^ Nydelege bilete frå Skottland (sjølv om naturen ikkje er så ulik Vestlandet), og lukke til med flytteplanane. Er kidsa positive, går det nok bra.
Er det denne viaducten?Gårdagen ble lang for den pelskledde og ungene i baksetet. Og ikke minst for sjåføren, som hadde nesten 10 timer bak rattet på Volvoen. Mye av strekningen hadde bare en eller to filer. Så mye bremsing for møtende trafikk og mye banning fra førersetet.
Men vi kom fram til slutt. Er nå i området hvor vi skal etablere oss om et års tid. Vi svingte også innom og kikket på noe noen hadde glemt igjen etter at de var ferdig å filme Harry Potter…
Vis vedlegget 1141493 Vis vedlegget 1141494
Det er det! Dessverre går ikke damplokomotivet lengre. Nå er det et dieseltog. Ikke helt det samme, men bra nok
De er enten på vei inn i ny fase (videregående og universitet) eller veldig klar for flytting^ Nydelege bilete frå Skottland (sjølv om naturen ikkje er så ulik Vestlandet), og lukke til med flytteplanane. Er kidsa positive, går det nok bra.
Det var fra Glenfinnan i Skottland.Hvor er bildet fra? Aidensfield er spilt inn rundt Whitby, fint sted. Vært der en gang, fin plass
Toget ender i Mallaig. Skal ta turen en dagDen togstrekninga har eg teke, flott tur. I enden var ein fiskelandsby der eg kjøpte fish and chips i nærleiken av havna. Hugsar ikkje namnet på byen, men det var endestasjonen sovidt eg hugsar.
Var kjempeskeptisk, men det var den beste fish and chips eg nokon gong har ete!!
Fin tråd du har, elska hunden som holdt seg sjøl i band, bandtvang fekk ein heilt ny betydning![]()
Mallaig var det ja, ta gjerne nokre bilete når du er der, var ein fin plass!Toget ender i Mallaig. Skal ta turen en dag![]()