Min musikk-stue!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Gratulerer tomerik. Flotte bilder av flotte komponenter. Kjører du med Philips Buggle Boy 6DJ8?
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Fosse skrev:
    Gratulerer tomerik. Flotte bilder av flotte komponenter. Kjører du med Philips Buggle Boy 6DJ8?
    Heisann. GM20 er rett og slett knallgod! Savner noe av det trøkket som er i GM100, men jeg kan leve med dette. Prøvde i dag først med Telefunken Diamond, men det ble for tamt. Byttet til Amperex Bugle Boy og det spilte bare lekket.
     

    Nightpuma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.01.2005
    Innlegg
    2.432
    Antall liker
    496
    Sted
    Agder
    Torget vurderinger
    2
    Til lykke med ny forsterker Tom Erik :) Ikke tvil om at GM-20 og vsm er en god kombo, men kan lett helle over mot det lyse hvis man ikke passer på. Du kan nok fylle litt ut i bassen med plassering. Da skal du se telefunken rørene dine kommer til sin rett. Jeg synes de passer veldig godt i GM-20. BB finner jeg personlig litt for tunge og uartikulerte. Philips/Amperex/Valvo E88CC er også meget gode og ikke så sinnsykt dyre som tlfk. Når det gjelder GM-20 er det endel kondensatorer som brenner opp etterhvert, så hvis det er lenge siden den har vært hos doktoren skulle du få den sjekket.

    Mvh Asbjørn
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Nightpuma skrev:
    Til lykke med ny forsterker Tom Erik :) Ikke tvil om at GM-20 og vsm er en god kombo, men kan lett helle over mot det lyse hvis man ikke passer på. Du kan nok fylle litt ut i bassen med plassering. Da skal du se telefunken rørene dine kommer til sin rett. Jeg synes de passer veldig godt i GM-20. BB finner jeg personlig litt for tunge og uartikulerte. Philips/Amperex/Valvo E88CC er også meget gode og ikke så sinnsykt dyre som tlfk. Når det gjelder GM-20 er det endel kondensatorer som brenner opp etterhvert, så hvis det er lenge siden den har vært hos doktoren skulle du få den sjekket.

    Mvh Asbjørn
    Med den høyttalerplasseringen jeg har nå så låter det litt tynt, men godt artikulert med Telefunken. Jeg skal prøve meg litt frem med plassering med både Telefunken og BB rør. Takk for gode råd, Asbjørn!
     

    mclaren122

    Medlem
    Ble medlem
    24.04.2008
    Innlegg
    41
    Antall liker
    0
    Eg kunne godt hatt senga mi i det rommet...det hadde blit ein meget musikals søvn av klasse.
    berre bra å seie.
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Heldigvis blir det litt tid til å høre på musikk under sommeren også. Faktisk kjenner jeg tendenser til abstinenser om jeg er ute å reiser over noen få dager. Det er ett heldigvis ett godt tegn på at man trives godt hjemme i sweet-spot :) <a href="http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,23881.0/all.html" target="_blank">Prosjektet med forbedret kjøling av GM-20</a> fungerer over all forventing. Forsterkeren blir ikke lenger varm, og den massive treplaten med sine Vibrapods har også bidratt positivt til å roe ned lydbilde samt å gi musikken litt mer nærhet og dybde i bassen. Så nå er jeg igang med å bygge en tilsvarende "spekefjøl" med vifter til en nok en GM-20..... :)

    Om noen liker storband: prøv Jaco Pastorius Big Band - The World is Out
    Ellers er har jeg blitt godvenn med Patricia Barber og Ab und Zu denne våren. Oi oi, det er knallbra

     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Sommer og ferietid gir lite tid til musikk. Det skal males, seiles, hage skal stelles og madammen skal blidgjøres så langt det lar seg gjøre. Som alle vet så tar slikt mye tid, men heldigvis har det skjedd litt på lydfronten også. Selv om det er varmt så har det blitt spilt musikk og helt ærlig så er jeg ekstremt godt fornøyd med Cary 306-Asthetix Calypso-Graaf GM20-Merlin MXe kombinasjonen. Dette spiller så dynamisk, oppløst og flott at jeg gang på gang sitter igjen med haka langt nede i sofaen. Det er bare når det skjer veldig mye i musikken at jeg blir oppmerksom på Graafens små 20W. Det stokker seg litt opp, eller som Fosse beskriver det, fritt sitert:" Det er som å hoppe av bussen i fart og oppdage at beina ikke helt henger med". Derfor har jeg fulgt nøye med tråden til Fosse: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,21378.0/all.html og hans erfaringer med Dual Mono oppsett med to stykker GM20.

