Og du har gitt sinna emojier på omtrent alt jeg har skrevet.
Det er fordi, du lyver konstant..... fremmer russisk propaganda, og ikke ser hvordan verden virkelig henger sammen.
Du prøver med alle midler, skjult eller direkte, å gi vesten skylden for Putin´s expansjonspolitikk, og blir ved med
å skrive, at han har grund til å føle seg presset av en forsvarspakt. Det fortjener egentlig ikke noe svar, så dumm
som du er på verdenspolitkk og historie, men det fortjener så sannelig den "fine" emoji´n-
Det er særdeles umodent og barnslig.

Det får så være din mening. Blir snart 72, så har nokk lest og opplevd en del mere enn deg.

Jeg vet ikke hva som driver deg,
Det skal jeg si deg. Som skrevet over...... Når folk (å kalde deg "oppegående" vil nokk være å gi deg for mye kred)
som har fått i pose og sekk hele livet, ved å være så heldige å vokse opp i et VESTLIGT land, begynner å spy
løgner og russisk propaganda, da "driver det meg" som nesten alle herinne, at dette ikke skal stå uimotsagt,
må slås ned på med saklighet, hvilke de fleste herinne sikkert er bedre til enn meg.
Din "sannhets"-søken, som du kalder det, kunne du bedrive i Ukraine og se for deg selv, hva det egentlig er,
du holder på med her på HFS.
Akkurat som Trump ser du ut til å ha et stort behov for å fortelle: "Jeg kan allt om historie og politikk".
De som har det behovet er som regel de dummeste/mest uvitende, og du er inget unntak. Denne tråden ville
fortsatt vært veldig opplysende, om bare du ville forsvinne.