G
Gjestemedlem
Gjest
Be a true gentleman. Men slutt med denne hysteriske søken etter kanintøflene. Det kler ikke menn. Bare femifjols og SV-ere uten virksom hjernemasse.
|
Muilg .. (Giske er vel den ekleste slasken norsk politikk noensinne har sett, uansett parti. Jeg hadde ikke reddet ham fra å drukne i en sølepytt om jeg var en tilfeldig forbipasserende og han hadde drukket en karsk for mye.)For øvrig er det slett ikke bare mannlige sjefer som har sine svin på skogen. Jeg rapporterte en "kollega" som var involvert i opplæring og som hadde sagt til flere kvinnelige elever. " Jeg kan garantere at du kommer gjennom utdannelsen hvis......" Vår daværende kvinnelige sjef kom med et "bla bla" svar og gjorde intet med saken!
Fossil.Be a true gentleman. Men slutt med denne hysteriske søken etter kanintøflene. Det kler ikke menn. Bare femifjols og SV-ere uten virksom hjernemasse.
It was a million to one.
Fossil.Be a true gentleman. Men slutt med denne hysteriske søken etter kanintøflene. Det kler ikke menn. Bare femifjols og SV-ere uten virksom hjernemasse.
Ja, for meg så faller disse sakene i omtrent samme karakter.Du sammenligner altså en klaps på rumpa i forbifarten fra en student, med at en profilert medialeder med masse makt prøver å kysse opptil flere på samme fest?
Er det ikke slik da at menn er skyldige selv om de ikke har gjort noe galt?Får inderlig håpe at disse mennene som blir hengt ut i offentligheten virkelig er overgripere da og ikke offer selv. Må være for jævlig å bli beskyldt for noe sånt hvis en er helt uskyldig.
Det bør vi vel være enige om?
Du får trøste deg med at i dag er det mannsdagen noe jeg forresten ikke visste at fantes#Bæææto
Det nye Arbeiderpartiet i all sin prakt. Nok et traumatisert femifjols står frem med sin tåredryppende overgrepshistorie. Hun var nemlig på fest en gang og fikk litt uønsket oppmerksomhet i form at et par innøvde kleine kommentarer, og ... skrekk og gru ... en klem en gang i fortiden som hun nå kom til å tenke på varte litt for lenge.
Håper de har ledig rom på krisesenteret! Eller i det minste at AP spanderer krisepsykiater på neste koseklubbmøte.
Flott også at Bergens Tidene ville dele disse grusomme hendelsene med hele den norsktalende befolkning.
Tror jeg går ut på kjøkkenet og gråter en skvett i sympati. Verden er ond og vanskelig nå.
https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/kaW3O9/-Pass-den-posjerte-flyndrekjeften
Fenomenet vi snakker om her er en utrivelig blanding av fordumming, forsvensking, sykeliggjøring, offermentalitet, nevrotisme, sosial angst, Weltschmerz og permanent PMS. Samt statsministerens manglende mot til å stå frem som en transeperson.I seg selv kan enkelthendelsene være både dagligdagse og ufarlige, men de setter fingeren på et fenomen.
Og du bare fortsetter å grave deg ned i gjørmen.Fenomenet vi snakker om her er en utrivelig blanding av fordumming, forsvensking, sykeliggjøring, offermentalitet, nevrotisme, sosial angst, Weltschmerz og permanent PMS. Samt statsministerens manglende mot til å stå frem som en transeperson.I seg selv kan enkelthendelsene være både dagligdagse og ufarlige, men de setter fingeren på et fenomen.
Ja men,................................. Pinky da!!Og du bare fortsetter å grave deg ned i gjørmen.Fenomenet vi snakker om her er en utrivelig blanding av fordumming, forsvensking, sykeliggjøring, offermentalitet, nevrotisme, sosial angst, Weltschmerz og permanent PMS. Samt statsministerens manglende mot til å stå frem som en transeperson.I seg selv kan enkelthendelsene være både dagligdagse og ufarlige, men de setter fingeren på et fenomen.
Og der fikk du satt halen på eselet!Hvordan kan det ha seg at man ikke kan si hei til en kvinne uten å bli sett på som en potensiell voldtektsforbryter samtidig som en kvinne, f.eks. Mammaentilmichelle, kan legge ut om sexlivet sitt på en blogg, og hylles for det? Ren dumskap, spør du meg.
Ja hvis du er så overbevist om det nytter det vel ikke å få deg til å se det på noen annen måte.Jeg ser at holdningene #Metoo-kampanjen har til hensikt å få bukt med florerer i stort monn her inne. Den eldre garde fornekter seg ikke.
Jaja, dette vil nok ta tid og sikkert noen flere generasjoner.
Men du er det forstår jeg?Gamle menn har aldri vært særlig gode på innrømme feil.
Tøv, vi er i 2017 nå. Du er et tidsutfordret individ. virtuell kosebamse herved overlevert.Jeg innrømmer gjerne feil, men har dessverre ingen, og ikke er jeg gammel.
Kan ikke si at jeg har opplevd at det ligger spesielt til gamle menn?Gamle menn har aldri vært særlig gode på innrømme feil.
Hvis det er min kommentar du hinter til, må jeg nesten få lov til å legge til:Jeg ser at holdningene #Metoo-kampanjen har til hensikt å få bukt med florerer i stort monn her inne. Den eldre garde fornekter seg ikke.
Jaja, dette vil nok ta tid og sikkert noen flere generasjoner.