    Tidlig i sommer var jeg så heldig å få tak i ytterligere en GM20. Denne er av den nye typen og i absolutt strøken stand. Den manglet utlagt bias og offset, noe jeg denne gangen ville prøve på selv. Audiomix ble konsultert og han sendt de nødvendige hardware for å få dette lagt ut. Lodding og montering gikk egentlig veldig greit. Jeg var litt uheldig når jeg skulle bore hull i chassiet og boret sneiet inntil en motstand som i ettertid viste seg å være gåen. Det ga seg utslag i feil verdier på offset og bias på den ene siden, mens den andre siden var helt fin. Etter litt feilsøking, med multimeter i den ene hånd og Audiomix på telefon i den andre, så fant vi feilen. Motstanden som boret hadde sneiet borti var gåen. Etter å ha skiftet denne fungerer alt som det skal. Takk for hjelpen, Hans!
     

    Vedlegg

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Jeg vet ikke om dette er normalt med rørforsterkere, men hverken Graaf GM100 eller GM20 skal slåes på uten at høyttalere er koblet til. Sist gang jeg var hos Audiomix viste han meg en 8ohms "dummy-load" som simulerer lasten fra høyttalere. Dette er en grei innretning når man gjør testing av forsterker og ikke har høyttalere i nærheten eller man rett og slett ikke ønsker å koble til dyrbare høyttalerelementer før man er sikker på at forsterker og rør er behørlig testet og målt.

    Igjen fikk jeg oppskrift og deler tilsendt fra Audiomix,- takk igjen Hans! Kort fortalt så består denne dummy-loaden av 4 stk 32ohm motstander i parallell pr. kanal. Disse er montert på ett stort stykke aluminiums-kjøleribbe for kjøling. Jeg har frest spor til hver motstand og disse er festet til aluminiumen med termisk pasta og 3mm skruer. Deretter har jeg tilpasset en glassfiberplate der alle beina fra motstandene er samlet og deretter loddet fast to par kabler med bananplugg i enden. Alt dette er så montert på innsiden av en passende plastboks der jeg har kuttet hull til kjøleribbene. Dette er en enkel og grei løsning som er enkel å ha med seg:
     

    Vedlegg

    Nightpuma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.01.2005
    Innlegg
    2.432
    Antall liker
    496
    Sted
    Agder
    Torget vurderinger
    2
    Hei Tom Erik

    Du har virkelig gang i loddebolten for tiden :)

    GM-20 behøver ikke last nården står på. Rørforsterkere med utgangstransformator må ha det.

    Har du fått prøvd med brokobling?

    Asbjørn
     

    StereoJoe

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.11.2004
    Innlegg
    651
    Antall liker
    2
    Nice!

    Kjenner at jeg er klar for en tur til nabobyen og gjenhør med Graaf i kompaniskap med Merlin ;D (i overkant lenge siden forrige lytt hos Fosse...)
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    StereoJoe skrev:
    Nice!

    Kjenner at jeg er klar for en tur til nabobyen og gjenhør med Graaf i kompaniskap med Merlin ;D (i overkant lenge siden forrige lytt hos Fosse...)
    Du er velkommen når som helst! Jeg har enda ikke fått kablene for bro-kobling så jeg spiller fortsatt på en forsterker. Har ventet noen uker nå, så jeg regner dog med at de er rett rundt hjørnet.

    Altså er det lite nytt herfra, bortsett fra noen nye plater som er kjøpt inn og for litt siden bygde jeg en ny CD-hylle: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,26018.0.html



    Ser nå frem til mørke, regnfulle kvelder med god musikk i stua :)
     
    H

    Hugh

    Gjest
    Her var det mye fett!!!!!!!!!!! Snadderbilder og snadder, snadder, snadder. Nå, må jeg ta en pille tror jeg. Synes imidletid at det er en god ide og kvitte seg med GM hundre. Hørt den er skummel..... Tror den trives i Fredrikstad. Hos meg.
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Hugh skrev:
    Her var det mye fett!!!!!!!!!!! Snadderbilder og snadder, snadder, snadder. Nå, må jeg ta en pille tror jeg. Synes imidletid at det er en god ide og kvitte seg med GM hundre. Hørt den er skummel..... Tror den trives i Fredrikstad. Hos meg.
    Hehe, jeg tror nok 100`n blir på sørlandet litt til. Om ikke du kommer med ett meget godt bud da ;)
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Begge forsterkerene fikk nye rør i sommer fra Philips (E184) og Telefunken (6922), og har spilt mye siden den gangen. Når først brokoblingskittet ankom ville jeg i alle fall at denne innspillingen var unnagjort. Fosse (http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=21378.0) har gått gjennom den samme overgangen fra en til to GM20 og i følge han er dette en meget god oppgradering! Hans positive beskrivelse har gjort ventetiden unødig lang,- jeg vil også ha det tilskudde i bunnen og det ekstra drivet denne ombygningen medfører!

    Tidligere i år lagde jeg ett underlag til forsterkeren der jeg monterte to svært stillegående vifter. Dette har fungert aldeles utmerket og jeg har videreført ideen og lagd noen små bord basert på den samme tanken rundt kjøling:
     

    Vedlegg

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Oi, disse ettermiddagene går fort! Det har vært litt besøk her, men stort sett har det heldigvis blitt spilt musikk hele kvelden.

    Monteringen av brokoblingskittet er svært enkelt, det hele en unnagjort på 10-15 minutter. Litt spent og forventingsfull blir alt koblet opp og strømmen slått på. Forsterkerene trenger en god halvtime, ja nesten time, før de spiller optimalt. Det gir god tid til å få sjekket bias og offset, evnt. få gjort noen små justeringer. Alt virker heldigvis helt normalt.

    Første lytteinntrykk av brokoblede GM20:
    Etter en lang kveld med mye god musikk er inntrykket at dette er en formidabel oppgradering! Trøkket og drivet til GM100 har vært savnet etter at GM20 kom i hus,- men ikke nå mer! Det kan ha litt med at jeg har nokså stort lytterom og dermed har en GM20 på små 2x20W blitt for lite til at Merlin-høyttalerene har våknet helt til liv i mitt rom. Med to brokoblede GM20, og nå med 2x 65W til rådighet stiller dette seg helt anderledes! Det første som slo meg er at bassen blir gjengitt med ett trøkk og med ett rytmisk driv jeg aldri har hørt her hjemme tidligere,- dette blir ytterligere forsterket av at den dynamikken og den dønn ærlige gjengivelsen av mellomtone og diskant som GM20 er kjent for, nå også strekker seg langt ned i bassområdet.

    Dette er bare helt rått! En annen godt merkbar egenskap er også mer ro i lybilde. I musikk der det skjer mye på en gang, låter som Reza - Jaco Pastorius og Totem Dancing med Mazur/Garbarek har tidligere vært plaget med litt anpustenhet. Nå glir dette elegant igjennom og jeg blir sittende med ett stort smil om munnen og synes dette er rett og slett fantastisk morsomt!

    Nå spilles Ab und Zu og det er god Amarone i glasset! Ha en god kveld ;)
     

    Vedlegg

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Hei Tom Erik!

    Sleng ut noen flere bilder!? Det er så ekstremt lekkert utstyr du har!

    Mvh
    Andreas
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    cardas skrev:
    Hei Tom Erik!

    Sleng ut noen flere bilder!? Det er så ekstremt lekkert utstyr du har!

    Mvh
    Andreas
    Takk for det cardas!
    Nedenfor ligger noen flere bilder:
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Flotte saker tomerik !!! dette låter nok godt....(har vært hoa Andre før).....flott oppsett du har , går det an å be om ett portrett av alteret ;D?

    Har du bygget inn viftene selv ? i monostands ene...

    Mvh Espen
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    ixos_76 skrev:
    Flotte saker tomerik !!! dette låter nok godt....(har vært hoa Andre før).....flott oppsett du har , går det an å be om ett portrett av alteret ;D?

    Har du bygget inn viftene selv ? i monostands ene...

    Mvh Espen
    Nå er det kos i stua! Vinterens mørke og kalde kvelder skal bekjempes med god musikk fra glødende rør sammen med god vin! Portrett bilde av alteret skal oppdrives. Ja, viftene er bygd inn selv etter samme prinsipp som tidligere "kjøle-brett": http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=23881.0
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Hvor bruker du Cross nettkabelen din?

