Lyngdorfs Venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Kimba

Medlem
    Ble medlem
    21.02.2008
    Antall liker
    0
    Sted
    Hemnesberget
    Hei.
    Har en Lyngdorf RP-1 der jeg ikke får kontakt via PC for å kjøre voicing tool.
    Har testet med flere kabler (rj12-serial) og bruker en gammel ST-LAB serial til USB.
    Må det brukes spesielle kabler til dette?

luefisk

Medlem
    Ble medlem
    17.01.2018
    Antall liker
    6
    Roomperfect og trådløs sub, fungerer det greit sammen?

for å være eksakt så er det SVS sin trådløs-løsning jeg vurderer, sammen med en svs 3000 micro, mot en tdai-2170.

dedekam

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.07.2006
    Antall liker
    17
    Hei, tenkte bare å slenge inn en liten oppdatering her. Mine utfordringer med at jeg mistet connection til TDAI-1120 er nå løst, og problemet viste seg å være at den var koblet til wifi-signalforsterker via kabel, og denne signalforsterkeren hadde sett sine beste dager. koblet så 1120 direkte til router og vipps var problemet løst :)

takk for alle tilbakemeldinger - skal nevnes at jeg allikevel snuser på en Mcintosh MA252 B-)

KMR

Helt fersk
    Ble medlem
    16.09.2012
    Antall liker
    22
    Sted
    Fyresdal
    Torget vurderinger
    0
    Hei, er det noen andre som har prøvd pre out på tdai 1120 til full frekvent høyttalere, altså ikke bare til sub? Jeg har prøvd samme høyttaler på forsterker utgangene og gjennom pre out til effekttrinn. Men det er plagsomt mye diskantsus gjennom pre out, å det er ikke effekttrinne for det har jeg prøvd mange ganger før med forskjellige pre uten noe sus. Er det normalt att det det er mye meir støy ut av preout enn amp terminalene på 1120?

KMR

Helt fersk
    Ble medlem
    16.09.2012
    Antall liker
    22
    Sted
    Fyresdal
    Torget vurderinger
    0
    Ikke sikkert andre har vært borti den problemstillingen. Uansett burde det ikke være støy. Ta kontakt med nærmeste HiFiklubb så får du nok hjelp til å finne ut av det.
    Nei burde ikke være støy, men samtidig så tenkte jeg att kanskje di hadde nedprioritert di utgangene siden det antagligvis bare er meint som subutgang og ikke fullfrekenvt, da hører jeg ikke noe støy. Men har sendt ein mail til HFK nå.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn