Er det Bernie Sanders som sitter der?
Yup, dessverre ikke et reelt foto men budskapet/humoren er treffendeEr det Bernie Sanders som sitter der?
Det tenkte jeg også.Yup, dessverre ikke et reelt foto men budskapet/humoren er treffende![]()
Mye større enn våpenhvile. Hmmm... la meg se... Den nye, gullfargede Trump-mobilen har pressevisning? Trump deler ut medalje til seg selv for ekstraordinær innsats for fred? Gjenforening med Elon?- Feil! Han [Macron] aner ikke hvorfor jeg er på vei til Washington D.C. nå, men det har absolutt ingenting med en våpenhvile å gjøre. Det er mye større enn det, skriver den amerikanske presidenten, og legger til:
- Vent og se!
Dette verkar som eit halslaust prosjekt. For Netanyahu er krigen (inkl. det som ser ut som eit treff på eit Mossad HQ) sjølvsagt noko som stadfester at Iran er ein eksistensiell fiende av Israel og kan samla nasjonen og gje legitimitet til krigen i Gaza.Fredspresidenten trår klampen i bånn:
![]()
- Ser ut som Trump går til krig
USA sender tankfly, jagerfly og hangarskip til Midtøsten. Både svensk og norsk ekspert slår krigsalarm.www.dagbladet.no
Det er vel lov til å spørre om USA's republikanere nok en gang bygger opp en løgn om masseødeleggelsesvåpen, for å rasere nok en stat i MidtØsten. Blir verden et bedre sted på denne måten?
Dersom USA går til angrep (og det trur eg dei gjer), tviler eg på at dei kjem til å setja inn bakkestyrkar. Iallfall på at det er planen. Eg ser føre meg ein katastrofe.Chaim Levinson skrev:Netanyahu's goal is to scorch Iran and hope that Trump's megalomania and desire to leave a legacy will cause him to join in the destruction of Iran's nuclear sites, and perhaps the entire regime, and then enter the history books as the man who freed the world from the Iranian nuclear threat.
Men kva er motivet til Trump:
Den eine
Den andre
Men kva er motivet til Trump, han som har selt seg inn som fredsfyrste og America First, Splendid isolation? Skal han gjenta den fabelaktige utanrikspolitikken til Bush/PNAC, hengjemyra som verkeleg bidrog til å geopolitisk forstrekkja USA? Eg ser to forklaringar:
Den eine er at det i amerikansk UD/diplomati ikkje finst ei evne til å seia nei til Israel, eller: at dei sikkert protesterer dersom Israel legg fram vanvittige planar, men dei stiller likevel opp for å redda ryggen til Israel når dei rotar seg inn i noko. Det å seia til Israel at «dette får de ordna opp i sjølv», er politisk umogleg.
Den andre forklaringa er at Iran har vore ein torn i sida på USA sidan revolusjonen i 1979 (rett nok med periodar der USA har taktisk samarbeidd med Iran), og for alvor sidan George W. Bush erklærte landet for Axis of Evil. Eg ser ikkje bort frå at forfengelegheita til Trump gjer at han gjerne kunne tenkja seg å vera mannen som fekk oppløyst "Den islamske republikken".
“Thank God he’s got a team of level-headed, experienced people around him”.![]()
“Maybe I Will, Maybe I Won’t. Not Telling!” Fate of Nuclear War Rests With 9 Year Old — The Shovel
The decision of whether or not to plunge the world into all-out nuclear war sits with a man who has the emotional sophistication of a nine-year-old at a primary school playground. Although some have claimed that is offensive to nine-year-olds.theshovel.com.au