Linn Lp-12

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Finnes det et råd mot slakke hengsler på LP-12? Kjøpte nylig nye hengsler fordi jeg ikke fikk lokket til å stå åpent. Nå opplever jeg nesten samme problemet igjen. Tør nesten ikke forlate spilleren det øyeblikket det tar å hente ei ny plate, fordi jeg er redd lokket skal deise ned og kanskje skade plinthet.
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Hatt samme problem selv, og løsningen var rørende enkel. Kjøp nye.
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Var ikke gamle de jeg hadde heller, men slakke var dem. Kjøpte nye hos kontrapunkt og de er stramme som få. Hvis du kjøpte dem på kontrapunkt, ville jeg klaget og kjenner jeg dem rett får du helt sikkert nye. Koster uansett ikke mange kronene.

    Hvis du kjøpte dem på ebay derimot, kan det ha vert noe muffins.

    Selv pleier jeg å ta av hele lokket når jeg skal ha litt lengre lyttestunder, men det er jo uansett kjedelig å ha noe som ikke er i orden.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Var ikke gamle de jeg hadde heller, men slakke var dem. Kjøpte nye hos kontrapunkt og de er stramme som få. Hvis du kjøpte dem på kontrapunkt, ville jeg klaget og kjenner jeg dem rett får du helt sikkert nye. Koster uansett ikke mange kronene.

    Hvis du kjøpte dem på ebay derimot, kan det ha vert noe muffins.

    Selv pleier jeg å ta av hele lokket når jeg skal ha litt lengre lyttestunder, men det er jo uansett kjedelig å ha noe som ikke er i orden.
    Jeg har i dag fått beskjed fra Kontrapunkt, som solgte hengslene des.-12, at det ikke er noen forskjell på dem. Har likevel valgt å bestille nye, som kanskje viser seg litt bedre, i det minste for en kortere periode. Burde etter min mening ikke være nødvendig å skifte disse så ofte som i mitt tilfelle. Skulle nesten tro det var en smal sak å produsere hengsler som klarer å holde lokket i åpen stilling, uten risiko for at det faller ned.
     
    Sist redigert:

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Ja, hengsler er ikke akurat skottenes spesialitet. Mulig de påstår at det ikke er noen forskjell på dem, men det varierer faktisk en hel del. Hengslene jeg har nå, har vert i daglig bruk i 2 år uten det minste antydning til slerk, mens de forrige jeg hadde var ubruklige fra dag 1.
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Joda. Fikk den i helga, så i fare for å komme med noe forhastet kunklusjon har jeg ikke nevnt noe her inne.
    Umiddelbart etter skifte fra Klyde var det ikke de enorme forskjellene, men over litt tid fremstår den som en betydelig bedre PU.
    Den får frem serpregret i skivene på en helt annen måte, og nå låter hver eneste skive like unikt som innholdet. Om jeg skulle anbefalt noen å kjøpe en ny Klyde eller gå for en slik re-built Troika som du linket til, vil jeg si det liten tvil. Troika gir mye mer musikk for penga. Spesielt klassisk musikk, har faktisk aldri vert så interessant her i huset som etter Troika tok over.
    For meg er disse hi-fi greiene, strengt tatt bare ett verktøy for å spille av musikk, og akurat det har det blitt mye av de siste dagene.
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.531
    Antall liker
    7.621
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Så har jeg noe og glede meg til, skal buke den sammen med min "billigste" LP12 med Aktio 2b arm riktignok Akito av siste utgave, men dog alikevel ingen Ekos, men spilleren har Keel og Radikal og den spiller veldig bra pr i dag selv med en gammel Ortofon Supreme 20....... men en "hel" Linn spiller blir gøy igjen........ så får man bare vente til en Kandid dukker opp på "store" spilleren :)
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Så du bestilte en slik Troika du linket til?
     

    Johs

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2003
    Innlegg
    200
    Antall liker
    12
    Torget vurderinger
    3
    Hei!
    Kjøpte ein gong ein LP-12 med eit slikt sett innstalert. Bunnplata har eg fortsatt montert på min spelar. Spikes vart fjerna (spiks passar best til å hive etter dørseggarar) og erstatta med Audio Technica dempeføtter . 3 stk av desse har ein optimal efekt på 12 kg som er blink på ein lp-12. Dette vart ei stor forbetring i forhold til den forige utgåva av Trampolin. Meir rom og detlajer i bassen. Korleis dette står seg i samanlikning med den siste utgåva av trtampolin kan eg ikkje seie noko om då eg ikkje har samanlikna men den er av aliminium og dermed stivare enn dei eldre modellane slik at dei begge dreg i same retning. Matta brukar eg ikkje, likar betre ringmat. Lagerkitet har eg brukt på andre motorar men dei dei som Linn brukar no har ein fast plastkopp under motorakslingen og er dermed umuleg å plasere.Dette og det andre stasjet som kittet inneheld passar nok best for spelarar før Cirkus og Lingo.

    Anbefaler bunnplata den gjer det også lett å ta ut armkablen slik at det er enkelt og ta av armen for å skifte pickup.

    MVH
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.531
    Antall liker
    7.621
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Troika'en brukte 17 timer fra jeg bestillte den i England til den ankom Posten Oslo, til nå har Posten brukt 70 timer på klarering og den er ikke sendt videre til meg enda......... Heia Posten.
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Hei!
    Kjøpte ein gong ein LP-12 med eit slikt sett innstalert. Bunnplata har eg fortsatt montert på min spelar. Spikes vart fjerna (spiks passar best til å hive etter dørseggarar) og erstatta med Audio Technica dempeføtter . 3 stk av desse har ein optimal efekt på 12 kg som er blink på ein lp-12. Dette vart ei stor forbetring i forhold til den forige utgåva av Trampolin. Meir rom og detlajer i bassen. Korleis dette står seg i samanlikning med den siste utgåva av trtampolin kan eg ikkje seie noko om då eg ikkje har samanlikna men den er av aliminium og dermed stivare enn dei eldre modellane slik at dei begge dreg i same retning. Matta brukar eg ikkje, likar betre ringmat. Lagerkitet har eg brukt på andre motorar men dei dei som Linn brukar no har ein fast plastkopp under motorakslingen og er dermed umuleg å plasere.Dette og det andre stasjet som kittet inneheld passar nok best for spelarar før Cirkus og Lingo.

    Anbefaler bunnplata den gjer det også lett å ta ut armkablen slik at det er enkelt og ta av armen for å skifte pickup.

    MVH
    Takk for en meget god oppklaring Johs.
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Min brukte under 48 timer fra Japan til Oslo, men ca 10 dager fra oslo til Verdal. Ja, posten liker vi.
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Blir artig å høre hva du synes. Jeg blir bare mer og mer glad i Troika jo mer jeg hører på den. Det er noe med hvordan den spiller toner på som får meg til å gi fullstendig beng i hi-fi og kun fokuserer på musikken. Strengt tatt alt jeg ber fra ett stereo-anlegg.
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Nå har Troikan passert 100 timer i mitt eie, og jeg tror sannelig ikke den kan ha vert helt innspilt da jeg fikk den.
    Spiller som ei kule på alt fra Robet Johnson til Stravinsky! Helt konge.

    Fått testa din ennå Rudi ?
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.531
    Antall liker
    7.621
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Tror jeg har spillt 18 timer på Troikaen til nå, men Ekos Se/1 og Urika kom tilbake fra Skottland før siste helg så den har overtatt i hodetelefon anlegget inntil videre......... men det blir ikke mye tid til testing for tiden pga hus maling/renovering........... men kommer sterkere tilbake utpå sommeren engang.

    Mitt inntrykk så langt er at Troika er litt steril i mellomtonen, nesten litt anemisk............ ble veldig tydlig etter skifte til Ortofon Windfeld som egentlig er veldig nøytral, men som i forhold til Troika låter litt varmt i mellomtonen........... men det er early days for min Troika og mye kan forandre seg.
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Da har vi helt forskjellig oppfatning av Troika. Det er nok den minst analytiske puén jeg har hørt fra Linn, og mellomtonen har ett noe søtlig preg over seg her i stua. Mulig den bare trenger litt tid, før den begynner å blomstre.

    Lykke til videre med maling og renovering.
     

    2mmy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.02.2011
    Innlegg
    55
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    10
    Hei.

    Da er jeg endelig blitt eier av en LP12 og kan snart begynne å høre på og ikke bare lese om LP12 på denne tråden. Håper jeg har gjort et godt kjøp:)

    Spilleren er brukt og kjøpt hos Cymbiosis. Den hadde noen skjønnhetsfeil på plinth, men kommer ellers med Cirkus, Hercules PSU(De mente jeg burde velge denne istedet for Majiik psu som jeg egentlig forespurte), ny yttertallerken, ny baseboard, nye hengsler, nytt støvdeksel, nye fjærer og pakninger, ny matte, ny rem og nytt armbord.

    Spilleren blir også satt opp av Peter så snart han er tilbake fra USA/Cannada, så jeg burde ha spilleren i hende i begynnelsen av juni:)

    Legger ut de bildene jeg fikk, da jeg har skjønt at bilder er populært:)

    DSC_0911.jpg
    DSC_0912.jpg
    DSC_0913.jpg


    Spilleren mangler arm og PU og da budsjettet ikke strekker til i denne omgang til å investere i en ny Akito med klyde som tenkt i utgangspunktet, ser det ut for at jeg går for en Project 9cc og muligens en Adikt PU.

    Men håper noen kan komme med innspill på om valg av arm og PU er noenlunde fornuftig eller om jeg burde se etter noe annet? Smertegrensen i denne omgang går ved rundt 7000-8000 kr....
     
    Sist redigert:

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Grattis med fornuftig kjøp!
    Jeg kjøpte meg en Roksan nima arm og en dynavector p.u samtidig når jeg fikk min fra Peter. Den comboen kan jeg anbefale deg. Armen ligger vel på ca 5000?
     

    2mmy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.02.2011
    Innlegg
    55
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    10
    Takk:)

    Var det Dynavector 10X5 du gikk for?

    Roksan nima og 10X5 havner i underkant av 8000 kr ferdig importert. Så det er kanskje ikke så dumt!

    Men så har kontrapunkt også 9cc på tilbud til 4000 kr!

    Og ved å oppgradere med dempebasen til Oracle, får jeg da mer for pengene enn ved å gå for en nima?

    Denne hobbyen er utrolig gøy, men det er alt for mange beslutninger å ta:(
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Gratulerer med et meget godt valg, og velkommen inn i Linn-klubben :) Jeg har 9cc og en Adikt, og er kjempefornøyd med den. Jeg har modda 9cc med et silikondempekit, og etter hva jeg leser rundt om skal du få lete lenge, og betale mye for å få tak i en bedre arm. Oracle bruker denne arma på sin Paris til 50k, så den burde så absolutt duge. Jeg vurderer å byrtte ut Adikten etterhvert med en MC, men har det ikke veldig travelt. Prismessig er komboen 9cc og en Adikt innenfor rekkevidde.
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Jeg skal vokte meg vel for anbefale akkurat det jeg har. Men, Nima med Adikt spiller fantastisk innholdsrikt og underholdende. Jeg er veldig tilfreds.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Nima får mye skryt på Linn-forum og er omtalt som en "fattigmanns" Naim ARO. (Nima er jo et anagram for Naim). ARO blir jo heller ikke produsert lenger så det er ingen option om du skal handle ny arm. Dyre brukt også, ikke mange av dem til salgs.
    Ellers bør en nyere brukt Akito2 være innen rekkevidde. Har du spurt Peter om han kan skaffe en?
    Har ikke hørt Adikt, men den får god omtale og er sikkert en god PU til prisen.

    Ellers, selv om det er noe helt annet enn det du spør om, ville jeg fått Peter til å plukke ut et fint Walnut plinth og satt på spilleren. Det er ikke så avskrekkende dyrt og når Peter først skal plukke spilleren fra hverandre, som han pleier å gjøre før han selger dem, har du sjansen til å få en LP12 som framstår som flunka ny og mye stiligere enn et gammelt slitt plinth.
     
    K

    Kleine Freiheit

    Gjest
    Enig med FZ her. En LP i et pent valnøttplinth er fantastisk. Hvis du må velge mellom billigere pickup og nytt plinth, eller hakket bedre pickup, gå for det første. Pickup kan enklere oppdateres i ettertid. LP12 jeg solgte til Scaniagutten var direkte vakker, kan ses litt bak :)
    Den og stenderverket hos meg ble dessverre aldri på godfot.

    Bollis
     

    2mmy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.02.2011
    Innlegg
    55
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    10
    Nima får mye skryt på Linn-forum og er omtalt som en "fattigmanns" Naim ARO. (Nima er jo et anagram for Naim). ARO blir jo heller ikke produsert lenger så det er ingen option om du skal handle ny arm. Dyre brukt også, ikke mange av dem til salgs.
    Ellers bør en nyere brukt Akito2 være innen rekkevidde. Har du spurt Peter om han kan skaffe en?
    Har ikke hørt Adikt, men den får god omtale og er sikkert en god PU til prisen.

    Ellers, selv om det er noe helt annet enn det du spør om, ville jeg fått Peter til å plukke ut et fint Walnut plinth og satt på spilleren. Det er ikke så avskrekkende dyrt og når Peter først skal plukke spilleren fra hverandre, som han pleier å gjøre før han selger dem, har du sjansen til å få en LP12 som framstår som flunka ny og mye stiligere enn et gammelt slitt plinth.
    Da Peter er i USA for øyeblikket har jeg snakket Wayne Smith. Men de har to stk Akito2 liggende til omkring £700. Den blir nok desverre for dyr for øyeblikket.

    Jeg er veldig enig i det du sier om et nytt plinth, men med arm, PU og plinth i tillegg så er jeg plutselig tett oppi prisen på en flunkende ny majiik Lp12.

    Det er jo garantert verdt det, da jeg hadde tenkt å bytte det ut på et senere tidspunkt uansett.

    Må tenke litt på om dette er noe jeg har råd til.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Da Peter er i USA for øyeblikket har jeg snakket Wayne Smith. Men de har to stk Akito2 liggende til omkring £700. Den blir nok desverre for dyr for øyeblikket.

    Jeg er veldig enig i det du sier om et nytt plinth, men med arm, PU og plinth i tillegg så er jeg plutselig tett oppi prisen på en flunkende ny majiik Lp12.

    Det er jo garantert verdt det, da jeg hadde tenkt å bytte det ut på et senere tidspunkt uansett.

    Må tenke litt på om dette er noe jeg har råd til.
    Akito gjorde jo et kjempehopp i pris for et års tid siden. Spratt vel opp fra rundt 1000 pund til 1500 i et jafs om jeg ikke husker feil. Det fikk nok bruktprisen til å gå opp endel samtidig.

    Hvis du tenker på å bytte plinth senere så ville jeg tatt det nå. Du finner ingen i Norge som kan sette opp en LP12 tilnærmelsesvis like bra som Peter kan og det koster jo litt å få ham over for å bytte plinthet når den tid kommer.

    Men du må forsikre deg om at det er Peter som setter den opp hos Cymbiosis. Vent til han er tilbake og ta en prat med ham direkte på email,skype eller telefon.
     

    2mmy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.02.2011
    Innlegg
    55
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    10
    Akito gjorde jo et kjempehopp i pris for et års tid siden. Spratt vel opp fra rundt 1000 pund til 1500 i et jafs om jeg ikke husker feil. Det fikk nok bruktprisen til å gå opp endel samtidig.

    Hvis du tenker på å bytte plinth senere så ville jeg tatt det nå. Du finner ingen i Norge som kan sette opp en LP12 tilnærmelsesvis like bra som Peter kan og det koster jo litt å få ham over for å bytte plinthet når den tid kommer.

    Men du må forsikre deg om at det er Peter som setter den opp hos Cymbiosis. Vent til han er tilbake og ta en prat med ham direkte på email,skype eller telefon.
    Akito kommer jeg til å oppgradere til på et punkt, men kommer nok til å vente en stund. Lingo er også høyt på ønskelisten i fremtiden.

    Har kontaktet Wayne hos Cymbiosis og forhørt meg om et nytt plinth i valnøtt og han skulle sende meg bilder av de de hadde inne. Så det ser ut som at jeg går for dette og kjøper en project 9cc og Adikt når jeg har fått spart litt. Kommer vel til å gjøre som FrodeR og bestille en dempebase fra Oracle etterhvert også:)

    Jeg fikk forsåvidt beskjed når jeg bestillte spilleren at den ikke ble sendt før Peter var tilbake i England i slutten av måneden slik at han kan sette den opp skikkelig:)
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Peter pleier å ha en 4-5 valnøtt plinth inne til enhver tid slik at kundene kan velge ett de liker. Grunnen til det er at valnøttplinthene varierer veldig i mønsteret i treverket. Noen er litt kjedelige, mens andre har veldig fint mønster...etter min mening.
    Hos de fleste andre forhandlere må du bare bestiller et plinth usett og ta det du får.

    Som sagt er det viktig at det er Peter som setter opp spilleren. Det er han som er guruen framfor noen og det er utrolig hva han får ut av en LP12.
     

    2mmy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.02.2011
    Innlegg
    55
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    10
    Jeg vurderer å bygge en vegghylle til Lp12 selv og hadde tenkt å kopiere denne designen Hi Fi Racks Podium Platform

    Noen som har formeninger om denne ville passe til LP12?
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Kom over en tråd hvor det ble harselert over at noen (det er faktisk ganske mange av oss) påstår at de hører forskjell på sidene av filtmatta på LP12. Det jeg reagerer på at det ikke er mulig å svare på innlegget.
    Legg det inn her så skal du få svar.............
    Innlegget ble aldri lagt over på denne tråden så det ble ikke mulig å svare direkte på påstandene. Uansett, her er et innlegg fra Peter Swain, Cymbiosis, om temaet i en tråd som går på Linn-forum nå:

    Standard mats are £13.57 + VAT.

    Info is from memory... but it will be close to the fact:

    If you refer back to a review Martin Colloms did in the Hi Fi Critic magazine a couple of years ago (the same issue as the Radikal Review I recall) he was very surprised that there were audible differences.

    I believe it was Jon Honeyball who runs an XV-1t/Aro/Keel/Radikal/Urika in a beautiful Harban Koa plinth (and co-reviewer for Critic) who alerted him and subsequently Martin being very interested in what the hell was going on, did some tests on the mat which were published in "that" issue of HiFi Critic....... Basically, (and I hope I remember it correctly) he found some differential in the packing/density of the mat fibres from one side to the other and this he felt was contributing to the differences in sound between the two sides...... It's a good read as with all Martin's writings IMHO, if you can find the review.

    As many of you know and indeed some have written here..... That matting of the Linn mat is no more than snake oil and there's no difference between the sides.


    Perhaps this is the time to "out" this view here as it is wrong!

    Quite simply guys, if you can't tell the difference in the sides of the felt mat, then your LP12 is not giving it's best. i.e. not set up to it's best. I have shown this to clients on this on a Valhalla decks let alone Lingo or Radikal decks.

    This may be a controversial view. However, each and every time I mat an LP12 following a client set-up here, with the client listening to his or her own deck, the differences are apparent to all. - Quite often I get the comment.......... "I thought the bit about the mat was bulls**t, snake oil etc"....... Ah, no....... No it's not.

    Indeed, just to go a little further.... One can hear small differences between some of the new mats on occasion too!!! - The new mats are limp and thin and as they age they pukker up and feel stiffer.... This is then time to replace them IMHO.

    Now then, given I hear differences between mats, it's not surprising that A N other mat may well sound different too..... The Achromat is clearly different... as is the Ringmat for example. Different doesn't always mean better though.

    So, on to the subject of this thread...... Does Brian and Trevor's mat sound better? - Well, I'm certain it will sound different, and given these guys are both Ex-Linn employees and have a pretty good idea about a tune demo, I'm certain it will be good. How good? Well, within the next week or two when BevC and I can find a convenient time to listen, she's going to pop in to see me with her mat. All will then become clear I hope.
     

    Even S

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.11.2010
    Innlegg
    143
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    3
    Hei
    Hva bruker dere for å holde det blanke på en LP12 blankt? Tenker på poleringsmidler.

    Even S
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Har ikke brukt noe så langt, men vaselinolje fungerer finfint på Ibl.
     

    Andy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.07.2003
    Innlegg
    2.735
    Antall liker
    4.591
    Sted
    Nøtterøy
    Har en kamerat som har en eldre Lp-12 som både går ujevnt og har et skjeft oppheng. Bør både motor og oppheng byttes tro? Og hva vil slikt koste? Og hvem kan fikse slikt?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn