Dra tel helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (det føltes jævlig bra)Peter skrev:Ble nesten fristet til å sitere Beranek ;D
|
Dra tel helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (det føltes jævlig bra)Peter skrev:Ble nesten fristet til å sitere Beranek ;D
Først grove orddelingsfeil fra mteinum og så dette. Ett sted må grensen gå.room skrev:Dra tel helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (det føltes jævlig bra)Peter skrev:Ble nesten fristet til å sitere Beranek ;D
Redaktøren vår har også det til tider, og HUN er KVINNE. Hvilken unnskyldning har du?mteinum skrev:Jeg har en tom pepsi max flaske på skrivepulten her.
Jeg skal smake Pepsi Raw. Flasken ser fin ut. Jeg har en gammel SodaStream hjemme, men gassflasken gikk nettopp tom, men man får jo byttet. Fine flasker det også. Jeg lager mest "Selters".baluba skrev:Redaktøren vår har også det til tider, og HUN er KVINNE. Hvilken unnskyldning har du?mteinum skrev:Jeg har en tom pepsi max flaske på skrivepulten her.
Noen som har smakt Pepsi Raw? Beste Pepsi til dags dato.
Denne gikk jeg glipp av.ØivindJ skrev:Bring back Pepsi-X.
Hele en brus som ikke smakte jordbær og sukkertøy hadde vi.
Det var tydeligvis en for mye.
Mener å huske at du har musikk av hun dama lagret på maskinen din. Tror du postet et skjermdump av avspilleren din et eller annet sted her på forumet.orso skrev:Til ære for totte.
Det der er et alvorlig filosofisk problem det Parelius.Parelius skrev:Maltflasken er tom; jeg engster for at det samme skjer med den neste om jeg åpner den. Jeg hater tomme maltflasker!
Du rykker tilbake til start og mister 2000 cred poeng!!!mteinum skrev:Jeg har en bekjennelse. Jeg har to plater der Celine deltar...
Stemmer det. Har et samlealbum. Liker faktisk godt mye av den dobbelt CDen.....Anonym skrev:Mener å huske at du har musikk av hun dama lagret på maskinen din. Tror du postet et skjermdump av avspilleren din et eller annet sted her på forumet.
Rett gjerne på meg hvis jeg tar feil.
Noen av oss demper førsterefleksjonen. Da unngår en slikt Enhver mann trenger å behandle følelseskomponentene for å yte optimalt.orso skrev:Stemmer det. Har et samlealbum. Liker faktisk godt mye av den dobbelt CDen.....Anonym skrev:Mener å huske at du har musikk av hun dama lagret på maskinen din. Tror du postet et skjermdump av avspilleren din et eller annet sted her på forumet.
Rett gjerne på meg hvis jeg tar feil.
Storslått og flott musikk selv om noe blir litt fløtepus. Ekte menn er ærlige med sine følelser! ;D
Du er ikke den eneste med sånne følelser. Om det kan være til trøst.Parelius skrev:Maltflasken er tom; jeg engster for at det samme skjer med den neste om jeg åpner den. Jeg hater tomme maltflasker!
Tør man spørre hvordan du vet det?? Eller nei, ved ettertanke tror jeg ikke at jeg ønsker å vite det !!pengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
pengesluk skrev:Bring some weights and I'll fuckin' show you......
Det fikk meg til å lure litt på hvordan du vet akkurat det..! :-Xpengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
Du lyder nyfødt, bjornh.bjornh skrev:Det fikk meg til å lure litt på hvordan du vet akkurat det..! :-Xpengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
Duh!!!bjornh skrev:Det fikk meg til å lure litt på hvordan du vet akkurat det..! :-Xpengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
Men hvordan har du tilegnet deg kunnskapen om hvordan referansen smaker? :-X (Jada, jada)pengesluk skrev:Duh!!!bjornh skrev:Det fikk meg til å lure litt på hvordan du vet akkurat det..! :-Xpengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
Butikken er FULL av Pepsi, ikke vanskelig i det hele tatt....
baluba skrev:Men hvordan har du tilegnet deg kunnskapen om hvordan referansen smaker? :-X (Jada, jada)pengesluk skrev:Duh!!!bjornh skrev:Det fikk meg til å lure litt på hvordan du vet akkurat det..! :-Xpengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.
Butikken er FULL av Pepsi, ikke vanskelig i det hele tatt....
Hun her?pengesluk skrev:ALLE Pepsi-produktene smaker verre enn armhulene på en russisk vektløfter.