Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    37.049
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Så ble det en tur på indisk restaurant, Masala, i ettermiddag, sammen med Gio's dagmamma og dagpappa.
    Hadde bestilt til kl 17, og stusset litt over at herren jeg snakket med i tlf, dro litt på det, før han sa ok.

Men - lokalet var altså stappfullt da vi ankom, og det viste seg etterhvert, at de to timene jeg hadde beregnet - var i snaueste laget...

Så, etter å ha gaflet i oss maten, som forøvrig var aldeles nydelig, var det bare å geite avgårde bort til Sarpsborg Scene, hvor vi ble raskt eskortert inn,
    og var på plass 30 sekunder inn i første låt...

Henning Kvitnes & Gutta i Bandet er på turné med "Mens jeg ennå er 66", som er avskjedsturnéen hans, og den har tatt helt av, så han er ikke 66 lenger...

I Sarpsborg, som andre steder, var det helt utsolgt.

IMG_9411.jpeg

Henning og gutta ville ha publikum med, - vi var veldig med. 😁

IMG_9417.jpeg

Det var også fint at Henning ga oss litt bakgrunn for en god del av låtene, og det gjør helt klart noe med ham å stå på scenen sammen med bandet,
    for han er virkelig ordentlig sjenert i møte med andre.

IMG_9423.jpeg

Gutta i bandet var en svært dyktig gruppe, veldig moro og se og høre dem, sammen med Henning.

IMG_9452.jpeg
    IMG_9454.jpeg
    IMG_9459.jpeg
    IMG_9470.jpeg

Jeg hadde svært liten tid til norske artister i ungdommen og i det tidlige voksenlivet, det kom først mye senere.
    Henning Kvitnes har blitt en greie de siste - 10-15 årene, jeg har fått mer og mer sans for tekster, melodi og uttrykk fra den karen.

Jeg traff på både familie og kjentfolk utenfor, etter konserten - og var alle enige om at - det var mange andre sanger han gjerne kunne hatt med.

IMG_9471.jpeg

Det var et band som storkoste seg på scenen, og vi bidro med spontan klapping, jubel - og jammen ble det en god del allsang og.

IMG_9478.jpeg
    IMG_9486.jpeg

Én time og tre kvarter fikk vi, og vi hadde gjerne blitt en time til, for her var det ingen hvileskjær underveis, den konserten var over på et blunk.

Super kveld!

IMG_9495.jpeg

/Morten

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn