grov kuttingen med motorsag.. mye mer effektiv. Ikke glem øl mens du jobber![]()
Du må nok ned på kaia og hente deg ei ny trosse!Jeg fikk forresten løst opp superlimknuten på antiskatetråden med en real dose aceton tidligere i dag. Eneste minuset er at enden på tråden ser ut som håret til en sliten puddelrocker.
Vis vedlegget 786903
Ønsker ikke å være jævlig, men kanskje du skulle slått til da jeg tilbød deg en 10,5 tommers SAEC 308 L Fon et års tid siden….Jepp, armen er for kort hvis jeg ikke jukser det til. Plinthet er laget for 10" armer og oppover. Kanskje jeg burde gå for armforlengeren diskutert tidligere?
Ønsker ikke å være jævlig, men kanskje du skulle slått til da jeg tilbød deg en 10,5 tommers SAEC 308 L Fon et års tid siden….
Mvh