|
Om du ikkje forstår det no, er det ingen vits i å prøva å få deg til å forstå det. Om eg freistar å forklara er du nok diverre ikkje i stand til å forstå det, det lever me nok godt medIgjen; Det er mulig jeg er litt dum. Du får forklare meg hva Trump er, du som er så vis...
Ingenting jeg sier vil få deg til å endre mening, så det ville vært bortkastet tid for oss begge.Det er mulig jeg er litt dum. Du får forklare meg hva Trump er, du som er så vis...
Men hodet er klart på den mannen. Det kan vel ikke sies om nåværende president?Det kommer an på helse tilstand.
Biden sin helse var skrantende, som ble hold hemmelig til det smalt.
Så hele debatten Biden vs tRump.Men hodet er klart på den mannen. Det kan vel ikke sies om nåværende president?
I forhold til gresskaret.... alt er relativt..Jeg må le..
Biden med rent hjerte![]()
De fleste som kommer opp i åra har vel hatt noe blodpropper. Trump med sin diett har nok et ganske grumsete hjerte. Ser ikke for meg at bigmac hver dag et spesielt bra for kroppenI forhold til gresskaret.... alt er relativt..
Slitsomt å fremstå som "gode Høiremenn" når amerikansk høyreside ser ut som den gjør. Da må man avlede oppmerksomheten fra det og angripe venstresiden, altså "sosialistene". Haken er bare at Demokratene også er ganske langt til høyre, men det glemmes for øyeblikket.Biden var en bauta i amerikansk politikk. Selv rebublikanerne har snakket godt om mannen også etter tRump ble et fenomen. Så hvorfor er han tema nå? Går det så dritt med dagens administrasjon at dem ikke engang klarer finne nye syndebukker?
Drit i pressen. Men så mange videoer tilgjengelig fra begge sider trenger man ikke pressen for å med sine egne øyne og ører gjøre seg opp sin egen mening.Hvorfor det? Fordi propagandapressen har sagt det?
Noe som forundrer meg er at anerkjente media som kritiserer Trump blir kalt "propagandapresse" mens de litt mer perifere "nyhetsformidlere" som hyller Trump er etterrettelige.Drit i pressen. Men så mange videoer tilgjengelig fra begge sider trenger man ikke pressen for å med sine egne øyne og ører gjøre seg opp sin egen mening.
Å velge Biden som sin representant var idiotisk. Å velge trump som president er enda mer idiotisk
Med mindre man har sovet i ett strekk de siste 4 mnd. så skal det ikke være behov for å be noen om å forklare hva Trump er.Igjen; Det er mulig jeg er litt dum. Du får forklare meg hva Trump er, du som er så vis...
Eller dersom man fornekter det som meldes i "MSM" men heller stoler blindt på Fox, Facebook og lignende.Med mindre man har sovet i ett strekk de siste 4 mnd. så skal det ikke være behov for å be noen om å forklare hva Trump er.
Og en liten respons
![]()
Trump varsler nye tollsatser for en rekke land om få uker
USAs president sier landet ikke har kapasitet til å forhandle med alle handelspartnere.e24.no
Både 1 og 2 er jo riktige.A tariff is a tax on a foreign country. That's the way it is whether you like it or not. A lot of people like to say
"Oh, it's a tax on us". No, no, no. It's a tax on a foreign country. It's a tax on a country that's ripping us off and stealing our jobs. And it's a tax that doesn't affect our country
Hvordan kan man unnskylde noe slikt som beviselig er 100% feil?
Er dette bare: "ja, ja, det er bare slik har prater..." NEI. Dette er ikke bare "prat".. Det kan bare være en av følgende to ting.
1. Han har ikke skjønt konseptet med tariff selv. (Altså, han er dum)
2. Han juger så det renner av han og fører velgere bak lyset for å slippe fengsel og fylle lommene sine (Altså, han er en kynisk jævel)
Det er iallfall klart at MAGA-eventyret om hundetusenvis av industriarbeidsplassar i USA er akkurat det.Her er kampen om fremtidens sysselsetting, masse plass for MAGA
Veddemål anyone hvordan dette går?![]()
Ingen kan konkurrere med Kinas «mørke fabrikker»
Nå masseproduseres stadig flere superarbeidere. Billigere blir de også.e24.no
Rett og slett uspiselig. Fyren er kvalmende.
Jeg føler også for å lime inn en av kommentarene under Krugman's glimrende kronikk:![]()
Attack of the Sadistic Zombies
The GOP budget is incredibly cruel — and that’s the pointpaulkrugman.substack.com
Paul Krugman isn’t just right—he’s one of the few voices willing to name what too many tiptoe around: that we’re witnessing a deliberate erosion of empathy in American policy. This isn’t about fiscal responsibility. It’s about power. It’s about a political movement that treats the poor as expendable and the wealthy as entitled to more.
The facts are clear—tax cuts for the rich don’t pay for themselves, and work requirements for Medicaid don’t get people jobs. They get people kicked off life-saving healthcare. That’s not reform. That’s engineered abandonment.
And let’s be honest: this isn’t a debate about economic models. It’s a test of moral character. When legislation is designed in ways that disproportionately harm the bottom 40% of Americans—especially children—you don’t get to hide behind spreadsheets. You are choosing winners and losers, and you’re choosing cruelty over care.
Krugman sees the playbook for what it is. A cynical, zombie resurrection of long-dead ideas that refuse to stay buried because they serve the rich and punish the vulnerable. He’s not being inflammatory—he’s being honest.
And if more of us had the guts to call it what it is—an orchestrated transfer of pain from the top down—we might finally stop mistaking injustice for ideology.
So yes, Krugman’s right. And the real question isn’t whether he’s too harsh. The real question is: why aren’t more people this angry?
Rett og slett uspiselig. Fyren er kvalmende.
Han er jo ikke intelligent nok til å klare å servere en fornærmelse en gang!Rett og slett uspiselig. Fyren er kvalmende.
Om tRump hadde hatt litt omløp i huet, så burde han ha svart på spørsmål om å komme til Norge:Han er jo ikke intelligent nok til å klare å servere en fornærmelse en gang!