Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    41.101
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Det er godt å høre. - og ja, selv rett ut av esken hørtes dette bra ut, kos deg med musikken. 🤗

Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    41.101
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Har vært en liten tur hos @konemor for å sette opp platespiller.
    Hun solgte kverna en tid etter at JanR gikk bort, men angret, og spurte pent om å få kjøpe den tilbake. 😊

Da hadde ny eier allerede gjort en jobb med renovering/oppgradering/oppussing, men gikk allikevel med på å la den gå tilbake.

Nå vil en av sønnene i huset låne den, for å se om han får godfølelsen med vinyl han også, men siden spilleren kom tilbake med armen i deler, i en eske,
    var det en liten jobb å gjøre.

Nå hadde jeg jo tenkt å lage en bildeserie av monteringen, men junior som skulle bruke den, holdt meg med selskap, og det ble masse skravling om musikk
    og platespilleren, og hvorfor jeg gjorde alle de innstillingene jeg gjorde, etter at armen var montert, og satt på plintet, så jeg glemte meg helt bort... 🤪

IMG_4240.jpeg

Det virker som om det er gjort godt arbeid med kverna, den tiden den var ute fra huset.

IMG_4239.jpeg

Det er nær nok...

IMG_4237.jpeg

Lekker sak, den Micro-Seiki'en! Ferdig satt opp. Har sikret armen, spilleren skal et lite stykke ned i gata der junior bor.
    Fint å se igjen den kverna da.
    Hele anlegget JanR hadde, står ennå igjen i kjelleren der. Det er noen småtterier å gjøre der også, så vi ble enige om at vi snart ses igjen. 🙂

IMG_4238.jpeg

Så var det hjem til nok en fin sommerkveld på verandaen.

IMG_4241.jpeg

/Morten

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.628
    Torget vurderinger
    1
    Tida går jammen fort. Litt sånn rart at man likevel savner en del ting som på en eller annen måte har vært sentralt i livet, for når det er solgt eller pakket bort så blir det noe som mangler.

Men en lekker sak den Micro Seikien.og PU'en ser kjent ut den også.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn