musicus stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Gratulerer med innflytting og da er det vel bare å pakke ut anlegget! Det siste ned og først opp😁
    Hehe...logikken skulle vel kanskje tilsi det, men tror det er greit å få unna esker å xtra stasch för man sakte men sikkert peiler seg inn på sweetspot 😁
    Gårsdagen var en flytte ”fridag” bare väre hjemme og slappe av, det trengtes kjentes det ut som...väre litt turist, med litt god mat og godt drikke innimellom, idag fortsetter oppstillings arbeidet inne 🙂

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Oppstilt men ikke innstilt!! Fra jordet til ikke jordet strøm, noen mener det er en fordel andre ikke, time will tell!!
    Men, de to første cd skivene låter umiddelbart litt mørkere og varmere enn jeg er vant til, ikke att det oppleves som noe dårlig, tvert om egentlig...men nå begynner den møysommelige prosessen med å stille inn alt til nytt rom... så lenge...får en nøye seg med att det visuelle er på plass 😊

    E2E4CC9D-7FFE-4BE9-9672-9FE8C3DD97BC.jpeg


    mvh
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.417
    Antall liker
    14.405
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Har ikke ligget på latsiden i dag ser jeg;) Er gøy når det høres ok bra ut uten at det er stilt inn😀
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Vi kaller det musikk rommet selv om ikke anlegget står der, vi prioriterer anlegget i dagligrommet framfor TV-en, som har havnet i en slags musikk bibliotek lignende tilværelse....

    5354BA0A-8394-4BF3-97AD-C4C7C0321E10.jpeg


    mvh
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.331
    Antall liker
    5.790
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Ser utrolig fint ut, utsikt til havet har sin sjarm. Våkner selv opp til havutsikt vær morgen å det gir ro i sjelen😁
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Ser fint ut. Og havsutsikt i begge rom.
    Takk! det er det...t.o.m guttungen har fått havsutsikt fra sitt rom så dette kan en venne seg til, er du å handler i närheten så send meg en pm, er jeg hjemme så bjuder jeg på en kopp kaffe og lytt 😊

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Ser utrolig fint ut, utsikt til havet har sin sjarm. Våkner selv opp til havutsikt vær morgen å det gir ro i sjelen😁
    Takker, jo definitivt, jeg våkner halve året på sjøen, nå tar jeg resten ved sjøen...det kan jeg leve med 😊

    mvh
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Takk! det er det...t.o.m guttungen har fått havsutsikt fra sitt rom så dette kan en venne seg til, er du å handler i närheten så send meg en pm, er jeg hjemme så bjuder jeg på en kopp kaffe og lytt 😊

    mvh
    Det gjør jeg gjerne. Men det blir nok ikke noe før den jævla køkjøringa fra Sverige er over.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Kan virke som det er på sin plass med en gratulasjon her. Grattis!!!!
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Overraskende gode nyheter, disse har värt savnet :cool:


    The The ”The Comeback special” ltd clear vinyl” (Ute 29 okt)



    "After 20 years of absence THE THE celebrated their comeback with a glorious UK and US Tour in 2018, topped by a sold-out performance at the Royal Albert Hall in London, the so called 'Comeback Special'. What started as an unforgettable live experience now turns into something even bigger as THE THE announce their new live album and make the whole comeback experience available to fans worldwide."

    mvh
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.417
    Antall liker
    14.405
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Overraskende gode nyheter, disse har värt savnet :cool:


    The The ”The Comeback special” ltd clear vinyl” (Ute 29 okt)



    "After 20 years of absence THE THE celebrated their comeback with a glorious UK and US Tour in 2018, topped by a sold-out performance at the Royal Albert Hall in London, the so called 'Comeback Special'. What started as an unforgettable live experience now turns into something even bigger as THE THE announce their new live album and make the whole comeback experience available to fans worldwide."

    mvh
    Takk for tips, legges til på short listen(y)
     

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.592
    Antall liker
    3.666
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Overraskende gode nyheter, disse har värt savnet :cool:


    The The ”The Comeback special” ltd clear vinyl” (Ute 29 okt)



    "After 20 years of absence THE THE celebrated their comeback with a glorious UK and US Tour in 2018, topped by a sold-out performance at the Royal Albert Hall in London, the so called 'Comeback Special'. What started as an unforgettable live experience now turns into something even bigger as THE THE announce their new live album and make the whole comeback experience available to fans worldwide."

    mvh
    The The, kongene av introer og selve låtene er ikke så verst de heller. 😉 Takk for tips og det skal følges med. 👍
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Gratulerer med nytt bosted og nytt rom☺🎼
    Spennende og nok av utfordringer men desto hyggeligere da det sitter☺😉

    gismo
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Gratulerer med nytt bosted og nytt rom☺🎼
    Spennende og nok av utfordringer men desto hyggeligere da det sitter☺😉

    gismo
    Takker! jo det har värt flere store endringer samtidig nå, og så er det veldig hyggelig og godt når det sitter...som du sier 😊

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Noen dager er mer spennende enn andre på jobb! Og når det har elementer av hobby i seg blir jo det hele mer interessant 😎

    88BA6E24-E00A-4D59-89C2-89C2E02DBEEF.jpeg
    0C1B2C49-2027-44C8-8E25-F8A1E8207783.jpeg



    Spesielt!! ...live akustisk under åpen himmel på havet, på en flygel til nær 2mill...det gir lyyyd det 😊

    mvh
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.174
    Antall liker
    34.575
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Fazioli❤ Prøvespillet et i Frankfurt for mange år tilbake, fy for en drøm. Tipper jeg kan gjette hva pianostemmeren heter som har stemt det flygelet der på båten...
     
    Sist redigert:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Fazioli❤ Prøvespillet er i Frankfurt for mange år tilbake, fy for en drøm. Tipper jeg kan gjette hva pianostemmeren heter som har stemt det flygelet der på båten...
    Mannen har vært signert hos Bösendorfer siden 70 tallet, men de har lagt ned produksjonen under pandemien å klarte ikke levere til dagens dato, da ble det Fazioli! Spennende opplegg!!
    mvh
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.174
    Antall liker
    34.575
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Har Bösendorfer blitt lagt ned? 😱
    Merkelig de er jo eid av Yamaha...
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.174
    Antall liker
    34.575
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Ikke lagt ned om jeg forstod de jeg pratet med rett, men midlertidig under pandemien 😳😅

    mvh
    Selv det sliter jeg med å forstå. Faktisk så har det vært oppgang i salg av flygler og pianoer (i hvert fall i Norge) under pandemien. Jeg har aldri hatt så mye å gjøre. Uansett... Fazioli er ikke et dårlig alternativ. Personlig liker jeg disse bedre en et meget kjent tysk merke.
     
    Sist redigert:
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn