Har vært en liten tur hos
@konemor for å sette opp platespiller.
Hun solgte kverna en tid etter at JanR gikk bort, men angret, og spurte pent om å få kjøpe den tilbake.
Da hadde ny eier allerede gjort en jobb med renovering/oppgradering/oppussing, men gikk allikevel med på å la den gå tilbake.
Nå vil en av sønnene i huset låne den, for å se om han får godfølelsen med vinyl han også, men siden spilleren kom tilbake med armen i deler, i en eske,
var det en liten jobb å gjøre.
Nå hadde jeg jo tenkt å lage en bildeserie av monteringen, men junior som skulle bruke den, holdt meg med selskap, og det ble masse skravling om musikk
og platespilleren, og hvorfor jeg gjorde alle de innstillingene jeg gjorde, etter at armen var montert, og satt på plintet, så jeg glemte meg helt bort...
Det virker som om det er gjort godt arbeid med kverna, den tiden den var ute fra huset.
Det er nær nok...
Lekker sak, den Micro-Seiki'en! Ferdig satt opp. Har sikret armen, spilleren skal et lite stykke ned i gata der junior bor.
Fint å se igjen den kverna da.
Hele anlegget JanR hadde, står ennå igjen i kjelleren der. Det er noen småtterier å gjøre der også, så vi ble enige om at vi snart ses igjen.
Så var det hjem til nok en fin sommerkveld på verandaen.
/Morten