    Har du en eller har du flere? ;D

    Mvh
    Andreas
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    cardas skrev:
    Hvor bruker du Cross nettkabelen din?

    Har du en eller har du flere? ;D

    Mvh
    Andreas
    Jeg bruker Cardas Cross på CD-spiller og forforsterker. Golden Referens på forsterkerene.
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Da er GM100`n solgt. Det var ikke helt etter planen, da den var tiltenkt et anlegg nummer to en gang i fremtiden. Nå ble det ikke helt slik og den ble solgt til Hugh og ett sett tungdrevne, sinte og svært vellydende Sonus Faber Extrema i den ene enden og en gedigen supersmooth Wadia i den andre enden. Etter sigende trives forsterkeren veldig godt hos sin nye eier: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=26922.0;all Gratulerer med flott og meget velspillende Italiener, Hugh!

    Her i sør sitter jeg da igjen med to monoblokk-koblede Graaf GM20. Fosse, Roy, Brian og dere andre som har fått meg inn på denne retningen med italienske OLT-forsterkere: Takk! Dette spiller absolutt helt fantastisk med ett musikalsk driv, rytme og nerve som gir en herlig blanding av latter og frysninger etterhvert som sølvskivene avspilles. I dag har disse platene blitt spilt:







     
    H

    Hugh

    Gjest
    GM100 hilser! Han har virkelig funnet tonen med sine italienske brødre og sin amerikanske tremenning.
     

    GjeEsp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2006
    Innlegg
    575
    Antall liker
    111
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Hei Tom Erik!
    Hva skjer? Ser noen aldeles flotte produkter på bruktbørsen???
    Gjert
     

    Gradient Helsinki 1.5

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2004
    Innlegg
    396
    Antall liker
    64
    Sted
    Elverum
    Torget vurderinger
    2
    Hei, vil gi deg en komentar som dama kom med. sjekk han har til og med orkidè.
    Men fint oppsett har du. Der ser man hvor forskjellig vi er haha.
    Hilsen eckongen
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    EC KONGEN skrev:
    Hei, vil gi deg en komentar som dama kom med. sjekk han har til og med orkidè.
    Men fint oppsett har du. Der ser man hvor forskjellig vi er haha.
    Hilsen eckongen
    Jo takk :)
    Det er godt med litt fornuftig input fra det andre kjønnet også.
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Store deler av Arendal Lydlaug var på plass i min lille stue i går (Bring, Svingen69, Melges, Zeno, GjEsp, Flageborg og LydKarl), en trivelig gjeng dette!

    Etter hva jeg kan huske i dag, korriger om nødvendig, så spilte vi musikk fra:

    Paul Simon (Graceland)
    Hugh Masekela (Hope)
    Patricia Barber (Verse, Companion)
    Ab Und Zu (Spark of Life)
    Alboran Trio (Near Gale)
    Monica Zetterlund (Monicas Bästa)
    Draumir (The Island)
    Nils Petter Molvær (Remakes?)
    Greg Brown (Yellow Dog)
    Kari Bremnes (Ly)
    Lisa Ekdahl (Pärlor Av Glas)
    Jeff Wayne (The War of the Worlds)
    Lisa Mitchell (Attic Space)
    Whitesnake (Starkers in Tokyo)
    Ytre Suløens Jass-Ensemble (Oh Mahalia)


    Til god musikk nytes god drikke: ett par Amarone, Doppio Passo og en Ripasso som jeg har glemt navnet på.

    De fleste som var her har hørt dette oppsettet tidligere. For en stund siden ble det byttet noen rør og det er først nå de har "løsnet" lydmessig. Høyttalerene har også fått et annet underlag. Tidligere var spiksene plassert i Ringmat Domes (kork og gummi), men nå har jeg tatt vekk alle spikes og snudd kork-domene opp-ned. Disse forandringene har bidratt til mer ro og glatthet i musikken, samtidig spiller det nå med litt mer "kjøtt og fylde" i bass og mellomtone enn tidligere. Oppsettet er avslørende for dårlige innspillinger, så jeg prøver å styre unna rock/pop fra 80-åra...

    Takk igjen for en hyggelig kveld!
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hyggelig var det, å endelig få anledning til å besøke tomeriks residens. Dette har eg sett fram til lenge. Det blei seint, men det var absolutt verdt det.

