Mæncaven til na_X

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Ettersom jeg flyttet og fikk litt plass nede i en slags kjellerstue så fikk jeg tanken om å bygge hjemmekino. Et av problemene er at det er nyoppusset her rett før vi flyttet inn, så litt usikker på hvor mye jeg vil gjøre av romendringer enda.
    Fikk lov av samboeren til å få fritt spillerom nede i hula mi, så får ta litt en ting av gangen. Bafflewall ble det tidlig bestemt for å gå for, og litt ekstra isolasjon imot naboen slik at man kanskje slipper unna med misfornøyde naboer.

    Skal prøve å ha nyeste bilder på dette innlegget etter hvert om det blir mange sider. :)

    Tech:
    3 x Adam GTC 77 til front og center.
    4 x Adam GTC 55 til sidene og bakhøyttalere.
    2 x 12" Adam sub.
    4 x Canton Vento 816 til tak.
    4 x Beta3 UA-1330 (PA) effektforsterkere til 7 kanaler.
    2 x Beta3 UA-330 (PA) effektforsterkere til 4 kanaler i tak.
    Dreamscreen V6 120" Rammelerrett med lydtransparent lydduk.
    Yamaha CX5100 Pre.
    Sony UBP-X 800 4K bluray spiller.
     
    Sist redigert:

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Høytalere og lerrett er kommet:
    WP_20161124_17_34_16_Rich.jpg

    Effektforsterkere:
    WP_20161128_20_08_29_Rich.jpg


    Venter fortsatt på litt godsaker.
     

    Iby

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2015
    Innlegg
    274
    Antall liker
    266
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Dette blir nok bra. mye spennende på innkjøpslisten iallefall.

    Tipper du blig fornøyd med GTC, det er supre høyttalere. Er selv veldig fornøyd.

    Hva skal du ha i taket?
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Det blir 4 stk. Canton Vento 816 i taket.
    Adam GTC gir mye lyd for penga, det er helt klart. Var noe jeg ikke kunne sette fingeren på helt når jeg hørte de, men vet man må betale ganske mye mer for det lille ekstra om man skal ha noe bedre. Har litt annet oppsett med amper så det kan hende det blir bedre, eller verre. De er ikke påkostet på utseende akkurat, men de virker ihvertfall veldig solid byggd. LCR77 var noe større enn jeg trodde (trodde de var en mellomting med LCR55 og LCR77 sånn egentlig), ikke at det gjør noe. :)
    Vet ikke når jeg blir ferdig enda, da det tar litt tid å hive opp en plate med Fermacell imot naboen og få inn resten før jeg starter med ramma til bafflewall. Venter fortsatt på høyttalerne til taket og pre-amp. Prosjektor blir nok ikke handla inn før det andre er på plass. Handla litt over 42 meter med lekter (48mm) her om dagen, og frykter litt at jeg kommer litt til kort. Ble OSB-plater til å ha i front, usikker på om jeg burde ha noe bak og begge sideveggene (noe sier meg at det er best). Satser på å få hjemmekinoen oppe å gå på nyåret, å handle inn alt man trenger er jo halve jobben.

    Når det gjelder effekt så skal det ikke skorte på effekten, PA-ampene leverer 2 x 660W i 8 Ohm og 2 x 1000W i 4 Ohm. De to mindre utgavene er 2 x 160W i 8 Ohm. LCR77 har 4 Ohm og resten har 8 Ohm impedance. Litt spent på oppstarten på effektene, om sikringene ryker eller om de har soft start.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    WP_20161205_20_31_33_Rich.jpg


    Idag kom det enda litt mer utstyr, så da ble det på tide å starte produksjon av XLR-kabler.

    En ferdig, mange igjen...

    WP_20161205_20_34_20_Rich.jpg


    Speakon-plugger og kontakter + litt kabel.
    Nok å henge fingra i frem til helga regner jeg med.
     
