|
Det var ei herlig tid dette.Jazzy skrev:Den platespilleren fortjener litt musikk fra samme tidsperiode. Denne låten ble nok avspilt på mange Thorens 124. ;D
/Trond
JanR skrev:Sagt det før, sier det igjen....en vannvittig flott spiller du har der rørlig
ps: husker Suzy Q og Runaways, gode minner
/jan
En sann entusiastSlorbak skrev:JanR skrev:Sagt det før, sier det igjen....en vannvittig flott spiller du har der rørlig
ps: husker Suzy Q og Runaways, gode minner
/jan
Nydlig håndverk er dette også. Skjønner godt han legger sjela si i denne Jan.
Mvh Roar
Enig! Fikk bare plutselig et så herlig flashback når Nasareth ble nevnt. ;Drørlig skrev:Tenkte kanskje mere noe sånt:
Se der ja.Det vil jeg kalle fresepress.Lagga skrev:Mmmmmmm, jo, det er nok noen minner knyttet til flere av disse låtene..... :;D
Ellers; et lite tips til utsmykning på din flotte plint:
Vennlig hilsen
Morten
Skulle sorgen ta overhånd så får du heller ta deg en båttur.rolfozzy skrev:Et godt valg, rørlig. Gratulerer. Det er stunder da sorgen kommer over meg og jeg angrer at jeg solgte min.
rørlig skrev:Noen ganger er det ålreit.
Har forsket og fabulert litt rundt ny cd spiller. Kjøpte til og med en meget dyrere sak, som dessverre hadde noen små tekniske problemer. Måtte fabulere litt til og valgte igjen å stole på noen andre ører enn mine egne. Et uhørt kjøp med andre ord.
Ihvertfall endte det med at denne kom i hus:
Lot den stå å spille utover ettermiddagen, og når det var tid for legging skulle 4 åringen ha Norah(jones) til å synge godnattsang. Ikke min mest spilte cd, og det er sikkert mye man kan diskutere rundt denne innspillingen.
Da pia(trøndersk for jenta) endelig hadde sovna, skulle far sette seg ned for litt kritisk lytting på hifiparametre. Skulle jo egentlig finne fram noen av de vanlige testcd ene, men ble sittende og høre litt på Norah en liten stund allikevel.
Poenget er at jeg glemte helt alle parametrene og ble sittende og lytte fascinert til stemmen og musikken. Sånn har det egentlig bare fortsatt. Abe is in da boat og blir værende.
Det var steinull på alle kanter når jeg åpna første gang.JanR skrev:Se der ja
B.C er gutten sin.
Skal bli morro å høre hva du syns når filtrene har "gått seg til"
Men hva er det mitt øye skuer, er kassa full av steinull ???
/jan
Man skal ikke kødde for mye med de derrørlig skrev:Det var steinull på alle kanter når jeg åpna første gang.JanR skrev:Se der ja
B.C er gutten sin.
Skal bli morro å høre hva du syns når filtrene har "gått seg til"
Men hva er det mitt øye skuer, er kassa full av steinull ???
/janBare noen biter igjen nederst nå. Får prøve å ta dem senere.
Hvis filteret viser seg å bli en stayer, så må jeg inni å bytte bort litt multikåre også.Tidligere eier hadde også grisa på bitumen på den passive. Borte nå.
Om ikke bedre :R.S. skrev:De svenskefiltrene er ikke noe skrot, minst like høy komponentkvalitet som i Crites.
Mvh. RS
JanR skrev:Om ikke bedre :R.S. skrev:De svenskefiltrene er ikke noe skrot, minst like høy komponentkvalitet som i Crites.
Mvh. RS
/jan
Samme filteret, i utgangspunktet, som i mine Forte II.rørlig skrev:Svenskefliteret har også et lite print,noen tanker ?
Sitar beat ja. Kunne ikke la denne gå fra meg når det står Indian Style Heavy Funk på plata ;DJanR skrev:Sitar beat ??? :
De andre to er jo godis
Noe klokere i delefilter saken ?
/jan