audionut skrev:
Et totalt meningsløs innlegg med en sammensausing av svar og sitater.
Dessverre ser du ut til å være like språksvak som lars_erik.
Si heller konkret hva som plager deg, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg.
Det som plager meg nå er at du helt utrolig nok ikke har fått med deg at det er DU som er språksvak, ikke Lars Erik. Det er jo blitt ettertrykkelig bevist i denne tråden. Det var du som tok feil, og likevel fremstiller du det i de innleggene som om Lars Erik burde være flau over feilen sin. Han tok jo ikke feil. Hans tolkning var helt presis. Du, derimot, behersker ikke engelsk godt nok til å vite hva ordet after betyr.
Og på tross av at det er bevist at du tok feil så vil du ikke vedgå det. Og heller ikke gjøre det eneste som er ærerikt her, nemlig å foreta en retrett. Samt å beklage overfor Lars Erik at du brukte så sterke ord for å beskrive han når det faktisk var du som tok feil. Lars Erik er ikke mindre begavet i sin språkforståelse. Hvis noen er det så er det du.
Du klarte jo det kunsttykket å påstå at ordet after kun betyr etter når det leses med mørkerøde briller. Jeg ler meg skrukkete av dine forsøk på å glatte over og overse det faktumet at Lars Eriks engelskforståelse er helt kurant, og at brillene hans åpenbart hadde vanlige glass i lesingen av den setningen. Du bør nok justere fargebalansen til din retina, hvis det er mulig. Da vil også du se det som alle andre ser nå, nemlig at mørkerødt glass faktisk var vanlig transparent glass.
@Slubbert: Jeg regner med at det var kanonadene Lars Erik ble utsatt for du synes er sterkt overdrevne. For jeg har ikke kommet med noen kanonade, jeg har bare samlet andres i en post.
Men jeg skal vedgå at jeg var litt tendensiøs og foregriper begivenhetens gang litt nå, men du er vel enig i at det er størst sannsynlighet for at det var den lite begavede Lars Erik som hadde rett i forståelsen av den setningen som var stridsspørsmålet her. Dette er et typisk eksempel på at noen ikke har brukt hodet i tolkningen av ordet after. After betyr kun etter, ikke under. Likevel blir en person som påpeker det stemplet som lite begavet! Utrolig nok var flere enige i det, sannsynligvis på grunn av at de ofte er uenige med Lars Erik i andre spørsmål.
Hva hvis det blir slått fast uten tvil at Lars Erik hadde rett? Vil du hevde at jeg var like tendensiøs da? Burde noen beklage sin oppførsel i denne tråden? Er det de som som sender avgårde forferdelige fornærmelser på feil grunnlag, eller den som ble litt tendensiøs når den feilen ble påpekt? Her er det politiske allianser som vises, der man står brask og bram imot en som tilhører "den andre siden", på tross av enhver fornuft.