- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 32.698
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Har malt rekkverket på terrassen i dag.
mvh
mvh
Den nye Pepsi RAW er smaksmessig og kullsyreinnholdsmessig det nærmeste jeg kommer Jolly Cola - på godt og vondt, mest det første...baluba skrev:Noen som har smakt Pepsi Raw? Beste Pepsi til dags dato.
Sa jo at det ikke smakte jordbær og sukkertøy 8)pengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
Vinduskarmene i stua her. Blir så fin at.tkr skrev:Har malt rekkverket på terrassen i dag.
Jeg syntes likevel det hørtes skremmende ut hva tunga til vedkommende har borte i (eller bortpå...) ;DØivindJ skrev:Sa jo at det ikke smakte jordbær og sukkertøy 8)pengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
Bacon'et kommer først, dernest egget..... Det vet jo alle som skal steke seg en god engelsk frokostJøgga skrev:Egg er godt. Og sunt.
Forøvrig står det helt klart for meg hva som kommer først av høna og egget.
"The chicken is involved, while the pig is committed", skal det vel strengt tatt være dersom det skal gi mening.pengesluk skrev:- og forskjellen på høna og grisen i den nevnte sammenheng er kanskje ikke stor på papiret, men:
"The chicken is commited, but the pig is devoted!!"
Her kjøres frokost i tre stekepanner parallelt, en med egg, en med bacon og en med tomater. Høne er noe annet.Supertramp skrev:Bacon'et kommer først, dernest egget..... Det vet jo alle som skal steke seg en god engelsk frokostJøgga skrev:Egg er godt. Og sunt.
Forøvrig står det helt klart for meg hva som kommer først av høna og egget.![]()
Send en mail til hurpa om å få fart i ræva!tkr skrev:Den dumme hurpa av en nabo jeg har lånte stigen min mens jeg var på ferie. Nå er hun tydeligvis ferdig med den, men neket er for lat (og for overvektig) til å returnere den og henge den på plass igjen. Grrrrrrr.
mvh
Lurer på å kjøpe en låsbar stigeholder.erato skrev:Gjem den stigen når du får den igjen, og sett frem en med dårlige trinn i stedet for feite tjuvlånere.
Høna kom først: Når Gud skapte verden så slapp han dyrene ned på jorden etterhvert som han skapte dem.. Hadde egget blitt skapt først så hadde det blitt knust.Supertramp skrev:Bacon'et kommer først, dernest egget..... Det vet jo alle som skal steke seg en god engelsk frokostJøgga skrev:Egg er godt. Og sunt.
Forøvrig står det helt klart for meg hva som kommer først av høna og egget.![]()
de har nettopp fått seg cruise controlBurnt_Island skrev:Apropos trafikk; hvorfor kjører folk på Fosen i 70 km/t. Dette fullstendig uavhengig av fartsgrenser. Jeg synes det er grusomt irriterende...
Ikke rart! Dette miljøhysteriet 8) 8) måtte jo virke inn på de narkomane før eller siden også! Snake'n er jo lydløs, ingen bjeffing der, spiser langt mindre og sjeldnere enn en stor schäfer, driter ikke på fortau eller foran postkassa til undertegnede (i motsetning til f.eks. nabokatta) og er i det hele tatt rolig og sivilisert. Holder nabolaget fri for rotter & mus.baluba skrev:Politiet i Molde melder at narkomane bruker kvelerslanger til å forsvare seg mot andre narkomane. Ikke pitbull, rottweiler eller en annen tøff hund, men kvelerslanger. Det er i alle fall deres konklusjon etter å ha funnet slike i det stadig hardere narkomiljøet. Kvelerslanger... :![]()
Havna visst der jeg også.totte skrev:Jeg er omsider i ferd med å vokse inn i en alder der jeg hører mer hjemme og er nok mer gubbete enn fasit sier:
Du er ingen gammel gubbe, men du har noen tendenser. Du setter pris på værforandringer, kryssord og gamle filmer du har sett før. Du holder på tradisjoner og tviholder på gamle venner. Du reiser gjerne steder der du har vært før, og prøver sjelden noe nytt. Men det virker som om du har det bra og nyter livet, og det er jo det viktigste.
Jeg også, men det stemmer ikke, for jeg er gammel og grinete.rolfozzy skrev:Havna visst der jeg også.totte skrev:Jeg er omsider i ferd med å vokse inn i en alder der jeg hører mer hjemme og er nok mer gubbete enn fasit sier:
Du er ingen gammel gubbe, men du har noen tendenser. Du setter pris på værforandringer, kryssord og gamle filmer du har sett før. Du holder på tradisjoner og tviholder på gamle venner. Du reiser gjerne steder der du har vært før, og prøver sjelden noe nytt. Men det virker som om du har det bra og nyter livet, og det er jo det viktigste.
Min helt.pengesluk skrev:Denny Crane!!
JEG er helten til Denny Crane! 8)oddgeir skrev:Min helt.pengesluk skrev:Denny Crane!!