    Sist redigert:

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Cx-5100 er litt dypere enn jeg trodde, men går akkurat.

    WP_20161205_20_33_54_Rich.jpg



    Pre-amp på plass, starter å blir fullt i skapet nå.

    WP_20161205_23_22_13_Rich.jpg




    Edit: Hvordan får man bilder stående rett vei? Ser rett ut både på telefon og PC, men ikke når man laster opp bildene her.
     
    Sist redigert:

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Litt rotete som dere ser på bildene, men danner et lite bilde om størrelse etc. på rommet. Samt utfordringer jeg får med dører her og der..

    WP_20161221_15_07_27_Rich.jpg


    Lerretet kommer på veggen der det er TV-bord og masse rot nå.
    WP_20161221_15_07_36_Rich.jpg



    WP_20161221_15_07_56_Rich.jpg


    Ihvertfall ferdig med å sette opp Fermacell plater imot naboen (håper det hjelper litt imot naboklager), her var det bar murvegg fra før som var pussa og malt.
     

    Selliseth

    Medlem
    Ble medlem
    03.01.2013
    Innlegg
    27
    Antall liker
    9
    Sted
    sparbu
    Torget vurderinger
    1
    Dette blir spennende å følge :) Morro med slike tråder, div. tips og triks som er greit å ta med seg videre til egne prosjekter.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Det går jo litt tregt med meg da dessverre, men fått handla inn det meste i uka her (tror jeg). Dagens bittelille update, litt bedre bilde av ferdige spaklede plater. Satser på å få til en liten update til idag om jeg kommer igang etter en liten pause. Det tar tid å bare handle noe småtterier i disse juletider i Oslo..
    WP_20161222_14_27_04_Pro.jpg


    Edit: Update 2 for idag.
    WP_20161222_18_35_41_Rich.jpg


    Er ihvertfall en start på en Bafflewall, må bare bli enig med meg selv på fortsettelsen etter middag.


    Edit 2: Update 3 for idag.

    WP_20161222_23_19_18_Rich.jpg



    Da blir det muligens en liten økt igjen i morgen med noe småtteri, men julen står for døren og jeg kødda det til med å kappe en lekt feil så jeg har for korte lengder på det som er igjen og fant ut at jeg uansett har hatt for lite lekter igjen for å få fullført resten i år. Blir godt å bli ferdig med denne, det verste er ihvertfall gjort med å få på toppen. Så da er det bare å få det litt mer i vater og slenge på noen plater etter hvert når jeg har fått skaffet meg flere lekter.
    Også trenger jeg elektriker for å legge opp to ekstra kontakter, en til prosjektor lengre bak i rommet og en bak bafflewall for å få strøm til subbene.
     
    Sist redigert:

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    WP_20170102_00_27_43_Rich.jpg


    Da har jeg vært å kjøpt nesten 15 Meter til med lekter, oppe i totalt nesten 60M med lekter nå.. Mulig det blir litt for lite fortsatt, til siste finish. Starter ihvertfall å ta noenlunde form. Fått opp noen kanaler nå også, så mulig jeg får lekt meg litt med elektronikken og lagt ledninger i uka som kommer.
     
    Sist redigert:

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.065
    Antall liker
    3.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Se her ja! Godt i gang!
    En del prinsipper som ser ganske kjent ut her også. ;)
     

    Iby

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2015
    Innlegg
    274
    Antall liker
    266
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Bra prosjekt! spennende å følge.

