Hun klagde vel ikke, hun sa at de nok hadde gjort det samme om de var to palakker i tet. På tide at langrennsfolket lærer seg litt taktikk, det har vært et mørkt kapittel for de, ref samme tre jentene i OL eller når det nå var.Valentino skrev:Jeg leser at smilende Justyna klager på norsk taktikk, at Johaug skulle ha blokket da Bjørgen stakk. Hun har nok syklet for få sykkelløp. Det er også litt søtt at nordmennen ikke vil snakke om at det var taktiske disposisjoner underveis. Dersom blikket Bjørgen ga Johaug like før klatringene i siste runde sa noe annet enn "gjør greia di", hva sa det da?
Ansiktsuttrykket til Therese når hun fikk høre det var ikke til å ta feil av. Det var ikke noe taktikk og hun ville heller ha klart å holde ryggen til Marit.nb skrev:Hun klagde vel ikke, hun sa at de nok hadde gjort det samme om de var to palakker i tet. På tide at langrennsfolket lærer seg litt taktikk, det har vært et mørkt kapittel for de, ref samme tre jentene i OL eller når det nå var.Valentino skrev:Jeg leser at smilende Justyna klager på norsk taktikk, at Johaug skulle ha blokket da Bjørgen stakk. Hun har nok syklet for få sykkelløp. Det er også litt søtt at nordmennen ikke vil snakke om at det var taktiske disposisjoner underveis. Dersom blikket Bjørgen ga Johaug like før klatringene i siste runde sa noe annet enn "gjør greia di", hva sa det da?
Det er godt. Gud hvor jeg hater (sports)sjornalister til tider. Sitatklippelime. Jadda.nb skrev:Hun klagde vel ikke, hun sa at de nok hadde gjort det samme om de var to palakker i tet.Valentino skrev:Jeg leser at smilende Justyna klager på norsk taktikk, at Johaug skulle ha blokket da Bjørgen stakk. Hun har nok syklet for få sykkelløp. Det er også litt søtt at nordmennen ikke vil snakke om at det var taktiske disposisjoner underveis. Dersom blikket Bjørgen ga Johaug like før klatringene i siste runde sa noe annet enn "gjør greia di", hva sa det da?
Min kilde er blabladet.no så ikke ta det for god fisk.Valentino skrev:Det er godt. Gud hvor jeg hater (sports)sjornalister til tider. Sitatklippelime. Jadda.
Jeg var der selv. Justyna var tvetydig. Hun sa at Therese hindret henne 4-5 ganger, men at det var normal taktikk og bare smilte bredt ( men ikke helt overbevisende, imo). Therese ble forbauset og skjønte ikke hvorfor hun mente dette (nei, man slipper bare ikke forbi en konkurrent og det er ikke så unaturlig at Therese ikke klarer å følge Bjørgen hele veien.nb skrev:Min kilde er blabladet.no så ikke ta det for god fisk.Valentino skrev:Det er godt. Gud hvor jeg hater (sports)sjornalister til tider. Sitatklippelime. Jadda.
Nja, vanskelig å estimere er det nok. Et fullt tog tar visstnok rundt tusen personer. Men jeg har kjørt gjennom Smesatdkrysset (en av veiene til Holmenkollen) og det har knapt vært en bil å se, så folk har i alle fall skjønt at de ikke kan kjøre opp dit. Da hadde det blitt kaos da.BT skrev:Det er vel bare sjefen for t-banen som kan klare å bli overrasket over at det var flere som skulle til Holmenkollen enn de som hadde betalt inngang på stadion.
Det var engelsk. Det kommer sjelden noe spennende fra de felles pressekonferansene, men det var den første "konflikten". Venter på dem for å ikke kjede meg, hehe. Håper på noe saftig fra Northugen i dag. Om han kommer (bare de tre beste).Valentino skrev:Mon tro om Justyna har en humoristisk sans som blir noe forvrengt fra polsk hode via engelsk muntlig til norsk skriftlig...
Havnelid gjorde en ekstremt dårlig figur på tv i går. Først så skyldte hun på publikum ved å si at kaoset på arenaen oppstod når publikum ble stående på en bro for å sett 15 kilometern. Klart folk vil få med seg innspurten.nb skrev:I dag er det sol. Får håpe de har lagt noen lure transportplaner i løpet av natten, alternativt at tilskuerene har ligget i hardtrening i hele natt for å klare den kraftanstrengelsen det er å gå i oppoverbakke en halvtime til en times tid.
Gutten har det med å komme med fine kommentarer- Hellner-bakken? Det er vel mer Hellner-gropa. Han ligger vel der oppe ennå!
Psykotisk landsforræder. Rett til resirkulering ASAP! 8)roesok skrev:Northug vant, men jeg jublet ikke. Om han eller en svenske vant var liksom det samme. Heiet kanskje mest på han canadieren som satset så friskt. Hmm, merkelig. Kan noen stille en diagnose, altså på meg..?
;Droesok skrev:Northug vant, men jeg jublet ikke. Om han eller en svenske vant var liksom det samme. Heiet kanskje mest på han canadieren som satset så friskt. Hmm, merkelig. Kan noen stille en diagnose, altså på meg..?
Pøh, grinerunge er han ;D ;DVilhelmW skrev:YEEEESSS!!!! Endelig fikk Petter Northug vist svenster, russere, italienere...ALLE hvem som er konge i sporet akkurat nå! Et glitrende løp av en glitrende sportsutøver! Og for en stemning i kollen!! For et publikum! Jeg ble heilt skjelven i halvstillinga opp fra stolen..
Gratulerer Petter, dette har du virkelig fortjent!!
mvh. VilhelmW