Mitt spørsmål til deg:Wright skrev:Jeg kjenner ikke fullgode Windows-alternativer til nvALT, Pixelmator, OmniFocus, Scrivener, LaunchBar, Aperture, Papers, Plot mm; i disse programmene tilbringer jeg store deler av mine dager. Men det er selvsagt bare fascinasjon for animasjoner, oppblåst selvtillit og kryptiske lanseringsdrømmer som holder meg i Apple-leiren.
Begynte du å bruke de programmene der fordi de var de regnet som industriens beste tilgjengelige uansett platform når du begynte å bruke dem, eller bruker du dem fordi de var det som var tilgjengelige på OS X og nå er du så vant til dem at de har blitt uunnværlige?
Hvis svaret er:
Det er de beste tilgjengelige til sitt bruk uansett platform, og dette er også det samme synet resten av industrien stort sett deler (alle blir jo aldri enige i Appleverdenen heller, regner jeg med) så er det selvfølgelig meget bra.
Hvis svaret er at det var dette som var det tilgjengelige på OS X og nå har du blitt så vant til dem at du ikke klarer deg uten, da går du rett i bunken med de andre sedvanlige apple-brukerne.