    Virkelig ein super gjeng i Arendal Lydlaug altså, eg er blitt godt tatt imot her.

    Var nokre, for meg, nye og meget spennande musikkperler du serverte via kremoppsettet ditt i går, tomerik, supert at du la ut speleliste! Spesielt mtp at dette er mitt første møtet hjå deg var det veldig kjekt å tillegg å få høre meir kjente verk (vel, det syntes nok resten av gjengen også, iom at du har holdt varme i nye rør gjennom sommeren).

    Sitter igjen med nokre solide lytteinntrykk; oppsettet ditt har sin store styrke i kvalitetsopptak, hvilket det nesten uten unntak kun blei spelt på i går. Det meste av dette platematerialet var nok prega av relativt få artister/instrumenter, og her overbeviste cary/aesthetix/graaf/merlin/cardas med stor grad av realisme, både mhp å gjengi enkeltelementers tonalitet, overtone og dynamikk, samt å plassere disse elementene på opptaket. Ellers var dette ein ganske så rå kraftdemonstrasjon; her er det ein plutselighet og ein hurtighet som er vanskelig ikkje å like. Avstanden frå total stillhet til full utklinging og tilbake er stor, og likefullt så lynrask, at eg ved enkelte anledninger nesten følte meg overrumpla, om du skjønner. Du påpeikte at dette går på bekostning av dypbass. Etter min smak klatra dette rikelig nedover, utan nokonsinne å bli tungpusta. Dei aller, aller nedste frevensane er uansett av liten interesse, men det er no meg. Dybde serveres av stor grad! Dette, kombinert med at ht "forsvinner" (tydelig at tomerik har jobba godt her) gir et veldig, kva skal eg seie, engasjerande lydbilde. Det er som GjEsp sa (ved meir enn ei anledning) - ein må nesten ta seg i å applaudere. Ellers er totalinntrykket at systemet speler med god sammenheng og homogenitet, kvaliteter eg sjølv verdsetter høgt.

    Tør nesten ikkje nevne det, men aner eg såvidt eitt akustikkfenomen som eg også har heime hjå meg tru? Syntes å merke små tendenser til lett hardhet i øvre mellomtone ein stad? Når sant skal seiast veit eg knapt om nokon som har fravær av dette (unntaket meinar eg, ut frå minnet, er Fosses dedikerte lytterom). Eg sjøl har aldri fått bukt med det. Håpet er, hjå meg, at akustikkinngrep i taket over lyttepos skal hjelpe litt.

    Takk, igjen, for ein stor opplevelse i godt lag!

    Mvh. Karl
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Takk for tilbakemeldingen, Karl. Det er inspirerende og nyttig med tilbakemeldinger som dette. Jeg er helt enig i at det er en liten hardhet noe opp i øvre mellomtone. Det er et fenomen som kommer når volumet øker og en plausibel årsak er nok kombinasjon av tv`n som henger mellom høyttalerene og hardt udempet tak. Dette skal jeg gjøre noe med den dagen et dedikert lytterom står klart i et nytt hus.

    Håper det ikke blir så lenge til neste gang Lauget møtes!
     

    svingen68

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2008
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    1
    Takk for en hyggelig kveld skippy og alle dere andre!
    Den vinen du ikke husker navnet på var en Tomasi, temmelig god var den og :)
    Heter den Lisa Mitchell plata Attic Space?!?
    Da har jeg bestilt feil, den jeg bestilte heter Wonder!?!
    Ja ja, får jo bare bestille en til da ;D
     

    tomerik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    798
    Antall liker
    253
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Ja, Attic Space heter den. Du tåler å ha to plater med den damen :)
     

    svingen68

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2008
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    1
    Tror nesten det må være den samme gitt, sitat fra det store nettet ett eller annet sted:
    "Wonder (formerly known as "The Attic Space") is the debut album from 19-year-old singer-songwriter Lisa Mitchell"

    Slik ser den ut:



    Og slik ser track lista ut:

    1. Oh What A Beautiful Morning
    2. Neopolitan Dreams
    3. So Jealous
    4. Coin Laundry
    5. Clean White Love
    6. Pirouette
    7. Love Letter
    8. Oh Hark
    9. Red Wine Lips
    10. Sidekick
    11. Stevie
    12. Animals
    13. Valium

    Kan ikke skjønne annet enn at det er den samme?!? :)
     

    Vedlegg

  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn