Ingenting på gang dessverre, venter på oppgangstider i økonomien (min), slikat jeg kan få testa produkter nevnt i post 151.JanR skrev:Ingen dårlig vente riia det.
Men siden du venter på noe, tydeligvis, hva er på gang ???
/jan
jada, fornøyd med snekkerverkstedet, 6,5 m takhøyde gir litt romfølelse ;DJanR skrev:Det skal sies at Tandbergen fungerte meget bra som riia hos deg.
At Rotel'n er bedre tviler jeg heller ikke på. I overkant mye innstillinger kanskje...på godt og vondt.
Litt av ett snekkerverskted du har fått deg foresten ;D
/jan
Takhøyden er stor jarørlig skrev:jada, fornøyd med snekkerverkstedet, 6,5 m takhøyde gir litt romfølelse ;DJanR skrev:Det skal sies at Tandbergen fungerte meget bra som riia hos deg.
At Rotel'n er bedre tviler jeg heller ikke på. I overkant mye innstillinger kanskje...på godt og vondt.
Litt av ett snekkerverskted du har fått deg foresten ;D
/jan
Takk for denkise skrev:Jo, den ser virkelig fin ut !
rørlig skrev:Er den ikke fin?
Takk takk. Har ikke gjort noe negativt med lyden heller.JanR skrev:Her går det unna ja
Grats med ny "pre", lenge leve latskapen ;D
(ref. remote)
/jan
Da er det vinn-vinnrørlig skrev:Takk takk. Har ikke gjort noe negativt med lyden heller.JanR skrev:Her går det unna ja
(ref. remote)
/jan
Kablene er på plass. 0,3 x 3mm gløda finsølv etter oppskrift fra andre (b.l.a. LMC) i bomullstrømpe. Ikke fletta eller tvinna så langt.JanR skrev:Da er det vinn-vinnrørlig skrev:Takk takk. Har ikke gjort noe negativt med lyden heller.JanR skrev:Her går det unna ja
(ref. remote)
/jan
Ferdig med kablene ? Hvis ja, verdt jobben ?
/jan
Hvor kjøpte du disse bomullsstrømpene hen? Må testes utrørlig skrev:Da har jeg fått pimpa anlegget med offwhite høyttalerkabel strømper.Måtte jo teste dette Duelund trikset med bomullsisolasjon.
Strippa 6kv grøftekabel og stappa inni strømpa. Veldig pent ble det.
Takk!rørlig skrev:Den minste kjøpte jeg på partsconnexion.com, den svære til høyttalerkablene fant jeg på ebay.
Jeg valget litt store for å forenkle innføringen av kabelen.
Koster ikkeno.
Partsconnexion
COTTON ROPE 7mm (5mm internal) Non-dye Natural Colour Cotton Tubing
COTTUBE-72535
$0.70
$28.00
ebay:http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280531731312&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Keep on rulling.JanR skrev:Så morro![]()
Og hvorfor ting er som de er teller jo egentlig ikke så lenge det spiller bra.
Driver og leker litt med rør her også, den store rør-teste-dagen ?
/jan
Horntreff får vi til.JanR skrev:Da er det bare å bøye seg i støvet
Du har holdt på en stund så all ære til deg som er tålmodigheten reinkarnert.
Betyr det her at det blir horntreff på skuta utover vår-sommer ?
/jan
Hehe bøyer meg bare litt fremover, mere symbolsk enn bøyingrørlig skrev:Horntreff får vi til.JanR skrev:Da er det bare å bøye seg i støvet
Du har holdt på en stund så all ære til deg som er tålmodigheten reinkarnert.
Betyr det her at det blir horntreff på skuta utover vår-sommer ?
/jan
Til og med skuta er blitt noe mer presentabel enn sist.
Ps. Du trenger ikke å bøye deg så voldsomt. ;D
Takk for det.Ti Kei skrev:Flott anlegg i det som må være sentralens kuleste "lytterom"![]()
Du får ta deg en tur igjen.Lagga skrev:Skuta har sjarm, og er flott!
Har vært i langt verre lytterom enn den, skuta fungerer godt!
Vennlig hilsen
Morten
Som sagt vinter eller vår.Må få gjort unna vinterferien, så er vel jeg klar med det jeg skal fikle på plass før jeg tør å ta imot så fint selskapJanR skrev:Når jeg ser bildene fra "lytterommet" på skuta så kjenner jeg at det er på tide igjen
Altfor lenge siden.
Men først hornarrogansen (håper jeg) så kan de andre komme ramlende etter
/jan
Snakke litt om det til helgen ?rolfozzy skrev:Legger vi planer for gjenvisitt på Nesodden til våren?
Kunne vært artig det.
God tid planlegging er ikke noe for meg.JanR skrev:Snakke litt om det til helgen ?rolfozzy skrev:Legger vi planer for gjenvisitt på Nesodden til våren?
Kunne vært artig det.
Må jo planlegge i god tid 8)
/jan