Liv Lagga

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    39.156
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Hmmm, lĂžrdagen forsvant i et bursda’lag, hadde planer om hifi messa sĂžndag, men nĂ„ sitter jeg nĂ„ her med tannpine eller om det er kjevesmerter el no. Godt er’e vĂŠffal ikke, sĂ„ er vel ikke veldig optimistisk i Ăžyeblikket. 😟
    NĂ„vel, trĂžster meg med «Delicate sounds of thunder» pĂ„ et liberalt lydnivĂ„. -88 turnĂ©en, da var man jo pĂ„ Valle Hovin. Gode, smertestillende minner. đŸ€—

IMG_0903.jpeg
    IMG_0904.jpeg
    IMG_0907.jpeg
    IMG_0914.jpeg
    IMG_0917.jpeg
    IMG_0918.jpeg
    IMG_0919.jpeg

/Morten

Musikkmannen

Æresmedlem
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    31.539
    Sted
    Kjelleren i kroken
    Torget vurderinger
    2
    Ikke god, kjekk kjeven fÞrst. Alle gangene de siste 30 Ärene har det vÊrt kjeven hos meg nÄr jeg har trodd at det var tannen. FÞrste gangen sÄ holdt tannlegen pÄ Ä trekke ut tannen selv om han ikke sÄ noe feil. Heldigvis sÄ tallet jeg nei til det. Gikk til fysioterapeut, problem lÞst etter 15 minutter. NÄ oppsÞker jeg fysioterapeut fÞrst, hvis jeg ikke klarer Ä massere det vekk selv.

God bedring.

Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    39.156
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Det er faktisk et godt rÄd, takk!

Jeg er i den heldige situasjonen, at tannlegen min, ogsÄ er en god kompis, han har alltid tenkt pÄ tvers, og han tuller ikke sÄnn.

Uansett er det (forlengst) pĂ„ tide med en sjekk, sĂ„ da blir det nok en tur til Ski, sĂ„ fĂ„r vi skravlet litt og. 😊

/Morten

Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    39.156
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Et lite kaffebesþk hos Lassemann er aldri feil. 😊

IMG_0945.jpeg

SÄ fikk jeg hÞre pÄ disse krabatene. Bygget av Lasse for et par Är siden, nÄ inne for oppgradering.
    Dette spiller stort, med mye kropp og nerve. Vi prÞvde bÄde vinyl, CD og strÞmming - det imponerte over hele fjÞla.
    Tenker eieren av disse kommer til Ă„ fĂ„ et massivt hakeslipp... 😁

IMG_0946.jpeg

Fint Ä fÄ et gjenhÞr med Miyajima Wasa ogsÄ, super pickup.

IMG_0947.jpeg

Lassemann har vÊrt nysgjerrig pÄ EAR 324, sÄ passet det fint Ä la den hospitere der, mens fruen og jeg var i Danmark. NÄ skulle den hjem igjen.

IMG_0948.jpeg

MĂ„ fĂ„ si at foten gikk nĂ„r vi spilte noen plater, syntes EAR hadde funnet tonen med anlegget. (les: det lĂ„t dritbra 😁 )

IMG_0949.jpeg

Takk for kaffe og lytten Lasse, jeg er stadig dypt imponert over hva du fĂ„r til "med en loddebolt". Det er noe seriĂžst bra utstyr du skaper! 😊👍
    IMG_0950.jpeg

Vel hjemme, passet det i grunnen greit at EAR var koblet fra, for jeg har en god stund, tenkt pÄ Ä la den bytte plass med Icon.
    SĂ„ - da ble PS3 Mk II bĂŠrt ned i stua og satt opp der.

IMG_0953.jpeg

Som EAR, har Icon to innganger, en MM og en MC, starter med Ä huke opp armene pÄ Ace 294.

IMG_0958.jpeg

Det er MC'er pÄ begge armene, sÄ da fikk jeg gravd fram en gammal step up, kjÞpte den av @JassÄ for en tid tilbake.
    Var i utgangspunktet et nostalgikjÞp, da jeg hadde en DV-6A en periode, hjemme pÄ gutterommet.
    Det er stadig en meget habil step up... 😊

IMG_0954.jpeg

Det var ART 7 som fikk lov Ä gÄ via step up.

IMG_0960.jpeg

Icon Audio PS3 Mk II kommer i to kabinetter, det venstre er strĂžmforsyning.

IMG_0957.jpeg

Miyajima Shilabe gĂ„r rett i RIIA'en, den har en mellomlav komplianse, sĂ„ det passet bra med et litt tyngre Ikeda skall. Designet passer ogsĂ„. 🙂
    Tror jaggu jeg kjÞpte det skallet av @JassÄ ogsÄ.

IMG_0962.jpeg

NÄ fÄr det spille, og gÄ seg til en stund. Skal bli spennende Ä hÞre hvordan dette spiller sammen. EAR skal opp en etasje, det blir spennende det ogsÄ.

IMG_0959.jpeg

I tillegg sendte Lassemann med noe jeg kan fĂ„ prĂžve ut litt - det kommer jeg (snart) tilbake til. 😇

/Morten

Sist redigert:

Laban MK3

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Antall liker
    2.310
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Yamaha pĂŠrer ankommet 14v 80ma de gamle er D 4.10mm de nye er prikk D 5mm .
    MÄtte rense opp kondomer med litt glidemiddel sÄ smatt de rett inn ( rene FÊdan for de som er unge nok til slikt )

Mvh
    20260325_144151.jpg

• Laster inn

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Laster inn

Topp Bunn