Ingenting, tipper jeg...... flere av ossn har fått ok av deg og søplekassa di....
Sist redigert:
|
Mulig hsn ikke hviler, men imponerende at han har tid til dette:Du har brukt ignore på meg, ok. Full flukt fra virkelighetenDu vet at dette bare fungerer i diskusjonsforum?! Virkeligheten er at Donald Trump er president og hviler ikke en dag for å gjennomføre sin politikk
. Du liker det ikke, så du ignorerer meg. Såååå, hva kan jeg gjøre for å få deg tilbake?
![]()
Har du også fått nok av meg? Vil du ikke at jeg skal poste flere innlegg?Ingenting, tipper jeg...... flere av ossn har fått ok av deg og søplekassa di....
Får sjørøvere fredsprisen mon tro?Freddsprisen er da absolutt aktuell i disse tider, - så lenge den gies til personer eller grupper /organisasjoner som faktisk arbeider for fred og fredelig samekistens... dersom Donald mot all formodning skulle få den, så har den utspilt sin rolle for lang tid.... Eneste problemet jeg ser er at den oransje surkelusa er såpass blåst i skallen at det ikke er godt å vite hva slags faenskap han finner på om han ikke får den... vi får bare stålsette oss
Hegseth er nesten fra Trøndelag.Hegseth![]()
![]()