Ingenting, tipper jeg...... flere av ossn har fått ok av deg og søplekassa di....
Sist redigert:
Mulig hsn ikke hviler, men imponerende at han har tid til dette:Du har brukt ignore på meg, ok. Full flukt fra virkelighetenDu vet at dette bare fungerer i diskusjonsforum?! Virkeligheten er at Donald Trump er president og hviler ikke en dag for å gjennomføre sin politikk
. Du liker det ikke, så du ignorerer meg. Såååå, hva kan jeg gjøre for å få deg tilbake?
![]()
Har du også fått nok av meg? Vil du ikke at jeg skal poste flere innlegg?Ingenting, tipper jeg...... flere av ossn har fått ok av deg og søplekassa di....
Får sjørøvere fredsprisen mon tro?Freddsprisen er da absolutt aktuell i disse tider, - så lenge den gies til personer eller grupper /organisasjoner som faktisk arbeider for fred og fredelig samekistens... dersom Donald mot all formodning skulle få den, så har den utspilt sin rolle for lang tid.... Eneste problemet jeg ser er at den oransje surkelusa er såpass blåst i skallen at det ikke er godt å vite hva slags faenskap han finner på om han ikke får den... vi får bare stålsette oss
Hegseth er nesten fra Trøndelag.Hegseth![]()
![]()
I alle dager!? Man kan da ikke karakterisere motdebattanter som "idioter, åpenbart psykisk syke, hjernevasket eller mindre begavet". Dette er virkelig lavmål, og ekstra trist er det at såpass mange klikker "liker" på slikt. Nå er vel den polariseringen vi ser i USA et kjempeproblem vi helst ikke vil ha her i landet. Tenker dere slikt bidrar til mer eller mindre polarisering?Er det mulig å slutte å svare idioter, åpenbart psykisk syke, hjernevasket eller mindre begavede debatanter? Ingen nevnt, ingen glemt. Det burde være åpenbart etter et par innlegg at enkelte ikke har evner eller er interessert i noen som helst debatt. Null problem å putte på ignoreringslisten, men stadige svar ødelegger trådene. Denne tråden har gått fra å være svært aktuell og mye innhold er skrevet om flere dager før det når MSM. Dette er helt forsvunnet i diskusjoner med flere (?) som åpenbart ikke tilfører debatten noe nyttig. Gjenganger i tråder dette.
Tror vi velger å anse ham som ABSOLUTT-IKKE-NORSK-PÅ-NOE-FØKKINGS-VIS!Hegseth er nesten fra Trøndelag.
Vil tro lars_erik vet mere om dette.
Slike folk finnes og det var ment som et generelt tips til hvordan man bør oppføre seg på et nettforum. Jeg vet ikke hva som skjer i denne tråden. bortsett fra at jeg ser at trådene fylles opp med noen som åpenbart argumenterer mot noen som ikke er riktig vel bevart. Dette har ingen ting med polarisering å gjøre og det er alltid en fordel at man får motstemmer til alle diskusjoner. Men det finnes gode argumenter for alle sider i en debatt og det finnes troll. Troll bør forbigås i stillhet ellers så ødelegger det alle tråder.I alle dager!? Man kan da ikke karakterisere motdebattanter som "idioter, åpenbart psykisk syke, hjernevasket eller mindre begavet". Dette er virkelig lavmål, og ekstra trist er det at såpass mange klikker "liker" på slikt. Nå er vel den polariseringen vi ser i USA et kjempeproblem vi helst ikke vil ha her i landet. Tenker dere slikt bidrar til mer eller mindre polarisering?
Er enig med MML her. Den det henvises til er i selvsving på en planet langt fra den andre bebor, og bruker mengder av energi på å forsøke å tegne opp et fiendebilde som er hinsides udemokratisk, hentet fra ekstreme holdninger til den politiske venstresiden (som begynner ved Carl I Hagens venstre albue). Da er det helt i orden å oppfordre til å la være å svare og henvise til sludderet.I alle dager!? Man kan da ikke karakterisere motdebattanter som "idioter, åpenbart psykisk syke, hjernevasket eller mindre begavet". Dette er virkelig lavmål, og ekstra trist er det at såpass mange klikker "liker" på slikt. Nå er vel den polariseringen vi ser i USA et kjempeproblem vi helst ikke vil ha her i landet. Tenker dere slikt bidrar til mer eller mindre polarisering?
