Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HoJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    1.420
    Sted
    Stavanger
    For mange år siden hadde jeg en MI preamp på lån fra butikken (husker ikke modell men den var dessverre over budsjettet mitt) mens jeg ventet på "den nye" EC4.7 som jeg skulle få til en uforskammet god intropris sammen med litt annet utstyr.
    MI pre var rett og slett sykt bra selv med mitt ganske moderate oppsett! Husker spesielt nærheten til scenen og trompeter som spilte uten blygsel langt inn i rommet mitt! Og da EC4.7 kom og jeg måtte levere tilbake MI ble det en skikkelig nedtur som jeg egentlig aldri helt har glemt!
    Men hvor finnes disse miraklene for salg i 2020/21? :cool:
    Det lå nettopp en MI 12 på finn....

lovemusikk

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Antall liker
    2.109
    Torget vurderinger
    8
    For mange år siden hadde jeg en MI preamp på lån fra butikken (husker ikke modell men den var dessverre over budsjettet mitt) mens jeg ventet på "den nye" EC4.7 som jeg skulle få til en uforskammet god intropris sammen med litt annet utstyr.
    MI pre var rett og slett sykt bra selv med mitt ganske moderate oppsett! Husker spesielt nærheten til scenen og trompeter som spilte uten blygsel langt inn i rommet mitt! Og da EC4.7 kom og jeg måtte levere tilbake MI ble det en skikkelig nedtur som jeg egentlig aldri helt har glemt!
    Men hvor finnes disse miraklene for salg i 2020/21? :cool:
    Ta kontakt med RM her inne som lager MI 😊

Singh

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.08.2006
    Antall liker
    444
    Torget vurderinger
    1
    Selv mitt MI 1 og 3 forsterker sett som til vanlig brukes i anlegg nr. 2 i tv stua har mye godlyd i seg til tross for størrelsen. Har koblet det ut for og høre på EC kombo i julen. Ønsker alle MI folk her inne en riktig god jul.

arild

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    1
    Koser meg med denne fenomenale norske komboen i jula, DP 6.5 på lån, og min egen Mi23. 5/ xl psu. Dynamisk presisjon, i bøtter og spann!
    Har høyrt før at MI 23 og DP effekt-trinn faktisk er ein svært god match! 😊

«Kilden» er ein som ikkje poster i denne tråden, men i DP-tråden. Men det er få der som veit kva pre han har... 😉

🎉Godt nyttår! 🎉

Mvh Arild 🥳

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn