Diverse No topic, anything goes-tråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• S

Supertramp

Gjest
    baluba skrev:
    Noen som har smakt Pepsi Raw? Beste Pepsi til dags dato.
    Den nye Pepsi RAW er smaksmessig og kullsyreinnholdsmessig det nærmeste jeg kommer Jolly Cola - på godt og vondt, mest det første...

ØivindJ

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.07.2009
    Antall liker
    0
    pengesluk skrev:
    ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
    Sa jo at det ikke smakte jordbær og sukkertøy 8)

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.841
    Torget vurderinger
    1
    ØivindJ skrev:
    pengesluk skrev:
    ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
    Sa jo at det ikke smakte jordbær og sukkertøy 8)
    Jeg syntes likevel det hørtes skremmende ut hva tunga til vedkommende har borte i (eller bortpå...) ;D

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.678
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Egg er godt. Og sunt.

Forøvrig står det helt klart for meg hva som kommer først av høna og egget.

S

Supertramp

Gjest
    Jøgga skrev:
    Egg er godt. Og sunt.

Bacon'et kommer først, dernest egget..... Det vet jo alle som skal steke seg en god engelsk frokost :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.563
    Torget vurderinger
    24
    - og forskjellen på høna og grisen i den nevnte sammenheng er kanskje ikke stor på papiret, men:

"The chicken is commited, but the pig is devoted!!"

Omtrent som forskjellen på enkelte HFS-ere. Mange høner, men få virkelige svin...

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.214
    Torget vurderinger
    2
    Hallelujah ! Jeg kan høre sirissene !

Har vært meget bekymra for jeg har ikke hørt de før i sommer/høst. Jeg har tenkt med meg sjøl: "Nå din gamle faen er det slutt på det, livets høst er her".

Men i dag spilte de opp for fullt når jeg satt på terrassen. ;D

Velkommen tilbake små venner. Spill for meg i mange år.

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.373
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    pengesluk skrev:
    - og forskjellen på høna og grisen i den nevnte sammenheng er kanskje ikke stor på papiret, men:

"The chicken is commited, but the pig is devoted!!"
    "The chicken is involved, while the pig is committed", skal det vel strengt tatt være dersom det skal gi mening.

Forøvrig:

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    32.698
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Den dumme hurpa av en nabo jeg har lånte stigen min mens jeg var på ferie. Nå er hun tydeligvis ferdig med den, men neket er for lat (og for overvektig) til å returnere den og henge den på plass igjen. Grrrrrrr.

mvh

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.678
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Supertramp skrev:
    Jøgga skrev:
    Egg er godt. Og sunt.
    Bacon'et kommer først, dernest egget..... Det vet jo alle som skal steke seg en god engelsk frokost :)
    Her kjøres frokost i tre stekepanner parallelt, en med egg, en med bacon og en med tomater. Høne er noe annet.

room

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Antall liker
    378
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    tkr skrev:
    Den dumme hurpa av en nabo jeg har lånte stigen min mens jeg var på ferie. Nå er hun tydeligvis ferdig med den, men neket er for lat (og for overvektig) til å returnere den og henge den på plass igjen. Grrrrrrr.

mvh
    Send en mail til hurpa om å få fart i ræva!

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    12.660
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gjem den stigen når du får den igjen, og sett frem en med dårlige trinn i stedet for feite tjuvlånere.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.563
    Torget vurderinger
    24
    Smør inn trusa hennes (det rosa teltet du ser på tørkestativet hennes) med honning, og neste gang hu står øverst på tjuvlånt stige så blåser du i bjørnefløyta...

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.416
    Supertramp skrev:
    Jøgga skrev:
    Egg er godt. Og sunt.

Høna kom først: Når Gud skapte verden så slapp han dyrene ned på jorden etterhvert som han skapte dem.. Hadde egget blitt skapt først så hadde det blitt knust.

V

vredensgnag

Gjest
    Her kan jeg angre.

I desember 2003 var jeg på Toyotas testbane ved Fuji-fjellet og prøvde prototypene på Prius II og Lexus 440h.

Da slo det meg at disse er meget stillegående, og at dette kommer til å bli et problem i trafikken, spesielt for fotgjengere o.a.

Så da jeg vendte tilbake gjorde jeg noen undersøkelser om hva som skulle til for å søke patent på et varslingssystem som bestod av påmontert høyttaler i front som sendte ut et varselsignal. Og kom ganske langt med å trekke opp papirene.

Før jeg lot det ligge ... Nå er det snakk om at EU og andre kommer til å påby slike varselanlegg. Hittil er det "optional extra" - men det vil bli like vanlig som sikkerhetsbelter i bil.
    Skulle definitivt ikke latt den søknaden ligge dengang! Hadde vært morsomt å ligge i forhandlinger med bilprodusenter nå.

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10036266

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.563
    Torget vurderinger
    24
    Ja, der gikk nok noen milliarder føyka ;D ;D ;D

BurntIsland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Antall liker
    15.641
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    3
    Apropos trafikk; hvorfor kjører folk på Fosen i 70 km/t. Dette fullstendig uavhengig av fartsgrenser. Jeg synes det er grusomt irriterende...

Tuxflux

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.08.2008
    Antall liker
    0
    Kan noen forklare meg den virkelig meningen med dette skiltet? Er påført en vegg ved parkeringsområdet til en bensinstasjon i Fredrikstad. Dersom jeg står parkert i lenger enn 5 minutter, kommer noen å fyller tanken min uten at de advarer meg først?! ??? ;D

Vedlegg

room

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Antall liker
    378
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    Ser ut som du får full tank etter 5 min her ja..
    En skikkelig kremmer han som driver denne stasjonen..

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Politiet i Molde melder at narkomane bruker kvelerslanger til å forsvare seg mot andre narkomane. Ikke pitbull, rottweiler eller en annen tøff hund, men kvelerslanger. Det er i alle fall deres konklusjon etter å ha funnet slike i det stadig hardere narkomiljøet. Kvelerslanger... ::)

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    12.493
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Burnt_Island skrev:
    Apropos trafikk; hvorfor kjører folk på Fosen i 70 km/t. Dette fullstendig uavhengig av fartsgrenser. Jeg synes det er grusomt irriterende...
    de har nettopp fått seg cruise control

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.563
    Torget vurderinger
    24
    baluba skrev:
    Politiet i Molde melder at narkomane bruker kvelerslanger til å forsvare seg mot andre narkomane. Ikke pitbull, rottweiler eller en annen tøff hund, men kvelerslanger. Det er i alle fall deres konklusjon etter å ha funnet slike i det stadig hardere narkomiljøet. Kvelerslanger... ::)
    Ikke rart! Dette miljøhysteriet 8) 8) måtte jo virke inn på de narkomane før eller siden også! Snake'n er jo lydløs, ingen bjeffing der, spiser langt mindre og sjeldnere enn en stor schäfer, driter ikke på fortau eller foran postkassa til undertegnede (i motsetning til f.eks. nabokatta) og er i det hele tatt rolig og sivilisert. Holder nabolaget fri for rotter & mus.

Vi må bare passe på at ikke gutta finner på å parre de med bikkja til den ikke fullt så miljøbevisste kompisen. Tenk dere en 3-4 m. lang kvelerslange med pit bull gemytt og kjeft!

Det hadde vært pyton..

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du har rett i det. Direkte skummel, den tanken der. :-\

Så til noe helt annet; Er du blitt en gretten, gammel gubbe? Ta testen: http://test.no.msn.com/mann/grettengubbe/Start.aspx?ocid=10020

Dommen over baluba ble: "Du er ingen gubbe!
    Gratulerer! Du er ingen gretten, gammel gubbe! Du elsker livet, omfavner ny teknologi og liker å bli kjent med nye mennesker. Du er fortsatt macho, morsom og tøff. Du liker å prøve nye ting, og er ikke fastlåst i gamle vaner. Dessuten oser du av mandighet og selvtillit - noe damene elsker..."

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    Jeg er omsider i ferd med å vokse inn i en alder der jeg hører mer hjemme og er nok mer gubbete enn fasit sier:

Du er ingen gammel gubbe, men du har noen tendenser. Du setter pris på værforandringer, kryssord og gamle filmer du har sett før. Du holder på tradisjoner og tviholder på gamle venner. Du reiser gjerne steder der du har vært før, og prøver sjelden noe nytt. Men det virker som om du har det bra og nyter livet, og det er jo det viktigste.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.214
    Torget vurderinger
    2
    totte skrev:
    Jeg er omsider i ferd med å vokse inn i en alder der jeg hører mer hjemme og er nok mer gubbete enn fasit sier:

Du er ingen gammel gubbe, men du har noen tendenser. Du setter pris på værforandringer, kryssord og gamle filmer du har sett før. Du holder på tradisjoner og tviholder på gamle venner. Du reiser gjerne steder der du har vært før, og prøver sjelden noe nytt. Men det virker som om du har det bra og nyter livet, og det er jo det viktigste.
    Havna visst der jeg også.

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    rolfozzy skrev:
    totte skrev:

Havna visst der jeg også.
    Jeg også, men det stemmer ikke, for jeg er gammel og grinete.

:-\

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.841
    Torget vurderinger
    1
    Jeg serverer øl.

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Du er ingen gubbe!
    Gratulerer! Du er ingen gretten, gammel gubbe! Du elsker livet, omfavner ny teknologi og liker å bli kjent med nye mennesker. Du er fortsatt macho, morsom og tøff. Du liker å prøve nye ting, og er ikke fastlåst i gamle vaner. Dessuten oser du av mandighet og selvtillit - noe damene elsker...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.563
    Torget vurderinger
    24
    Denny Crane!!

S

Supertramp

Gjest
    "Du er litt gubbete
    Du er ingen gammel gubbe, men du har noen tendenser. Du setter pris på værforandringer, kryssord og gamle filmer du har sett før. Du holder på tradisjoner og tviholder på gamle venner. Du reiser gjerne steder der du har vært før, og prøver sjelden noe nytt. Men det virker som om du har det bra og nyter livet, og det er jo det viktigste."

Fordi jeg beundrer Kongen fremfor Ari?

Jalla test! :mad: :mad: :mad:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.563
    Torget vurderinger
    24
    Bra test, forresten, åpenbart meget godt egnet til å få frem helt riktig karakter:

"Du er lysår unna noensomhelst gubbetrekk, du er råkul og kvinnene kommer til å løpe etter deg med senga på ryggen i mange år fremover. Du er meget moderne innstilt og har en unik forståelse for alle nyvinninger og teknologiske utviklinger samtidig som du og omverdenen din nyter maksimalt av dine grenseløse kunnskaper og unike erfaring"

Z

Zomby_Woof

Gjest
    OK. Da er vinduskarmene malt. Jeg gadd ikke prøve å maskere, eller male inntil glasset på frihånd. Jeg malte bare et lite stykke inn på glasset, og skal skrape av vinduene med ovnsskrapa mi.

Spørsmålet er bare: Hvor lenge må jeg vente før den fordømte malinga er tørr nok til å ikke klistre seg fast i den som fortsatt skal være der?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn