Qobuz streaming tjeneste

Kommer du til å bli Qobuz kunde om det blir tilgjengelig i Norge?

• Ja

Stemmer: 173 77.2%
  • Nei

Stemmer: 51 22.8%

• Totalt antall stemmer
    224

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TAF

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Antall liker
    533
    Torget vurderinger
    15
    Det går an å spille Qobus på WiiM både direkte på WiiM-streameren og med Qobuz Connect. Mulig at de oppfører seg ulikt mhp oppstartspunkter etter hvile. Jeg har ikke sjekket for hva er poenget med å spille Gimme Shelter fra midt i låta?
    Det har ingenting med det å starte opp fra samme låt å gjøre, men at den husker siste enhet jeg spilte fra. Slik den oppfører seg nå går den automatisk til å spille fra telefonen og ikke Wiim Ultra som jeg spilte fra sist, det etter at jeg har stoppet spillingen for å spise middag eksempelvis.

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Antall liker
    5.455
    Det har ingenting med det å starte opp fra samme låt å gjøre, men at den husker siste enhet jeg spilte fra. Slik den oppfører seg nå går den automatisk til å spille fra telefonen og ikke Wiim Ultra som jeg spilte fra sist, det etter at jeg har stoppet spillingen for å spise middag eksempelvis.
    Jeg tipper dette er gjort bevist. La oss si bruker forlater lokasjon* hvor spiller er plassert vil langt de fleste foretrekke at den fortsetter avspilling på telefon. En bedre løsning for brukerere med eget hode er selvsagt at bruker selv kan velge hvordan app skal oppføre seg.

*) når spiller settes i pause er det naturlig at statusoppdateringer til klient avsluttes for å spare strøm på mobile enheter. Som i praksis blir samme som å forlate lokasjon.

TAF

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Antall liker
    533
    Torget vurderinger
    15
    Skjønner. Det er et ilandsproblem, men dog irriterende.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn