Bestilte et sett banan plugger fra dem 20 februar. Ikke sett noe til dem, de er betalt, og fikk ordrebekreftelse.. svarer ikke på epost heller. 
Akerbrygge? Merkelig, dette er en av butikkene jeg virkelig trives i - kan gå der å lytte uten masing om kjøp.De er veldig lite interessert i folk utenfor akerbrygge. Mere penger der. Jeg fikk aldri svar på email og når jeg kommer innom er jeg bare en plage for dem. De er avskrevet som ikke et alternativ
Det høres ut som en ganske dum strategi så lenge de har butikken 60 mil unna den brygga du nevner der.De er veldig lite interessert i folk utenfor akerbrygge. Mere penger der. Jeg fikk aldri svar på email og når jeg kommer innom er jeg bare en plage for dem. De er avskrevet som ikke et alternativ
Moet Oslo eksisterer da ikke…Moet oslo?
Du tenker på Duet antakelig.Å fan. Beklager så sykt mye. Da har jeg forvekslet butikker i farten
Forsto ikke noe av din beskrivelse nemlig, har kun positivt å si om Moet Audio, som ligger i StavangerÅ fan. Beklager så sykt mye. Da har jeg forvekslet butikker i farten