Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    41.148
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Det er godt å høre. - og ja, selv rett ut av esken hørtes dette bra ut, kos deg med musikken. 🤗

Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    41.148
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Har vært en liten tur hos @konemor for å sette opp platespiller.
    Hun solgte kverna en tid etter at JanR gikk bort, men angret, og spurte pent om å få kjøpe den tilbake. 😊

Da hadde ny eier allerede gjort en jobb med renovering/oppgradering/oppussing, men gikk allikevel med på å la den gå tilbake.

Nå vil en av sønnene i huset låne den, for å se om han får godfølelsen med vinyl han også, men siden spilleren kom tilbake med armen i deler, i en eske,
    var det en liten jobb å gjøre.

Nå hadde jeg jo tenkt å lage en bildeserie av monteringen, men junior som skulle bruke den, holdt meg med selskap, og det ble masse skravling om musikk
    og platespilleren, og hvorfor jeg gjorde alle de innstillingene jeg gjorde, etter at armen var montert, og satt på plintet, så jeg glemte meg helt bort... 🤪

IMG_4240.jpeg

Det virker som om det er gjort godt arbeid med kverna, den tiden den var ute fra huset.

IMG_4239.jpeg

Det er nær nok...

IMG_4237.jpeg

Lekker sak, den Micro-Seiki'en! Ferdig satt opp. Har sikret armen, spilleren skal et lite stykke ned i gata der junior bor.
    Fint å se igjen den kverna da.
    Hele anlegget JanR hadde, står ennå igjen i kjelleren der. Det er noen småtterier å gjøre der også, så vi ble enige om at vi snart ses igjen. 🙂

IMG_4238.jpeg

Så var det hjem til nok en fin sommerkveld på verandaen.

IMG_4241.jpeg

/Morten

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.630
    Torget vurderinger
    1
    Tida går jammen fort. Litt sånn rart at man likevel savner en del ting som på en eller annen måte har vært sentralt i livet, for når det er solgt eller pakket bort så blir det noe som mangler.

Men en lekker sak den Micro Seikien.og PU'en ser kjent ut den også.

Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    41.148
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Jammen var vi her igjen, det står fredag i kalenderen min væffal!
    Torsdagen var en så-som-så oppvarming til helg, med tannlegebesøk og en rotfylling.

Får håpe den roer ned kjeften der, det er mer arbeid som venter, jeg kan vel trygt si at hi-fi-budsjettet er omdirigert for resten av året.

Men, nå tar vi tak i noe mye hyggeligere.

0b52bb72eb5b1e25d0cd81113d6af854.jpg
    1c15dbe4f56eebe5e8ef3480fd057bdc.jpg
    2fc1da5858a8a8d15ce3ba5bb4f5bd3f.jpg
    007 (1).jpg
    007.jpg
    9fc2b79fd866b2ce625d94f17e79e849.jpg
    014.jpg
    017.jpg
    017cbfd57df11750cc5070852bad5745.jpg
    018 (1).jpg

Ønsker dere alle en super weekend, helgehilsen fra Laggas 🙂 🐩

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    15.594
    Jammen var vi her igjen, det står fredag i kalenderen min væffal!
    Torsdagen var en så-som-så oppvarming til helg, med tannlegebesøk og en rotfylling.

Får håpe den roer ned kjeften der, det er mer arbeid som venter, jeg kan vel trygt si at hi-fi-budsjettet er omdirigert for resten av året.

Men, nå tar vi tak i noe mye hyggeligere.

Ønsker dere alle en super weekend, helgehilsen fra Laggas 🙂 🐩
    JØSS, nesten felles skjebne i går.
    Jeg måtte krype til korset, og var hos tannlegen i går også.
    Dommen var at min tidligere ihjelborede (hurra for skoletannlegen på 70-tallet 😡) malgam og marsipanfylte jeksel som endte med rotfylling for anue 20 åra siden måtte trekkes. Det var godt betennelse i faenskapet ned i kjeven. HURRA 😰
    Vel, vel den kom lett ut etter 5 sprøyter med bedøvelse.
    Nå går man på et helt arsenal med antibiotika og smertestillende tabletter 🤕
    Men den som gir seg er en dritt, så da trumfet jeg igjennom at konserten med BEAT på Sentrum Scene skulle jeg bare ha med meg.
    Så avslutningen av dagen ble laaaangt hyggeligere.
    Har skrevet litt om egne inntrykk fra en aldeles grise fet konsert i tråden "Jeg har vært på konsert".

God bedring Lagga!"
    Da var det på tide med litt flere tabletter :cautious:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn