Lumin u2 miniDere som rapporterer om at Qobuz Connect fungerer - hvilke streamere briker dere?
Post gjerne et skjermbilde av hvordan den ser ut på telefonene deres.
Intern streamer i Wadax Studio Player.Dere som rapporterer om at Qobuz Connect fungerer - hvilke streamere briker dere?
På Lumin kom supporten for Connect med FW 19 (16 april), dvs før offisiell App (9.00) i dag.Går ut fra at dere også måtte ta en softwarepppdatering av streameren før Connect fungerte?
Her i fra Midt-Norge kan det se ut som du spiller av lyden på telefonenConnect eller betjeningsappen har vært tilgjengelig i minst 5mnd og jeg har brukt den uten noe problemer overhodet. Både på telefon og Ipad.
Vis vedlegget 1119260 Vis vedlegget 1119261 Vis vedlegget 1119262
Man velger hvilken avspiller man velger å bruke:Her i fra Midt-Norge kan det se ut som du spiller av lyden på telefonen
Har ikke du valgt Airplay her da?
Ikke på min mobilHva med Android? Er ikke kommet noe her, evt hvordan finner man denne oppgraderingen?
På bildet mitt over - ja. Men jeg har samme oversikt som deg også men velger heller å bruke Wiim sin egen betjeningsapp da jeg mener den er bedre og mer intuitiv.Har ikke du valgt Airplay her da?
Ser slik ut hos meg.
Litt forvirrende at de kaller den vanlige tilkoplingen Connect som ikke er det samme som QobuzConnect.På bildet mitt over - ja. Men jeg har samme oversikt som deg også men velger heller å bruke Wiim sin egen betjeningsapp da jeg mener den er bedre og mer intuitiv.
Hva med Android? Er ikke kommet noe her, evt hvordan finner man denne oppgraderingen?
Enig.Litt forvirrende at de kaller den vanlige tilkoplingen Connect som ikke er det samme som QobuzConnect.
Hvilken versjon av app'en har du?Funker på min Google mobil nå, altså android.
V 1.4.32Hvilken versjon av app'en har du?
Ellers har jeg Beta versjonen av Qobuz på mobilen.V 1.4.32
Ikke på min pixel 8Funker på min Google mobil nå, altså android.