Mindre begavede er vi nok alle, i noens øyne, så den er kanskje på siden.Det er selvfølgelig helt legitimt å oppfordre til ikke å svare, det er språket jeg reagerer på. Jeg synes ikke det er ok å kalle folk idioter, åpenbart psykisk syke, mindre begavet og det som værre er.
Nei, men "gode" norske aner. Han fikk sågar et slektstre til å henge på veggen, overrakt av vår "ambassadør" til Amerika Anniken Huitfeldt.Tror vi velger å anse ham som ABSOLUTT-IKKE-NORSK-PÅ-NOE-FØKKINGS-VIS!
Jeg har møtt norskamerikanske slektninger selv,Nei, men "gode" norske aner. Han fikk sågar et slektstre til å henge på veggen, overrakt av vår "ambassadør" til Amerika Anniken Huitfeldt.
Om "norskamerikaneres" holdninger er relevante for hvilke holdninger de ville hatt om de var forblitt i gamlelandet, så er det kanskje like godt at de dro sin veiJeg har møtt norskamerikanske slektninger selv,
tror de eplene falt ned under ett annet tre enn det jeg hører til på.
Fikk høre noen ganske merkelige virkelighetsoppfatninger, dette ga seg uttrykk ved at de konstant trodde jeg ikke skjønte hva de sa.
Problemet var at jeg FAKTISK forstod hva de sa.
Min holdt far på å le seg hel.![]()
Rubio eller Vance i 2028.Nå som vi er vel akklimatisert til galskapen er det mest interessante hva som skjer når Trump og Vance er borte. Kanskje ikke i - 28, men i alle fall før eller siden.
Vil det komme et forsøk på å reformere systemet nå som det er gjort så ettertrykkelig åpenbart at det ikke er verdt noe som helst, eller vil de bare halte videre med det som måtte være status quo fordi polariseringen gjør det umulig å gjøre noe substantivt med noe som helst.
Godt spørsmål.Nå som vi er vel akklimatisert til galskapen er det mest interessante hva som skjer når Trump og Vance er borte. Kanskje ikke i - 28, men i alle fall før eller siden.
Vil det komme et forsøk på å reformere systemet nå som det er gjort så ettertrykkelig åpenbart at det ikke er verdt noe som helst, eller vil de bare halte videre med det som måtte være status quo fordi polariseringen gjør det umulig å gjøre noe substantivt med noe som helst.
Det er oppsiktsvekkjande mange døme på at fleirtalet finn seg godt til rette i fascistiske statar.Etterhvert som det demrer for stadig flere at dette er en fascistisk maktovertagelse er det et tidsspørsmål før det smeller, skikkelig.
Dei fleste i dag tenkjelege måtane å utfordra Trump/Vance vil henta legitimitet frå det som var før Trump, så det er vel lite truleg at dei vil nyteikna den amerikanske statsforfatninga fullstendig.
America er jo "great", eller i hvert fall nesten,Nå som vi er vel akklimatisert til galskapen er det mest interessante hva som skjer når Trump og Vance er borte. Kanskje ikke i - 28, men i alle fall før eller siden.
Ganske mange som stemte Trump gjorde det for å få en forandring. Får håpe at de ved neste valg fremdeles ønsker en forandring da Trumps forandring ikke akkurat har gått i positiv retning for "folk flest"Det er nok det langt mest sannsynlige ja. Med et stadig økende klasseskille, stadig mer fattigdom og stadig mer misnøye, vold og fiendtlighet.
Hvilket valg?Ganske mange som stemte Trump gjorde det for å få en forandring. Får håpe at de ved neste valg fremdeles ønsker en forandring da Trumps forandring ikke akkurat har gått i positiv retning for "folk flest"