LG G3 er jeg imponert over...Såpass at samsung går i bøtta ...Og helt enig med finger'n... Kan en bruke den lett og intuitivt så er det rett tlf for en.. Windows tlf er kult nok det, men så lenge det knapt finnes apper til den forblir windows/nokia for spes tech intr..
Knapt finnes apper er gårsdagen. Etter nyttår har det meste kommet på plass og nå har man face/insta/snap-apper som er på høyde med eller bedre enn iOS sine.
Jeg har nå brukt en iPhone 5 en liten stund siden jeg var så bastant sist innlegg om WPs fortreffelighet.
Joda, iPhone er nokså rett frem å sette opp og bruke.
Joda, det er flere apper og flere nisje-apper ala det orso beskriver over.
Systemet fungerer helt fint, jeg har iPad og jeg savner nada, MEN
4" skjerm er smått når man er vant med 4.7". Den kantete designen er ikke så god å holde i og for meg som er vant med å ha åpningsskjermen til WP foran med med absolutt alt jeg trenger uten å måtte "bla" noe sted så føles det veldig tungvint å hoppe sidelengs i skjermbilder for å finne en app.
Jeg vurderer faktisk en iPhone også, selv om jeg synes systemet er svakere på mange områder enn SP, nettopp fordi uansett hva man går inn på av sider som har en app så kan man velge mellom Android og iOS. Det er nesten ingen som leverer til WP og det er litt frustrerende.
Jeg ringte djuice, da jeg har vurdert å binde meg for å få litt god pris på tlf, og hørte på Nokia 930.
"Har aldri hørt om den før..." sa selgeren.
Forklarte og vi fant den.
"Ja, hva kjøper folk flest da?"
"Det er mye iPhone og diverse Samsung det går i..."
"Ok, så det går lite av Nokia sine WP telefoner."
"For å være ærlig har jeg aldri solgt en slik telefon før..."
Det er ingen tvil om at Microsoft har brukt altfor lang tid på å modne systemet og det kan virke som om toget har gått fra perrongen med bare to passasjerer ombord (Android/iOS)
Android frister lite, det er for meg snodig at nesten ingen har en oppdatert telefon med siste versjon av OS. Du kan jo kjøpe nye telefoner som kommer ut som har 1-2-3 versjoner gammelt OS.