Jeg må bare si at jeg er fryktelig entusiastisk over effekten jeg hører med disse Supreme sikringene.
Dette er sånne type forskjeller som for meg virkelig er meningsfull, fordi det er så musikkbefordrene meningsfult.
Les mitt innlegg #64 i denne tråden. Så langt må jeg nesten si meg enig med Greg. Renheten og klarheten er superb ...instrumenter og vokaler blir enda mer "tangible", eller som Greg sier i siste setningen; en enda større opplevelse av å ha de utøvende tilstede i rommet. (f.eks når jeg spiller Clasic Records utgave av "Belafonte at Carnegie Hall)
Det skal også sies at i pre-ampem min byttet jeg ut Supreme sikringen fra HiFi-Tunes med den første utgaven av disse audiophile sikringene (standardutgaven) fra samme firma, som jeg satt i pre-ampen 4-5 år tilbake i tid.
Dette er sånne type forskjeller som for meg virkelig er meningsfull, fordi det er så musikkbefordrene meningsfult.
Les mitt innlegg #64 i denne tråden. Så langt må jeg nesten si meg enig med Greg. Renheten og klarheten er superb ...instrumenter og vokaler blir enda mer "tangible", eller som Greg sier i siste setningen; en enda større opplevelse av å ha de utøvende tilstede i rommet. (f.eks når jeg spiller Clasic Records utgave av "Belafonte at Carnegie Hall)
Det skal også sies at i pre-ampem min byttet jeg ut Supreme sikringen fra HiFi-Tunes med den første utgaven av disse audiophile sikringene (standardutgaven) fra samme firma, som jeg satt i pre-ampen 4-5 år tilbake i tid.