N
nb
Gjest
DU kan søke i et temmelig omfattende utvalg tester fra ymse kilder på http://www.ecoustics.com/monosapiens skrev:Hvor finner man tester av rack ?
Hvor mye racktester det er der vet jeg dog ikke.
DU kan søke i et temmelig omfattende utvalg tester fra ymse kilder på http://www.ecoustics.com/monosapiens skrev:Hvor finner man tester av rack ?
Stemmer det. Mer her: http://www.babylon.com/definition/copula/Englishhavar skrev:Litt pirk bare, copulate heter det vel på engelsk.Valentino skrev:Stusser litt over navnet jeg da, fordi verbet i sin engelske form brukes om menneskelig forplantningaktivitet. Nuvel.![]()
Roysen skrev:Kan jeg spørre hva som er veiledende pris for et slikt i Norge - Endre?
Mvh
Roysen
Hei,Endre Askeland skrev:Hei
Veiledende pris er 77000,-
Dette racket er custom bestilt. Lakkeringen er en tilnærmet tro kopi av fargen og strukturen i treverket til isis.
Hilsen
Endre
hifiguru skrev:Ønsker ikke å være frekk her, de hyllene ser fantastisk vakre ut, men til 77000 + kanskje endel til for det spesielle treverket hadde jeg følt meg litt snytt med slike T-profiler på sidene, ser ut som alle penga gikk i hyller også tar vi topppen på et nettinggjerde for å holde tingene sammen. Mulig det er eksklusive materialer men på bildene se det litt trist ut. sorry
Det er jeg klar over, men svært gode tilbude er ofte gitt med betingelse om konfidensialitet. Jeg vil derfor ikke spørre om det.saeman skrev:Veiledende pris på Rack er en ting, hva en betaler er noe helt annet.
Her blir 100 t snart 50 t.![]()
er det mulighet for å legge ut noen bilder av herligheten her ?hobby skrev:Støttes! Når man begynner å samle på seg elektronikk i hundretusener kroners klassen begynner elementer som rack (og også kabler) å spille en definitiv rolle som egen komponent man ikke kan ta lett på!
Mitt oppsett av SR Compistes rack med karbonhyller og som er produsert av firma som primært produserer deler til formel-1 biler har veildende pris på kr 165.000, det er nesten så jeg ikke tør å si det, men det hører jo med at jeg fikk kraftig rabatt da... ;D Ekstremt bra utseende er også en pen bonus. Har aldri angret... Men folk kjøper jo da også flygelere til slike summer...
Skvatt forresten en gang da Rema1000 hadde reklame på TV. Så samme rack i bakgrunnen så Rema-Reitan har forresten god smak ;D
Ja visst, her er noen bilder av SR rackene med bilder fra mitt forrige oppsett i mitt tidligere hus. Jeg har nå i mitt nye hus 1 stk. 3 hyllers rack i tillegg til de 2 jeg hadde fra før med 2 kanals komponenter langs en av sideveggene, og så 2 stk. plattformer til monoblokkene.J.Finvaag skrev:er det mulighet for å legge ut noen bilder av herligheten her ?![]()
Så kunne jeg da også selge Base plattformene...J.Finvaag skrev:hmm så jammen ikke værst ut ;D
Ingen hull til kabel i topplate, kablene går mellom hylle og vegg. Tenker det veier ca 20-25 kg? Beina kan fylles med sand, om ønskelig.HCS skrev:Var det ferdig hull på topp plata til føring av kabler gjennom der eller har du lagd det selv ? Tungt er dette racket ca ?
Hei!Whoracle skrev:hvor får man kjøpt sistrum racket? og til hvilken pris?