Moet audio konk?

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
2.135
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Bestilte et sett banan plugger fra dem 20 februar. Ikke sett noe til dem, de er betalt, og fikk ordrebekreftelse.. svarer ikke på epost heller. 🤬

Redman

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.05.2025
Antall liker
55
Sted
Meløy
Edit: pratet om feil firma.

De er veldig lite interessert i folk utenfor akerbrygge. Mere penger der. Jeg fikk aldri svar på email og når jeg kommer innom er jeg bare en plage for dem. De er avskrevet som ikke et alternativ

Sist redigert:

Musikkmannen

Æresmedlem
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
31.280
Sted
Kjelleren i kroken
Torget vurderinger
2
De er veldig lite interessert i folk utenfor akerbrygge. Mere penger der. Jeg fikk aldri svar på email og når jeg kommer innom er jeg bare en plage for dem. De er avskrevet som ikke et alternativ
Akerbrygge? Merkelig, dette er en av butikkene jeg virkelig trives i - kan gå der å lytte uten masing om kjøp.

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Antall liker
15.644
Det høres ut som en ganske dum strategi så lenge de har butikken 60 mil unna den brygga du nevner der.

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
13.169
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Har handlet med Moet et par ganger og kommunikasjonen var upåklagelig, både før og etter kjøp.

vim

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2003
Antall liker
18.447
Sted
Fiff Avenue
Torget vurderinger
11
Du tenker nok på Duet. Som jeg ellers synes er svært så hyggelige

Redman

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.05.2025
Antall liker
55
Sted
Meløy
Beklager at jeg ødela en ellers saklig diskusjon.. skal holde mer mun åsså får denne tråden dø ut. Håper jeg. :)

Topp Bunn