Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    35.467
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    God helg folkens!

Noen husker kanskje at jeg la ut bilder av en litt trist Linn LP12 for noen dager siden.
    Den ble levert til EB, og vi hentet den allerede i går.

Underveis og ferdig-bilder - se og nyt.

🙂
    Linn til Reidar hos EB 1.jpg
    Linn til Reidar hos EB 2.jpg
    Linn til Reidar hos EB 3.jpg
    Linn til Reidar hos EB 4.jpg
    Linn til Reidar hos EB 5.jpg
    Linn til Reidar hos EB 6.jpg
    Linn til Reidar hos EB 7.jpg
    Linn til Reidar hos EB 8.jpg
    Linn til Reidar hos EB 9.jpg
    Linn til Reidar hos EB 10.jpg

Eier jobbet i en av de lokale butikkene (Arne Børsand) i Sarpsborg den gang den kom, og kjøpte i første omgang drivverk uten arm,
    ansattprisen var kr 1400,- i 1974. :)

Eier ville i utgangspunktet bare ha kverna opp og gå, så den kunne brukes igjen. Nå fikk han en kosmetisk make over også (etter avtale),
    så jeg spurte om ikke det var LITT morsomt å se de den slik igjen, svaret jeg fikk sa alt:

"Litt? Erru gæern? Lenge siden en hifi-komponent har gitt meg slik glede! Kan bli "religiøs" av mindre... "

😁

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    35.467
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Arne Børsand var i slekta mi, jeg jobbet i en periode i butikken. Husker jeg spilte "byens hifi-asyl" i litt for høy gain en gang, det blikket han gav meg glemmer jeg ikke.
    Moro!

Sånn i ettertid, har jeg fundert litt på hvorfor jeg ikke «hang» mer hos Børsand dengang da. Selv om det idet store og hele var Solberg som fikk (alle) pengene mine, var jeg jo rundt i andre butikker, Ludvig Berg Nilsen, FONA og Elektrosenter og kikka - men svært sjelden innom Børsand. Merkelig...

Laban MK3

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Antall liker
    2.087
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Moro!

Sånn i ettertid, har jeg fundert litt på hvorfor jeg ikke «hang» mer hos Børsand dengang da. Selv om det idet store og hele var Solberg som fikk (alle) pengene mine, var jeg jo rundt i andre butikker, Ludvig Berg Nilsen, FONA og Elektrosenter og kikka - men svært sjelden innom Børsand. Merkelig...
    Børsand hadde litt Kef / Technics / Ortofon pluss mye annet rart me ikke husker fin butikk:) med god kunnskap. Mvh
    (Edit) kom på butikken leverte også Philips dss 930 til min Far og Mor noe Solberg ikke kunne levere men Solberg kunne stille med en Teac p700 transporter .

Sist redigert:

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    35.467
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Dagen startet med en liten runde i park, så Gio skulle få dekket primærbehovene sine.

844E37DB-DEB8-44FD-B7E8-DC829BDED48C.jpeg

Herlig og se at parken brukes av alle, om det så er til lufting av hund, turgåing, fotoshoots, picnic, oppdagelser (vikinggraver og helleristninger med mer) eller alle fuglene som finnes der.

822ECFBA-EE79-40CE-92A8-79B4110BA947.jpeg

Fruen avsluttet dagen med hjemmekontor, så da kunne Gio være hjemme, og slippe å være med over grensa i lille trille.

3902A34B-8AEC-4AEB-835D-1BEB361BA8C6.jpeg

Var innom Strömstad og fylte bensin, og hadde tenkt meg innom Rämjes for å kikke på litt musikk - men det glemte jeg... 😳🤪

Heldigvis lå det litt hjemme og ventet på meg.

6E7EEF0B-2075-4444-BEEF-657018C656DC.jpeg
    F501D706-8816-4EE5-B1BC-0749C695EB0D.jpeg

Til og med litt hi fi gitt.

317EA520-8E5C-4D38-80A8-7F7395D11BBF.jpeg

Alt i alt har jeg overlevd nok en (ganske) varm dag, en GT satt bra !

6C69FCBD-3185-4A3B-81E3-95794C119076.jpeg

/Morten

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn