Det minner så mye om andre meldinger rundt dette, at det har nok en del sannhet i seg.65finger skrev:kildekritikk er stikkordetlars_erik skrev:Takk, takk ;D65finger skrev:Takke for en hyggelig meningsutveksling og ønske deg en god tur på den nye sykkelenlars_erik skrev:Er lei polemikken rundt dette nå. En hel masse medier melder at det er tilfelle. Det lysner opp etter regnet nå, og det er på tide å teste den nye sykkelen65finger skrev:Det jeg betviler er grunnlaget du har for å konkludere skråsikkert på at det var en henrettelse. Jeg TROR at amerikanerene kan ha gode grunner for å ikke fange duden levende. Hvorfor skal de uttale at "Bin Laden ble nøytralisert og så henrettet".lars_erik skrev:Er det da hendelsesforløpet du betviler?65finger skrev:Det er ikke det jeg debaterer med deg, hvorvidt det er en henrettelse eller ikkelars_erik skrev:Det er jo selvsagt din rett å tro det, fingern. Jeg er derimot overbevist om at at dette er en ren henrettelse.
Det har jeg store problemer med å forstå at de er tjent med. "Han ble drept under aksjonen" hvem kan etterprøve det?![]()
![]()
Ser nå at i følge hans 12 år gamle datter, ble han tatt til fange, for deretter tatt med ut og skutt. Om det stemmer, hvilket jeg tror, er det en skandale og helt forkastelig.
Sykle, sykle ;D