    Hvor stort er rommet ditt?
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Rommet er ca. 3.5 meter x 4 til disposisjon. Baffleveggen er akkurat for liten til 120" lerrett grunnet døren som kommer på siden av den, så lerretet blir stikkende noen cm ut på hver side av den. Men ser ut som jeg ihvertfall får opp døren til boden slik det blir nå.
    De to andre dørene som blir i veien er to bad. Dessverre ikke helt optimalt det heller.
    Prosjektor kan jeg sette ca. 5 meter ifra lerretet om det må til uten at den blir i veien, men rett over 4 skal holde til 120" når valget ser ut til å falle på Epson.
    Fikk gjort noe småtteri idag også, men det er kaldt ute i boden idag så ble ikke holdende på lenge med kapping av planker..
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Spørsmålet er vel litt om man skal ha begge subbene under center, eller stablet over hverandre ved center eller om de skal stå under hver front (høyre og venstre). Håper å få testa litt senere i uka på dette, må bare skaffe litt flere kabelkanaler så man får dratt litt kabel først.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg fått handla inn 10 meter til med lekter og noen flere kabelkanaler, og det ser faktisk ut til at det holdt i massevis med de lektene! :D
    Har igjen å sette på litt "glidere" etter jeg har fått testa litt høytalere og plassering, slik at det blir enklere å sette inn og ut høytalere. Nå er det ihvertfall trangt nok i topp og bunn i forhold til å sette inn og ut høytalere, så må de lirkes inn/ut. Også fått lagt noen flere kanaler, slik at jeg kan prøve-plassere rack og sette opp noen flere fra racket opp opp til taket. Da blir jeg i hovedsak klar til å kable i morgen til bafflewallen.

    Edit: Fjernet noe tekst, da jeg fant noen Elko kapper og blendelokk til å terminere Speakon kontakter på. :)
     
    Sist redigert:

    Delthral

    Medlem
    Ble medlem
    10.04.2014
    Innlegg
    43
    Antall liker
    21
    Bruker du Elko sine D-type lokk klargjort for neutrik eller borer du selv i blindlokkene med tanke på Speakon?
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Blir å borre blindlokk selv, var ikke klar over at dette fantes ferdig faktisk. Takker for tips! :) Men finner det bare til halvedruelige priser på nett på soundshop som bestillingsvare og ikke lokalt her i Oslo.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Og slik "sløste" jeg bort starten av dagen idag:

    WP_20170107_15_18_25_Rich.jpg


    Fristet litt mer å sitte i stua og høre på det nye albumet til Dream Theater, noe jeg ikke angrer på da det virker som det er den beste skiva de har levert på endel år synes jeg (selv om den var i roligste laget så trykker det greit til tider). Bare kommet halvveis enda, så langt en positiv lytteseanse.

    Det er som regel litt tiltakslyst som mangler når man skal starte på i hula for dagen, bare det å bytte klær og komme seg ned.. Men helt alright når man kommer igang da.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Da ble det et bilde av helgens økt, starter å bli klart til å legge isolasjon innvendig snart. Men må få testa litt forsterkere og slikt først, slik at man får bestilt elektriker til å legge noen flere kurser om det trengs. Regner med å starte å dra litt høyttaler kabel og XLR-kabler irundt nå til uka. :)

    WP_20170108_19_34_35_Rich.jpg
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Da ble det en liten oppdatering idag allikevel, da jeg egentlig tenkte å bare kable til bafflewallen idag. Men måtte få på noen kanaler først og limet måtte tørke, så da ble det litt småpussling på andre ting. Fikk også testa å skru på alle forsterkerne, og det gikk faktisk uten at sikringa gikk! :D

    WP_20170109_22_50_36_Pro.jpg
     
    • Liker
    Reaksjoner: OMF

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg stått på for å lodde og terminere kontaktene til baffleveggen de siste dagene. Så nå er de tre i front + subbene kobla opp og går!
    Har holdt på til seint på natt de siste dagene, så har ikke fått lagt ut noen bilder før nå. Prøvde i går kveld, men da va serveren her plutselig nede.

    Her er noen bilder fra Torsdag:

    WP_20170112_22_15_23_Rich.jpg


    WP_20170112_22_15_32_Rich.jpg
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Her er noen bilder fra igår:

    DSC_0001.jpg

    DSC_0002.jpg

    DSC_0003.jpg
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Har innstallert en strømmåler i toppen for å se hvor mange Ampere som trekkes fra skapet, den ligger på bare 0.4A når jeg har den ene forsterkeren på uten load. Testa litt idag, regner med naboen hørte det.. Da var det nok litt over smertenivået til ørene og da fikk jeg 1.6-1.7A med kun den ene forsterkeren i drift . Så den 16A kursen ser ut som den klarer å holde nok til alle forsterkerne kan det se ut til. Begge subbene er nå også koblet til, de har litt vel mye topp noen steder på frekvens-båndet. Og der jeg ikke har byggd baffleveggen helt ut utmerker seg allerede med å ha ull-bass til døren som står der, kan hende det kommer seg litt etter jeg har fått isolert baffleveggen. Har ikke tunet noe som helst enda på forsterker, men sånn i utgangspunktet så spiller det faktisk ikke så aller verst altså. :)

    Vis vedlegget 420989

    Vis vedlegget 420991

    Vis vedlegget 420992
     
    Sist redigert:

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg fått elektriker hjem for å fikse strøm bak baffle-veggen og til nærheten av prosjektor.
    Så da kan jeg få fortsette med resten av rommet etter hvert. Må bare starte å tenke litt hva det neste blir.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1

    Var på biltema og kjøpte litt lydisoleringsfilt til å dekke plasser der det er hullrom som det skal isolasjon, slik at det ikke drysser av isolasjonen. Kjøpte også noen pakker med høyttalerstoff til å ha imot der høyttalerne skal.
    Så satser jeg på at det klart til å isolere tomrommet til uka, har også handla inn flere plater slik at jeg nå har nok til resterende i fronten.
     

    Vedlegg

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1

    Startet å lagt scenemolton på sidevegg, la noen osb-plater som er like tykke som de listene man bruker på teppet for å feste høyttaler og absorbenter i. Regner med å bli ferdig imorgen med moltonen, så da blir det å handle isolasjon til bafflewall på tirsdag, og starte å fylle opp tomrom.
     

    Vedlegg

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Og da ble jeg endelig ferdig med å trekke scenemolton på sideveggen, dette var en litt treig jobb som tok tid..

     

    Vedlegg

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1


    Da har jeg kommet godt igang med isolering av tom-rommet i kassen de siste dagene, satser på å bli helt ferdig i morgen med det. Det har gått med 4 pakker Paroc steinull hittil, og har en igjen så det bør holde til resten som gjenstår. Kanskje får jeg tid til å sette på plater foran i morgen også, men usikker på om jeg kommer i mål helt med tomrommet til sub da jeg plutselig gikk tom for høyttaler stoff.
     

    Vedlegg

    Iby

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2015
    Innlegg
    274
    Antall liker
    266
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Spennende å følge med på. Ble fin den veggen.

    Skal snart selv ta valget om eg skal bygge baffelvegg eller bare ha en falsk vegg som skjuler høyttalerene. Så eg er spent på å se hvordan dette blir hos deg.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1

    Da er ihvertfall kassen ferdig byggd og isolert innvendig. Har igjen noe småfiks nede i sub-området som jeg ikke er helt førnøyd med bare. Da er det bare å handle lydplater etter hvert som skal foran kassen, også kle den med scenemolton etterpå. Da har jeg bare de andre kanalene igjen, som jeg kanskje vurderer og ta først.
    Paroc steinull fungerte veldig fint i forhold til å holde på inne faktisk, brukte ikke hansker og det gikk helt fint. Det støver dog litt av denne også.
     

    Vedlegg

    roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.359
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    Hvorfor har du platet inne isolasjonen? Vil ikke den miste all misjon da?
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Noe av misjonen mister det nok, men får en ganske så tett kasse i forhold til forplantning av lyden videre. Nå er jeg ikke helt ferdig enda, da det skal settes akkustikkplater i front og kles over med scenemolton etterpå for å stoppe refleksjoner som kommer tilbake. Ihvertfall enklere med en plate foran med hensyn til støving og isolasjonen, samt henge opp lerrett i fronten.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Da er akkustikkplatene på plass i fronten, mangler bare å sette på fester til lerrettet og dra scenemolton over kassen da.

     

    Vedlegg

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1


    Da er bafflewallen ferdig!
    Får teste litt i morgen lydmessig om man merker noe, noe småtteri kan forbedres etter hvert på finish men jeg sier meg ganske fornøyd nå. Også fått satt sammen 120" ramma til lerrettet, så man fikk testet å hengt opp den til mål. Da er det bare de siste 8 kanalene som gjenstår, satser på at de er noe kjappere og fikse.
    Må ihvertfall på dynga i morgen med diverse overskudd, har nesten en hel pakke med steinull og lydplater (lagt ut på torget) og masse annet greier av restekapp og emballasje.
     

    Vedlegg

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Hvor nøyaktig er egentlig Umik, syns db-nivået på under 20Hz er litt vel høyt?
    Tok en liten SPL måling for morro skyld før ikveld, og da lå SPL-måleren på litt over 97dB når jeg spilte musikk og da spilte det egentlig ganske lavt uanstrengt i forhold til når jeg testa frontene før en gang. Det spiller høyt nok i hvert fall, vondt i ørene setter en stopper før anlegget og fortsatt er lyden brukbart klar. Effektforsterkerne leverer i hvert fall nok effekt! :)

    En kjapp måling med Pink Noise jeg tok ikveld, begge kanaler (sort er mic-cal. Umik):


    Og et Linear sweap med left og right:
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.359
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    Under 20 hører du jo ikke... Mange mener at en økning på rundt 8db ved 30hz, med jevnt dropp til 80-100hz vil oppleves som flatt for de fleste.

    Jeg mener å ha lest at Umik bare er kalibrert til 15hz.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er døv til nærmere 25 Hz også ser det ut til, 20 Hz er noe jeg heller føler enn hører, dørene blafrer som om det er en snill gjennomtrekk med sommerlig landvind i trøndelag.
    Størst problem er nok imellom 150-300Hz kan det se ut til, men får sikkert myket opp der etter hvert muligens. Subbene står delt på Ca.85 Hz på sitt eget delefilter (midtstillt, det samme med volumet). Effektforsterkere står på fullt til høyttalerne. Ellers så er alt urørt på pre. Synes det spiller overaskende bra slik det gjør allerede før bafflewallen også, men spiller mye tightere nå med isolasjon. Lite boomy effekt på bassen, men man merker definitivt at den er der integrert, så det er irundt der jeg vil ha lyden.
     

    roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.359
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    Jeg syns kurven ser veldig bra ut jeg. Du kunne kanskje dratt ned den lille peaken rundt 220 men resten ville jeg ikke ha rørt.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    Skal se nærmere på den peaken etter jeg har bygd ferdig tenker jeg, mistenker kanskje noe i hjørnet ved døra eller under trappen som kan spille inn. Nå så får jeg heller bruke tiden på å spille inn høyttalerne også bygge ferdig resten. :) Men merker jeg ikke er like stressa akkurat nå på å få ferdig resten, nå kan man i hvert fall bruke caven til furterom for å høre musikk i og det ser ikke ut som en byggeplass lengre. Også ble det litt impulskjøp av en nyere bil sammen med samboer, så da ble budsjettet jeg tenkte til prosjektor brukt opp..
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.282
    Antall liker
    3.624
    Torget vurderinger
    1
    DSC_0042.jpg

    Venstre kanal.

    DSC_0043.jpg

    Høyre kanal.

    DSC_0044.jpg

    Venstre kanal, i annen vinkel.

    DSC_0045.jpg

    Høyre i annen vinkel, med litt bilde av kabel-management. Satt opp 5 av 11 kanaler bare enda da..
    Tar litt tid, da jeg har litt andre prioriteringer for tiden.
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn