Denne (I wish I knew) er vel ikke så ille?pengesluk skrev:Langvarig eksponering av Coltrane kan føre til avhengighet av farmasøytika
|
Denne (I wish I knew) er vel ikke så ille?pengesluk skrev:Langvarig eksponering av Coltrane kan føre til avhengighet av farmasøytika
Vi? Var du med der også? ;Dpengesluk skrev:Så la vi ikke Operaen til Engelsviken, heller ;D ;D ;D
Svartbrente smultringer på kakefatet?mteinum skrev:Test
edit: det fungerte!
Hva med Bolero?rolfozzy skrev:Coltrane er bra. Men jeg forstår meg ikke på de som hører på det resirkulerte mølet som kalles klassisk musikk.
Ok. Untatt Bolero da.realist skrev:Hva med Bolero?rolfozzy skrev:Coltrane er bra. Men jeg forstår meg ikke på de som hører på det resirkulerte mølet som kalles klassisk musikk.
Du kan jo begynne med denne karen, den fremste fascisten i Norden, og en sann helt for mange på venstresiden.Slubbert skrev:Er det ingen som kan hitles for noe her? Jeg vil hitle!
http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Myrdalrolfozzy skrev:Hvem er det oddgeir ?
Å han ja. Lenge siden jeg så bilde av han. Årene tærer på oss alle.mteinum skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Myrdalrolfozzy skrev:Hvem er det oddgeir ?
Lurte et øyeblikk på det jeg og.rolfozzy skrev:.....er det oddgeir ?
Jeg er nok mye yngre og penere enn han der.Jøgga skrev:Lurte et øyeblikk på det jeg og.rolfozzy skrev:.....er det oddgeir ?
Demokrater er ofte veldig hyggelige mennesker, akkurat som sosialister. Mye god vilje, litt lite forstand.oddgeir skrev:Dessuten er jeg en utpreget demokrat.
Tor Nado skrev:
Det stemmer nok ganske godt ja. ;Dtotte skrev:Demokrater er ofte veldig hyggelige mennesker, akkurat som sosialister. Mye god vilje, litt lite forstand.oddgeir skrev:Dessuten er jeg en utpreget demokrat.
Hun i kjole .... med lysa besetning, han i grønt suspensorium og rosa bolero på hodet.realist skrev:Hva med Bolero?rolfozzy skrev:Coltrane er bra. Men jeg forstår meg ikke på de som hører på det resirkulerte mølet som kalles klassisk musikk.
Jeg synes alle som liker Celine Dion bør henges ut med navn og bilde.erato skrev:God ide totte. Og så sier vi ikke til noen at det er det vi holder på med! Tenk så gøy det kan bli!
Jeg først. Jeg synes medlemmer som ikke liker klassisk musikk bør bli utstengt. Fy deg Haldengutt!
Noen bedre?
Jeg syns medlemmer som sier at medlemmer som ikke liker klassisk skal bli utestengt bør.......erato skrev:God ide totte. Og så sier vi ikke til noen at det er det vi holder på med! Tenk så gøy det kan bli!
Jeg først. Jeg synes medlemmer som ikke liker klassisk musikk bør bli utstengt. Fy deg Haldengutt!
Noen bedre?
Du er hjertelig velkommen til et høstopphold.erato skrev:Jeg skal nok ta min straff som en mann! Bare ikke bland moderatorene inn i det, da blir det slutt på moroa!
PS: Synes jeg minnes bilder av en gapestokk i Halden?
Godlynt er for pyser.totte skrev:Også synes jeg at de som flere ganger om dagen klager over latterliggjøring og herskerteknikker skal ertes ganske mye (på en godlynt måte selvsagt, det holder også lenge).
Tanken streifer meg også.totte skrev:......
Jeg synes alle som liker Celine Dion bør henges .............
Så så, det holder vel å henge Celine Dion...Det der jo tross alt hennes skyld at noen liker henne!?Jøgga skrev:Tanken streifer meg også.totte skrev:......
Nei. De som liker Celine Dion har det i genene. Har man mistanke om at man har en slik en i nabolaget bør man slå opp plakater på lyktestolpene der man advarer mot vedkommende. Så gjelder det å gjøre felles front mot vesenet til det rømmer til skogs for aldri å ses igjen.realist skrev:Så så, det holder vel å henge Celine Dion...Det der jo tross alt hennes skyld at noen liker henne!?Jøgga skrev:Tanken streifer meg også.totte skrev:......
totte skrev:Jeg synes alle som liker Celine Dion bør henges ut med navn og bilde.
;Derato skrev:Jeg skal nok ta min straff som en mann! Bare ikke bland moderatorene inn i det, da blir det slutt på moroa!
PS: Synes jeg minnes bilder av en gapestokk i Halden?