Palindromet SONOS sine venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Rizzo

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2006
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    10
    Så veldig kort oppsummert, noen stor lydmessig revolusjon er det da ikke snakk om?
    Nei, det tror jeg ikke det er. Jeg bruker Sonos kun digitalt og det er neppe noen revolusjonerende endringer der. Det kan hende det skjer noe med S2 oppgraderingen, såvidt jeg skjønner skal den åpne for høyere oppløsning også fra digital utgangen.

Olav E

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    347
    Torget vurderinger
    4
    Det er nok isåfall høyttalerne tilkoblet forsterkeren som Port er tilkoblet som er koblet feil, garrantert ikkje Port i seg selv som er problemet, prøv å bytt om pluss/minus på de.
    Takk for svar!

Vi ser tydelig at det er motsatt bevegelse i basselementene når Port er koblet til i forhold til når multispilleren leverer signalet. Vi snakker om samme spor fra samme innspilling. Elementene beveger seg korrekt når kilde er platespiller og multispiller. Byttes pluss og minus på høyttalerne vil Port spille korrekt og de andre kildene i feil fase.

Har andre Port og kan sjekke fase?

Mvh Olav E

Hornlyd

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.04.2005
    Antall liker
    4.314
    Torget vurderinger
    9
    Har en ZP80 jeg ikke får i gang. Etter ørten oppstarter ber appen meg om, for å kunne oppgradere enheten, å lage et midlertidig nettverk på telefonen under wifi som heter sonos for deretter å be meg koble meg til mitt eget nettverk. Så starter det opp litt passordkrøll som krever at jeg kobler ZP80 til routern med kabel. Har ikke gjort det siste enda. Lurer litt på om dette fører til at den havner i et sekundært system på en eller annen måte?

Jeg koblet samtidig opp en ZP100 som ikke er i bruk. Den trengte kun en ordinær oppgradering så var det tut og kjør.

Noen som vet r

stixi

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.11.2003
    Antall liker
    8
    Hei.
    Er det noen som har både Sonos S1 og S2 appen? Fungerer det greit å splitte opp i flere apper, og er det verdt å splitte opp for å få S2? Den skal jo kunne ta Hi-res filer, men jeg vet ikke om den funksjonen fungerer mot Tidal enda.

haifi

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2003
    Antall liker
    58
    Sted
    Ås
    Har en ZP80 jeg ikke får i gang. Etter ørten oppstarter ber appen meg om, for å kunne oppgradere enheten, å lage et midlertidig nettverk på telefonen under wifi som heter sonos for deretter å be meg koble meg til mitt eget nettverk. Så starter det opp litt passordkrøll som krever at jeg kobler ZP80 til routern med kabel. Har ikke gjort det siste enda. Lurer litt på om dette fører til at den havner i et sekundært system på en eller annen måte?

Jeg koblet samtidig opp en ZP100 som ikke er i bruk. Den trengte kun en ordinær oppgradering så var det tut og kjør.

Noen som vet r
    Kjøpte en brukt Connect som jeg heller ikke får igang med samme beskjeder som du nevner. Har du fått løst problemet? Jeg ringte support og traff en russisk eller polsk dame som såvidt snakket norsk med sterk polsk slagside. Hun skjønte ikke problemet.

Hornlyd

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.04.2005
    Antall liker
    4.314
    Torget vurderinger
    9
    Fant ut at jeg må kjøre factory reset.

haifi

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2003
    Antall liker
    58
    Sted
    Ås
    Okey? Hvordan gjør jeg det?
    Trykke inn PÅ knappen samtidig som å kjøre stikket i veggen å vente på grønt lys? Det har jeg gjort siden jeg kjøpte den brukt. Får uansett opp samme meldinger som du nevnte først.

Hornlyd

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.04.2005
    Antall liker
    4.314
    Torget vurderinger
    9
    Hmm, da vet jeg dessverre ikke

Scofi

Medlem
    Ble medlem
    15.05.2007
    Antall liker
    4
    Sted
    Kirkenes
    Torget vurderinger
    6
    Skal pensjonere en Connect og bruke Trade Up. Kan jeg levere gammelt produkt til Elkjøp og få avslag når jeg handler ny Sonos der?

Multikanal

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    29
    Torget vurderinger
    1
    Tror du må handle direkte fra Sonos for å kunne bruke trade up.Men jeg er ikke sikker.Jeg kjøpte min Move på den måten fra Sonos.Sender fra Nederland tror jeg.Fri frakt og moms betalt.Fikk den på under en uke.

Scofi

Medlem
    Ble medlem
    15.05.2007
    Antall liker
    4
    Sted
    Kirkenes
    Torget vurderinger
    6
    Ok takk. Skal innom butikken i dag så får vi se. Ringte Elkjøp, men det var litt for lenge å vente på svar.

joje

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.09.2004
    Antall liker
    33
    Du trenger uansett ikke levere produktet tilbake selv om du benytter "trade up". Den gamle Connecten kan du faktisk selge, men da forutsetter jeg at du er ærlig om at du har benyttet den til "trade up". Den vil fungere akkurat som før, men du kan ikke bruke den til "trade up" flere ganger. Leveringen fra Sonos er lynrask.

Scofi

Medlem
    Ble medlem
    15.05.2007
    Antall liker
    4
    Sted
    Kirkenes
    Torget vurderinger
    6
    Sjekket med Elkjøp lokalt og ikke uventet visste de ikke om de kunne ta den inn og gi 30% med trade up. Fikk samtidig sett på bla. Beam og Move. Bestiller på nett når jeg har bestemt meg. Trade up-kreditten utløper ikke og fri frakt i tillegg. Bra.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn