Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.415
    Antall liker
    1.958
    Torget vurderinger
    8
    Ikke forvent at produktet dukker opp uka etter bestiiling! Du mener vel de første to årene! Slutt med det forsvaret hele tiden
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Ikke forvent at produktet dukker opp uka etter bestiiling! Du mener vel de første to årene! Slutt med det forsvaret hele tiden
    NEI!! Det er ingen her som forventer levering innen to uker. Han kan vel forsvare eller si sin mening om hva og hvem faen han vil?
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Til Lovemusikk
    Hvem er disse folka som forventer at han skal stoppe alt annet arbeid?
    Og hvilke ting er det RM ikke konstruerer fra bunn av?
    Du misforstår meg.

    Når en bestiller noe som IKKE er laget før, som f.eks en digert monster eller noe annet, så må det jo ta tid.
    Tror dere at f.eks Pioneer med sine flere hundre utviklere legg arbeidet til side for å lage noen spesielt til noen få personer? Nei. Der får du ikke noe.

    Så har vi vår kjære Roar. Sliter med litt av hvert, men han prøver å gi oss litt når han er sånn noenlunde oppegående.
    Men neida..her sutres det hele tiden.
    Og spesielt dere som har ventet 1-2 år. Det er jo spesialversjoner dere har bestilt. De må konstrueres fra grunnen av. Hva forventer dere? At han skal legge bort de vanlige forsterkerene til oss for å tilfredsstille dere?
    Det er dette som er mine tanker.
    Kjenner verken dere eller Roar, men har lest hele tråden og følger godt med.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.415
    Antall liker
    1.958
    Torget vurderinger
    8
    Spesialversjoner!!!!!! Tilsammen 4 år for en remote!!!!!!!
    Han er faktisk en produsent bak et firma og 1,2,3 eller 4 år for en standard forsterker er absolutt ikke innenfor. Heller ikke for en remote
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Jeg har faktisk ikke sett på makan, her trues det og skjelles ut... Er folk så tøffe i virkeligheten eller er det bare på nett?
    Slik lovemusikk ordlegger seg så virker det som skylden ligger på kunden. Slike uttalelser har han ytret før. Så jeg ble litt irritert.
    Nå er det selvfølgelig mulig jeg misforstår også. Alt kan jo tolkes.
    Disse situasjonene som folk klager over er heller sjeldent kunden sin feil.

    På den andre siden så har ihvertfall jeg og Roar skværet opp angående Beistet. At han nå velger å legge den til side er heller ikke selvvalgt fra han sin side. Jeg har full forståelse for grunnen til at han venter også.
    Jeg er selvfølgelig ikke glad for ny utsettelse. Men det betyr heller lite i den situasjonen han nå befinner seg i.
    Jeg gleder meg fortsatt. Ting kommer på stell igjen. Det gjør det alltid. Ønsker Roar alt hell og god lykke fremover i disse for han vanskelige tider.

    Vi får roe oss litt ned og se an litt .
    Du misforstår meg.. mulig jeg er helt elendig å skrive slik at det blir ille tatt opp.
    Det er ikke meningen.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Spesialversjoner!!!!!! Tilsammen 4 år for en remote!!!!!!!
    Han er faktisk en produsent bak et firma og 1,2,3 eller 4 år for en standard forsterker er absolutt ikke innenfor. Heller ikke for en remote
    En sånn remote er spesialversjon da det ikke følger med til vanlig.
    1,2, 3 eller 4 år? Du vet ikke hvor lenge?

    Nei, slutt å kjefte. Hjelper ingen.
    Finnes tusenvis av andre merker til deg vel?
    Nå skal alle bytte pga feriepenger, så finn noe på finn. En denon f.eks. Styr unna alle HI-END merker hvis du vil unngå sånt i fremtiden.
    Ikke får du bestilt noe dyrt hos et lite firma uten forskudd.
    Til og med et større firma som OHS ber om forskudd.

    Nei, slutt å kjefte folkens.. pust inn og ut noen ganger og tell sakte til 10
    Så slipper du frustrasjon.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.415
    Antall liker
    1.958
    Torget vurderinger
    8
    Hva i alle dager har du røyka ? Jeg spurte mange år du mener det er greit og vente på ting ?
    Jeg har forsterkere jeg så hvorfor du nevner Denon vites ikke!
    Håper at evt nye potensielle kunder leser denne tråden så får de selv velge hvem de vil tro
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Hva i alle dager har du røyka ? Jeg spurte mange år du mener det er greit og vente på ting ?
    Jeg har forsterkere jeg så hvorfor du nevner Denon vites ikke!
    Håper at evt nye potensielle kunder leser denne tråden så får de selv velge hvem de vil tro
    Ja, vi har fått med oss det.. Det er vel ingen her som sier at det er som å handle på Elkjøp når man handler via Roar? Har ikke du en ny vennetråd å henge i?
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.415
    Antall liker
    1.958
    Torget vurderinger
    8
    Så det var svaret du klarte og komme med!
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Hva i alle dager har du røyka ? Jeg spurte mange år du mener det er greit og vente på ting ?
    Jeg har forsterkere jeg så hvorfor du nevner Denon vites ikke!
    Håper at evt nye potensielle kunder leser denne tråden så får de selv velge hvem de vil tro
    Tror forsatt at du misforsto meg..
    Uansett.. Ja jeg skjønner at en blir rabiat av lang ventetid på flere år.
    Men nå er det nå sånn at det er 1 mann som lager dette og helsen var ikke bra, så da er det klart at det tar tid.
    Vi fikk nå forklaringen flere ganger bak i tråden.
    Så hvorfor må en bare holde på slik enda? Det er jo de samme personene hele tiden som klager.
    Vi andre som ikke har hatt noe problem, er vi unntaket eller er unntaket de som har klaget om flere år venting?
    Jeg velger å tro det siste.


    Nå må vi heller slå på litt musikk og heller nyte lyden og tenke tilbake på hvor mye bedre lyd vi fikk kontra det andre vi har hatt i hus.

    Jeg selv f.eks har hatt mye bra innom.
    Men da jeg fikk MI i hus fikk jeg like stor hakeslipp som den gangen Doxaen kom i hus.
    Testet Doxaen hin dagen, men kunne ikke måle seg med MI.
    Forskjellen i lyd var å gå fra det beste HIFI til det beste HI-END. Sånn var opplevelsen hos meg.
    Så jeg koser meg med godlyd.

    Tips til god DAC er den i min signatur.. nydelig tilsammen.
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Hva i alle dager har du røyka ? Jeg spurte mange år du mener det er greit og vente på ting ?
    Jeg har forsterkere jeg så hvorfor du nevner Denon vites ikke!
    Håper at evt nye potensielle kunder leser denne tråden så får de selv velge hvem de vil tro
    Tror forsatt at du misforsto meg..
    Uansett.. Ja jeg skjønner at en blir rabiat av lang ventetid på flere år.
    Men nå er det nå sånn at det er 1 mann som lager dette og helsen var ikke bra, så da er det klart at det tar tid.
    Vi fikk nå forklaringen flere ganger bak i tråden.
    Så hvorfor må en bare holde på slik enda? Det er jo de samme personene hele tiden som klager.
    Vi andre som ikke har hatt noe problem, er vi unntaket eller er unntaket de som har klaget om flere år venting?
    Jeg velger å tro det siste.


    Nå må vi heller slå på litt musikk og heller nyte lyden og tenke tilbake på hvor mye bedre lyd vi fikk kontra det andre vi har hatt i hus.

    Jeg selv f.eks har hatt mye bra innom.
    Men da jeg fikk MI i hus fikk jeg like stor hakeslipp som den gangen Doxaen kom i hus.
    Testet Doxaen hin dagen, men kunne ikke måle seg med MI.
    Forskjellen i lyd var å gå fra det beste HIFI til det beste HI-END. Sånn var opplevelsen hos meg.
    Så jeg koser meg med godlyd.

    Tips til god DAC er den i min signatur.. nydelig tilsammen.
    Hvor fikk du oppgradert dacen ? :)

    Mvh Aleksander
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Kan noe av grunnen til at dere blir så frustrert over lang venting, være at dere vet MI låter best?

    Ja, må være det. Ellers hadde jo min sunne fornuft valgt noe annet. Finnes masse bra..:p
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Hva i alle dager har du røyka ? Jeg spurte mange år du mener det er greit og vente på ting ?
    Jeg har forsterkere jeg så hvorfor du nevner Denon vites ikke!
    Håper at evt nye potensielle kunder leser denne tråden så får de selv velge hvem de vil tro
    Tror forsatt at du misforsto meg..
    Uansett.. Ja jeg skjønner at en blir rabiat av lang ventetid på flere år.
    Men nå er det nå sånn at det er 1 mann som lager dette og helsen var ikke bra, så da er det klart at det tar tid.
    Vi fikk nå forklaringen flere ganger bak i tråden.
    Så hvorfor må en bare holde på slik enda? Det er jo de samme personene hele tiden som klager.
    Vi andre som ikke har hatt noe problem, er vi unntaket eller er unntaket de som har klaget om flere år venting?
    Jeg velger å tro det siste.


    Nå må vi heller slå på litt musikk og heller nyte lyden og tenke tilbake på hvor mye bedre lyd vi fikk kontra det andre vi har hatt i hus.

    Jeg selv f.eks har hatt mye bra innom.
    Men da jeg fikk MI i hus fikk jeg like stor hakeslipp som den gangen Doxaen kom i hus.
    Testet Doxaen hin dagen, men kunne ikke måle seg med MI.
    Forskjellen i lyd var å gå fra det beste HIFI til det beste HI-END. Sånn var opplevelsen hos meg.
    Så jeg koser meg med godlyd.

    Tips til god DAC er den i min signatur.. nydelig tilsammen.
    Hvor fikk du oppgradert dacen ? :)

    Mvh Aleksander
    Hos importør. De selger pakke. 2 kort. 1 lydkort og 1 programmert.
    Kostet vel ca 5000

    Napp ut og trykk inn nye.

    Heed Obelisk DA, må jeg skrive for min del, hvis jeg les i fremtiden. Men ingen planer å skifte den ut. Kan ikke skjønne at andre kan være bedre.
    Fikk knalltest med gamle korta.

    På gamle korta med Doxa låt Eva Wam Skram av og til litt skarp i diskanten på Spendor A9 høyttalere. Men det ble helt borte med nye korta. Litt bedre alt.
     
    Sist redigert:

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Da prøver vi på nytt.
    Spore tilbake..

    Satt hin kvelden og koste meg gløgg ihel med musikk på popannlegget. :)

    Satt i går å bladde i annonser på finn og la mange til som favoritt. Mye en har lyst på..
    Men så ..tenkte jeg...
    Nei, men alt låter jo ikke bedre enn det jeg har, så slo alt fra meg.
    Må være den gamle vanen på byttesyken.
    Eneste er at det hadde vert artig å fått testet noen gode Klipsch høyttalere. Har jo noen stativ Klipsch rp160m jeg kunne testet når jeg får dillet meg til å lakkere stativene de skal stå på..
     

    carisma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2014
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    914
    Til Lovemusikk
    Hvem er disse folka som forventer at han skal stoppe alt annet arbeid?
    Og hvilke ting er det RM ikke konstruerer fra bunn av?
    Du misforstår meg.

    Når en bestiller noe som IKKE er laget før, som f.eks en digert monster eller noe annet, så må det jo ta tid.
    Tror dere at f.eks Pioneer med sine flere hundre utviklere legg arbeidet til side for å lage noen spesielt til noen få personer? Nei. Der får du ikke noe.

    Så har vi vår kjære Roar. Sliter med litt av hvert, men han prøver å gi oss litt når han er sånn noenlunde oppegående.
    Men neida..her sutres det hele tiden.
    Og spesielt dere som har ventet 1-2 år. Det er jo spesialversjoner dere har bestilt. De må konstrueres fra grunnen av. Hva forventer dere? At han skal legge bort de vanlige forsterkerene til oss for å tilfredsstille dere?
    Det er dette som er mine tanker.
    Kjenner verken dere eller Roar, men har lest hele tråden og følger godt med.
    Jeg blir fortsatt noe forvirret av det du skriver. Du svarer til meg og skriver "dere"?

    Jeg har ikke mast på Roar her. Derimot har jeg bekreftet at noen måneder ikke er lenge å vente. Og bekreftet at jeg har ventet lenger. Jeg har ikke skrevet negativt om Roar eller venting . Kun at det tar tid.
    Og du skriver dere som bestiller spesialprodukter? Det er jo kun meg som har gjort det. De to andre skriver nemlig ikke her om det.
    Alle andre som har ventet mer enn x antall måneder eller år. Har faktisk bestilt standard produkter.
    Og for de fleste er det ikke den totale ventingen som er verst. Men x antall "utsettelser" og å bli ignorert. Der fikk jeg sagt det.
    Ja, vi er alle klar over det.
    Du Lovemusikk har tidligere gjort antydninger om at folk ikke kan forvente å få noe uten å ha betalt først. Noe faktisk de fleste gjør. Unntaksvis blir det gjort unntak. Da i enighet med Roar. Ikke deg.
    Så kommer du med disse utsagnene dine nå i tillegg om at vi må forstå at det tar årevis å få til.
    Her kan jeg selvfølgelig ikke si at du tok feil. Men jeg og alle andre her har fått ett ca estimat av Roar på hvor lang tid vi må vente. Og slikt sett betalt hele/deler av beløpet i forskudd.
    Når han da over 1 år etter avtalt tid ikke har startet engang. Synes du da at det er realt og god måte å drive service på?
    Hvis jeg sier at min forsterker har vært lovet ferdig over 20 ganger så tar jeg ikke i det minste.
    Det er heller ikke slik at jeg har tvunget Roar til å si for korte frister.
    Nok om det. Men her er jeg fortsatt. Tålmodig som faen. Jeg klapper fortsatt Roar på skuldra når han trenger det. Jeg gir han fortsatt mulighet til å sette bort Beistet. For å gjøre andre ting. Og for å komme med nye løsninger.
    Jeg og Roar har allikevel en god tone. Og sist gang som de fleste andre ganger så ler vi og har det gøy når vi snakker sammen.
    Om du Lovemusikk går igjennom alle postene etter at jeg begynte med Mi , så vil du se at de fleste frustrasjonene mine er rettet mot kommentarer her og egentlig ikke Roar.

    Roar er uansett enig i at jeg har rett til å være frustrert. Og vet at også jeg har sterke følelser ovenfor dette.
    Men som nevnt over her. Jeg og Roar har skværet opp igjen og livet går videre. Jeg kan ikke si noe om Roars situasjon. Men han trenger litt ro så han kan gjøre vanlig arbeid. Altså lage ting han kan godt. Han vil ta kontakt med de det gjelder når ting er på gang.
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hallo, godtfolk.

    Kun en liten tanke fra en «gammel» MI`er: Tror det beste for tråden fremover vil være å ignorer usaklige innlegg a la innleggene fra amason og langt heller ha fokuset hvor lovemusikk har fokuset - på musikken og de magiske boksene.

    Grenseoverskridende innlegg får man håpe moderator tar seg av.

    I beste mening.

    Mvh.
    Maxtor
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Screenshot_20181110-213458_Outlook.jpg



    IMG_20190613_231159_376.jpg
     

    seboemer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    192
    Antall liker
    83
    Da prøver vi på nytt.
    Spore tilbake..

    Satt hin kvelden og koste meg gløgg ihel med musikk på popannlegget. :)

    Satt i går å bladde i annonser på finn og la mange til som favoritt. Mye en har lyst på..
    Men så ..tenkte jeg...
    Nei, men alt låter jo ikke bedre enn det jeg har, så slo alt fra meg.
    Må være den gamle vanen på byttesyken.
    Eneste er at det hadde vert artig å fått testet noen gode Klipsch høyttalere. Har jo noen stativ Klipsch rp160m jeg kunne testet når jeg får dillet meg til å lakkere stativene de skal stå på..

    Herregud å mye piss du skriver er du edru?
     
    Sist redigert:

    carisma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2014
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    914
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Vis vedlegget 544991


    Vis vedlegget 544992
    Selv om jeg allerede har Mi produkter så blir jeg fortsatt grønn av misunnelse når jeg ser andres utstyr. Merkelig det der[emoji3][emoji106]
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Vis vedlegget 544991


    Vis vedlegget 544992

    Ah, nakenbilder av MI er aldri feil! Gratulerer med en fantastisk forforsterker, lovemusikk ;)

    Rett og slett lykke på en mandag!

    Mvh.
    Maxtor
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Vis vedlegget 544991


    Vis vedlegget 544992
    Selv om jeg allerede har Mi produkter så blir jeg fortsatt grønn av misunnelse når jeg ser andres utstyr. Merkelig det der[emoji3][emoji106]
    Ja jeg og.
    Og så låter det minst like bra som det ser ut.
    Rart dette der..ser en på f.eks Hegel så har de enormt mye greier inni. Mens Musical Innovation og Doxa har minst mulig og låter bedre. Blant det beste i verden, utfra hva en leser.

    En liten artig ting...
    De andre høyttalerne jeg hadde, Spendor A9
    MI 25 og Doxa effekten ( hadde ikke kjøpt MI effekt da)
    Var 100 % tyst med øret inntil diskanten på høyttalerne, på fult volum. Uten signal seff.

    Samme høyttalere ble testet hos han som hadde dagens høyttalere jeg har, på A.R pre til 120.000 og Aire blokker til gudene vite pris, som også var oppgradert hos fabrikk til gudene vite 10 talls pris..og der suste det litt med volum på moderat volum. Jeg turde ikke si noe..hehe..
    Rør i pre er jeg lei pga sånt..og annet grums. Hehe
     
    Sist redigert:

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Vis vedlegget 544991


    Vis vedlegget 544992

    Ah, nakenbilder av MI er aldri feil! Gratulerer med en fantastisk forforsterker, lovemusikk ;)

    Rett og slett lykke på en mandag!

    Mvh.
    Maxtor
    Takker.
    Fikk den ca nøyaktig 1 år siden da..og effekten litt etter.
    Men tar i mot gratulasjon enda. :)
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Her er ett dårlig bilde av mitt også. Som dere ser har jeg fått opp noen Rpg Broadsorbor I Taket og på veggen. Med disse falt lyden ekstra godt på plass med MI.
    Feite høyttalere da.
    Focal Utopia?
     

    carisma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2014
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    914
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Vis vedlegget 544991


    Vis vedlegget 544992
    Selv om jeg allerede har Mi produkter så blir jeg fortsatt grønn av misunnelse når jeg ser andres utstyr. Merkelig det der[emoji3][emoji106]
    Ja jeg og.
    Og så låter det minst like bra som det ser ut.
    Rart dette der..ser en på f.eks Hegel så har de enormt mye greier inni. Mens Musical Innovation og Doxa har minst mulig og låter bedre. Blant det beste i verden, utfra hva en leser.

    En liten artig ting...
    De andre høyttalerne jeg hadde, Spendor A9
    MI 25 og Doxa effekten ( hadde ikke kjøpt MI effekt da)
    Var 100 % tyst med øret inntil diskanten på høyttalerne, på fult volum. Uten signal seff.

    Samme høyttalere ble testet hos han som hadde dagens høyttalere jeg har, på A.R pre til 120.000 og Aire blokker til gudene vite pris, som også var oppgradert hos fabrikk til gudene vite 10 talls pris..og der suste det litt med volum på moderat volum. Jeg turde ikke si noe..hehe..
    Helt tyst på mine høyttalere også. Selv med volum Max opp . Høyttalerne har vel 92db følsomhet.. veldig bra.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Vis vedlegget 544991


    Vis vedlegget 544992
    Selv om jeg allerede har Mi produkter så blir jeg fortsatt grønn av misunnelse når jeg ser andres utstyr. Merkelig det der[emoji3][emoji106]
    Ja jeg og.
    Og så låter det minst like bra som det ser ut.
    Rart dette der..ser en på f.eks Hegel så har de enormt mye greier inni. Mens Musical Innovation og Doxa har minst mulig og låter bedre. Blant det beste i verden, utfra hva en leser.

    En liten artig ting...
    De andre høyttalerne jeg hadde, Spendor A9
    MI 25 og Doxa effekten ( hadde ikke kjøpt MI effekt da)
    Var 100 % tyst med øret inntil diskanten på høyttalerne, på fult volum. Uten signal seff.

    Samme høyttalere ble testet hos han som hadde dagens høyttalere jeg har, på A.R pre til 120.000 og Aire blokker til gudene vite pris, som også var oppgradert hos fabrikk til gudene vite 10 talls pris..og der suste det litt med volum på moderat volum. Jeg turde ikke si noe..hehe..
    Helt tyst på mine høyttalere også. Selv med volum Max opp . Høyttalerne har vel 92db følsomhet.. veldig bra.
    Ja verdens beste pre.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.415
    Antall liker
    1.958
    Torget vurderinger
    8
    Hallo, godtfolk.

    Kun en liten tanke fra en «gammel» MI`er: Tror det beste for tråden fremover vil være å ignorer usaklige innlegg a la innleggene fra amason og langt heller ha fokuset hvor lovemusikk har fokuset - på musikken og de magiske boksene.

    Grenseoverskridende innlegg får man håpe moderator tar seg av.

    I beste mening.

    Mvh.
    Maxtor
    Ja så mine innlegg og hva jeg har opplevd er usakelig! Sier bare litt om deg! Saklige innlegg fra lovemusikk den var god.
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Vel, jeg prøvde å gi Sentralen et forsøk til, men oppdager at den ikke har blitt noe bedre siden 2014. Jeg stikker av igjen. Til og med denne vennetråden, som var riktig så hyggelig en stund, har blitt verre enn noen sinne.

    Trist.
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Vis vedlegget 544991


    Vis vedlegget 544992

    Ah, nakenbilder av MI er aldri feil! Gratulerer med en fantastisk forforsterker, lovemusikk ;)

    Rett og slett lykke på en mandag!

    Mvh.
    Maxtor
    Takker.
    Fikk den ca nøyaktig 1 år siden da..og effekten litt etter.
    Men tar i mot gratulasjon enda. :)

    Godt å høre, lovemusikk - du får bare bære over med meg. Litt lenge siden jeg har vært aktiv på vennetråden og har litt å lese meg opp på ;)

    Mvh.
    Maxtor
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Vel, jeg prøvde å gi Sentralen et forsøk til, men oppdager at den ikke har blitt noe bedre siden 2014. Jeg stikker av igjen. Til og med denne vennetråden, som var riktig så hyggelig en stund, har blitt verre enn noen sinne.

    Trist.

    Hallo, Ole.

    Ikke stikk av gårde riktig enda - dette kan vi snu glatt med litt innsats. Gi vennetråden en mulighet ut måneden og ta en vurdering etter det. Please?

    Mvh.
    Maxtor
     
    Sist redigert:

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Ja da har jeg og, misforstått deg, og muligens andre..
    Sorry for det.
    Flott vi fant ut av det med din forklaring nå.

    Over til noe hyggeligere..


    Lite bilder her..får aldri nok av det.
    Her min MI25 ca ferdig produsert før jeg fikk den tilsendt.
    Vis vedlegget 544991


    Vis vedlegget 544992

    Ah, nakenbilder av MI er aldri feil! Gratulerer med en fantastisk forforsterker, lovemusikk ;)

    Rett og slett lykke på en mandag!

    Mvh.
    Maxtor
    Takker.
    Fikk den ca nøyaktig 1 år siden da..og effekten litt etter.
    Men tar i mot gratulasjon enda. :)

    Godt å høre, lovemusikk - du får bare bære over med meg. Litt lenge siden jeg har vært aktiv på vennetråden og har litt å lese meg opp på ;)

    Mvh.
    Maxtor
    Hyggelig at du er tilbake. :)
    Jeg har lest gjennom hele tråden før jeg kjøpte.
    Folk må nå ha smørt godt på, tenkte jeg..Men så jo at de skiftet ut svindyrt utstyr pga at MI låt bedre.
    Men jammen ble det hakeslipp allikevel i fjor sommer.
    Makan til pre da!? Sinnsykt.
    Så kom jo effekten etter hvert og. Den og er meget oppegående. Sammen har jeg fått HI-END LYD som låter flott og.
    Hva mer kan en ønske seg?
    Seff at Roar blir i toppform igjen. Det håper nok alle på.

    Men lydmessig er jeg i himmelen.
    Og jeg har ikke testet klasse A fra MI enda. :)
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Her er ett dårlig bilde av mitt også. Som dere ser har jeg fått opp noen Rpg Broadsorbor I Taket og på veggen. Med disse falt lyden ekstra godt på plass med MI.

    Flott bilde, carisma ;)

    Hvilke MI-komponenter er det vi ser på bildet forresten?

    Lurer kanskje på om det er på tide å børste støv av listen Salty Dog lagde for en tid tilbake - en oversikt over hvem som har hva av MI-apparatur. Kan det være interessant?

    Mvh.
    Maxtor
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.860
    Antall liker
    17.392
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Vel, jeg prøvde å gi Sentralen et forsøk til, men oppdager at den ikke har blitt noe bedre siden 2014. Jeg stikker av igjen. Til og med denne vennetråden, som var riktig så hyggelig en stund, har blitt verre enn noen sinne.

    Trist.

    Ole Borgenvik
    Om det er noen trøst er det stort sett denne tråden og en og annen teknisk (kabel) tråd. Ta deg en tur inn til "Mitt anlegg og bildetråder" Bare kos og velstand. :)
     

    carisma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2014
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    914
    Her er ett dårlig bilde av mitt også. Som dere ser har jeg fått opp noen Rpg Broadsorbor I Taket og på veggen. Med disse falt lyden ekstra godt på plass med MI.

    Flott bilde, carisma ;)

    Hvilke MI-komponenter er det vi ser på bildet forresten?

    Lurer kanskje på om det er på tide å børste støv av listen Salty Dog lagde for en tid tilbake - en oversikt over hvem som har hva av MI-apparatur. Kan det være interessant?

    Mvh.
    Maxtor
    MI23.5 og en litt moddet utgave av MI18Balanced.
    Den lista var jo artig. Sikkert blitt en del forandringer der. Bare å føre den videre om noen orker.
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Er så forbaska ubesluttsom når det kommer til hvilken DAC jeg skal velge! Liker leken og dynamisk lyd som heller litt mot det varme og den må fungere godt sammen med min Hegel CDP2A. Er ikke helt rett tråd men matching med MI er jo også en faktor.

    Mvh Aleksander
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Er så forbaska ubesluttsom når det kommer til hvilken DAC jeg skal velge! Liker leken og dynamisk lyd som heller litt mot det varme og den må fungere godt sammen med min Hegel CDP2A. Er ikke helt rett tråd men matching med MI er jo også en faktor.

    Mvh Aleksander
    Ser du låner "rasedyret" Mohican - hvor bra spiller den opp mot 2'ern?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn