Et lite kaffebesĂžk hos Lassemann er aldri feil.
SÄ fikk jeg hÞre pÄ disse krabatene. Bygget av Lasse for et par Är siden, nÄ inne for oppgradering.
Dette spiller stort, med mye kropp og nerve. Vi prÞvde bÄde vinyl, CD og strÞmming - det imponerte over hele fjÞla.
Tenker eieren av disse kommer til Ä fÄ et massivt hakeslipp...
Fint Ä fÄ et gjenhÞr med Miyajima Wasa ogsÄ, super pickup.
Lassemann har vÊrt nysgjerrig pÄ EAR 324, sÄ passet det fint Ä la den hospitere der, mens fruen og jeg var i Danmark. NÄ skulle den hjem igjen.
MÄ fÄ si at foten gikk nÄr vi spilte noen plater, syntes EAR hadde funnet tonen med anlegget. (les: det lÄt dritbra

)
Takk for kaffe og lytten Lasse, jeg er stadig dypt imponert over hva du fÄr til "med en loddebolt". Det er noe seriÞst bra utstyr du skaper!

Vel hjemme, passet det i grunnen greit at EAR var koblet fra, for jeg har en god stund, tenkt pÄ Ä la den bytte plass med Icon.
SĂ„ - da ble PS3 Mk II bĂŠrt ned i stua og satt opp der.
Som EAR, har Icon to innganger, en MM og en MC, starter med Ä huke opp armene pÄ Ace 294.
Det er MC'er pÄ begge armene, sÄ da fikk jeg gravd fram en gammal step up, kjÞpte den av
@JassÄ for en tid tilbake.
Var i utgangspunktet et nostalgikjÞp, da jeg hadde en DV-6A en periode, hjemme pÄ gutterommet.
Det er stadig en meget habil step up...
Det var ART 7 som fikk lov Ä gÄ via step up.
Icon Audio PS3 Mk II kommer i to kabinetter, det venstre er strĂžmforsyning.
Miyajima Shilabe gÄr rett i RIIA'en, den har en mellomlav komplianse, sÄ det passet bra med et litt tyngre Ikeda skall. Designet passer ogsÄ.

Tror jaggu jeg kjĂžpte det skallet av
@JassÄ ogsÄ.
NÄ fÄr det spille, og gÄ seg til en stund. Skal bli spennende Ä hÞre hvordan dette spiller sammen. EAR skal opp en etasje, det blir spennende det ogsÄ.
I tillegg sendte Lassemann med noe jeg kan fÄ prÞve ut litt - det kommer jeg (snart) tilbake til.
/Morten