Linn Lp-12

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Har en kamerat som har en eldre Lp-12 som både går ujevnt og har et skjeft oppheng. Bør både motor og oppheng byttes tro? Og hva vil slikt koste? Og hvem kan fikse slikt?
    Motorene varer veldig lenge. Det kan være noe så enkelt som at reima er gammel og slakk, det kan også være strømforsyninga som er gåen. Har han Valhalla PSU?

    Bår du sier at oppheng er skjevt, betyr det at selve subchassiet er skjevt eller at subchassiet henger skjevt i forhold til plinthet? Hvis det er det siste er det bare å justere fjærene. Har spilleren gamle fjærer ville jeg byttet dem og de tilhørende pakningene. Koster ikke stort. Delene fås kjøpt på Kontrapunkt. De kan også ta service på spilleren. Lurer på om de ikke har en kampanje nå med gratis service. Du betaler bare for delene som skiftes ut.
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.287
    Antall liker
    11.091
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Har en kamerat som har en eldre Lp-12 som både går ujevnt og har et skjeft oppheng. Bør både motor og oppheng byttes tro? Og hva vil slikt koste? Og hvem kan fikse slikt?
    Høres ut som han trenger et Cirkus oppgraderingssett. Det inkluderer innertallerken, fjærer, subchassis, lager, armbord. Kanskje en ny motor også.
    Kontrapunkt i Oslo ordner dette for deg, tar ikke noe for jobben hvis du kjøper settet hos dem. Tror det koster ca 5000, men ring og spør.

    http://www.kontrapunkt.no/produkt/OppgraderingLinnSondekLP12.pdf

    ed: ser FZ var før meg, det er bra, han har bedre innsikt i dette enn meg.
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.287
    Antall liker
    11.091
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Det sies at:

    Kontrapunkt inviterer til LP12 Klinikk

    Torsdag 27 JUNI (hele dagen)


    Bring din Linn Sondek LP12 inn til butikken og vi gir deg en gratis sjekk på spilleren.

    Dave Willamson fra Linns Analog Design avdeling er tilstede og er tilgjengelig for spørsmål og veiledning.

    Han presenterer Linns sin nye referanse pickup Kandid, med gjennomgang av konstruksjonen og designet.

    Bli også oppdatert om Linns videre planer og ideer for LP12…
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.287
    Antall liker
    11.091
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Oppgradering av min gamle LP12 er nå fullført.
    http://www.hifisentralen.no/forumet...ra-der/23960-villa-ottone-29.html#post1621268
    Såvidt jeg kan regne har jeg brukt totalt 18 kkr på disse gamle greiene, og velger å stoppe der.
    Jeg er kulturkonservativ av natur og liker at gamle ting blir vedlikeholdt og restaurert, men det bør holdes innenfor rammen av slik ting egentlig var tenkt da det var nytt. Det gjelder både hus, interiør, møbler og hifi.
    Skulle jeg investert mer ville det vært natrulig å gå for en helt ny spiller.

    Kort oppsummert er min LP12-historie slik:
    -Kjøpt brukt gammelt LP12 drivverk med Rega 301 arm og en FR MC pickup. Alder og egentlig tilstand ukjent, men alt fungerte. Tror jeg betalte 6000 kr.
    -Rega arm og tilpasset armbord ble solgt her på HFS, pickupen har jeg fremdeles. 1000kr inntekt.
    -Kjøpte Lingo strømforsyning og Ittok LVII arm på ebay UK, fikk hentet privat i England og sparte frakt og moms. Begge i perfekt stand. Betalte ca 700 GBP for disse.
    -Skiftet skruer og fjærer, fylte olje i lageret, trente meg på oppsett og justering og monterte Dynavector DV17R3. Dette lever jeg fint med et par år.
    -Cirkus oppgradering hos Kontrapunkt, pluss ny Linn armkabel og Trampolin bunnplate. Betalte kun for deler.
    Totalt ca 18000 kroner, uten PU selvfølgelig, og det syns jeg det er verd. Spilleren er god som ny (da den var ny) , pluss litt til.
     
    Sist redigert:

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Hørtes ut som en fin tur, ottone.

    Her vurderes det å pakke ned LP-12 for en kortere periode da min datter på tyve og en halv måned nesten har tatt knekken på den to ganger til tross for babygrind rundt racket. Først armen, så løsnet det ene hengslet på lokket. Ikke mulighet for hylle der den står, må evt ha en voldsom grind rundt, det gidder jeg ikke. Hun trykte inn diskanten på en høyttaler nå, så der må det også til med gitter. Håper jeg får fikset den. Sånn er det med smårollinger. Kan vel leve med å vite at en fantastisk spiller finnes i huset om enn noe utilgjengelig for en periode. For kommet for å bli, det har den.
     

    2mmy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.02.2011
    Innlegg
    55
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    10
    Da fikk jeg endelig min lp12 levert på døren forrige uke :)

    Fikk tid til å sette den opp og snurre noen plater for test nå i helgen.

    Tross veldig ugunstig plassering i stuen da lytterommet er under oppussing så satt jeg med et stort smil om munnen plate etter plate :)

    Må bare beklage det dårlige mobilbildet, skal legge ut noe bedre når jeg har fått spilleren satt opp på vegghylle i lytterommet.

    IMG_0034.jpg
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    En flere års søt kløe etter en LP 12 har nå etterhvert gått over til vond verking - og må ha fase:)
    Har lagt ut øk annonse både her og på Finn, samt sendt en mail over til Cymbiosis for å høre hva de evt. kan tilby. Den tidligere nevnte svenske bruktbørsen er under observasjon. Likeledes ebay. Har også vært en snartur m/lytting hos Kontrapunkt, da en ny Majik også kán vurderes. Da er i så fall armbytte aktuelt, men jeg har et snurreprosjekt der en 9cc evt. kan gjøre nytte.

    Drivverk m/circus, Akito 2(b) eller Ekos 2 (arm skal/må være sort) hadde ikke vært helt feil. Likeledes skal/må det bli valnøtt plinth. @2mmy´s eksemplar som er avbildet over ser jo veldig fin ut.
    Har fått én tilbakemelding her på HFS (foreløpig) med et eksemplar som sterkt er under vurdering, selvom den ikke har alt som står på "wanted-list".

    Av alle ulike varianter og historiske oppgraderinger - er det noe man regelrett i dag skal/bør unngå? Gammelt plinth uten tilstrekkelige avstivinger har jeg fått med meg, og de fleste favoriserer vel Cirkus, selvom noen foretrekker siste gen. pre-Cirkus.
     
    Sist redigert:

    2mmy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.02.2011
    Innlegg
    55
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    10
    Da fikk jeg endelig min lp12 levert på døren forrige uke :)


    Vis vedlegget 205903
    Ser at det endelige eksemplaret avviker litt fra det som fremgikk tidligere i tråden. Flott spiller!

    Takk! Er veldig fornøyd med resultatet.

    Ja, litt endringer utover hva jeg først hadde i tankene. Valgte å gå for et nytt plinth. Kjøpte også en ny Pro-Ject 9cc, men etter litt tenking gikk jeg for en Akito 2b. Fikk også en trampolin 2 til en god pris.

    Sendte pickup til England for montering da tanken var at jeg skulle motta en perfekt oppsatt spiller, men dessverre så hadde nok pakken fått en tøff behandling armbrettet var fullstendig ute av stilling da jeg monterte spilleren:( Viste dette var en risiko, men trist likevel.
     

    2mmy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.02.2011
    Innlegg
    55
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    10
    Likeledes skal/må det bli valnøtt plinth. @2mmy´s eksemplar som er avbildet over ser jo veldig fin ut.
    En fordel med å kjøpe plinth hos Cymbiosis er jo at de til stadighet har 4-5 valnøtt inne slik at du kan velge det du liker best:)
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    En fordel med å kjøpe plinth hos Cymbiosis er jo at de til stadighet har 4-5 valnøtt inne slik at du kan velge det du liker best:)
    Ja, en klar fordel. Å kjøpe valnøtt plinth usett kan være risikosport. Det kan variere mye i både fargetone og struktur. Ditt ser veldig bra ut.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Var ikke gamle de jeg hadde heller, men slakke var dem. Kjøpte nye hos kontrapunkt og de er stramme som få. Hvis du kjøpte dem på kontrapunkt, ville jeg klaget og kjenner jeg dem rett får du helt sikkert nye. Koster uansett ikke mange kronene.

    Hvis du kjøpte dem på ebay derimot, kan det ha vert noe muffins.

    Selv pleier jeg å ta av hele lokket når jeg skal ha litt lengre lyttestunder, men det er jo uansett kjedelig å ha noe som ikke er i orden.
    Jeg har i dag fått beskjed fra Kontrapunkt, som solgte hengslene des.-12, at det ikke er noen forskjell på dem. Har likevel valgt å bestille nye, som kanskje viser seg litt bedre, i det minste for en kortere periode. Burde etter min mening ikke være nødvendig å skifte disse så ofte som i mitt tilfelle. Skulle nesten tro det var en smal sak å produsere hengsler som klarer å holde lokket i åpen stilling, uten risiko for at det faller ned.
    Nå er også hengslene som ble kjøpt i midten av april ubrukelige. De er nå så slakke at jeg må være ytterst oppmerksom på at lokket ikke begynner å falle ned når jeg skal legge på ei ny plate. Egentlig var de ikke bra i begynnelsen heller, men med stor forsiktighet har det gått bra så langt. Så er det vel bare å begynne å mase på Kontrapunkt om dette igjen, noe som ikke er spesielt trivelig, all den tid de tilbakeviser problemet som ikke-eksisterende, da hengslene etter deres mening alle er like.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Hvis hengslene ikke klarer å holde lokket oppe er det helt klart en garantisak.

    Jeg kjøpte et par hengsler fra Kontrapunkt for en del år siden. Ble slakke etter kort tid. Fikk ikke nye av Kontrapunkt og klagde til Linn. Nye hengsler kom i posten etter få dager. De er like gode nå som da jeg fikk dem, 6-7 år siden.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Hvis hengslene ikke klarer å holde lokket oppe er det helt klart en garantisak.

    Jeg kjøpte et par hengsler fra Kontrapunkt for en del år siden. Ble slakke etter kort tid. Fikk ikke nye av Kontrapunkt og klagde til Linn. Nye hengsler kom i posten etter få dager. De er like gode nå som da jeg fikk dem, 6-7 år siden.
    Takk for tipset. Var selv inne på tanken å kontakte Linn, men tenkte jeg skulle la Kontrapunkt få en mulighet til å ordne opp i dette. Har tross alt kjøpt to sett hengsler fra dem innenfor en 5 mndrs. periode, noe jeg synes bør være unødvendig. Har nå kontaktet Kontrapunkt angående saken og også bedt dem ta opp dette problemet med Linn, noe jeg for øvrig også gjorde ved kjøpet av hengsler i april. Så gjenstår å se om de tar dette på alvor, det er jo tross alt bare snakk om noen simple hengsler.
     
    M

    medlem215396

    Gjest
    Nye hengsler til LP12 er i utgangspunktet slakke og en forutsetning for godt resultat er at spilleren/ plinthet står 100 % i vater. En liten hellning gjør vondt til verre.
    Lykke til :)
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Nye hengsler til LP12 er i utgangspunktet slakke og en forutsetning for godt resultat er at spilleren/ plinthet står 100 % i vater. En liten hellning gjør vondt til verre.
    Lykke til :)

    Dette er ikke noen absolutt sannhet etter min erfaring. Jeg har vært borti både slakke og stramme hengsler fra Linn. Jeg har to LP12 hjemme og en på hytta og ingen av dem har slakke hengsler.

    Men det virker som om en del hengsler blr slappe relativt fort. Dette er selvsagt for dårlig til et produkt i den prisklassen. Linn bør skjerpe seg her.

    Tiger Paw, som lager Khan og sKale til Linn spillere, annonserte at de ville lage hengsler til LP12. Virker som de har gått bort fra det. Står ikke noe om det på hjemmesiden deres lenger.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Har nå fått tilbakemelding fra Kontrapunkt som synes mitt problem med hengslene er "besynderlig". De har likevel lovt å sende nye, som skal være fra et annet parti. Så da er det vel bare å håpe disse klarer å holde dekselet oppe. Mine nåværende er blitt helt håpløse. Uansett hva jeg gjør begynner det å sige ned. Min spiller er 100% i vater, så problemet ligger ikke her. Ikke det at jeg tror dette er avgjørende heller.
     
    M

    medlem215396

    Gjest
    Det var ikke meningen å blande meg inn i kunnskapen Deres. Ønsket bare å formidle hva jeg ble fortalt ved samme problemstilling.
    Infoen kom enten fra Kontrapunkt eller Peter Swain.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    En flere års søt kløe etter en LP 12 har nå etterhvert gått over til vond verking - og må ha fase:)
    Har lagt ut øk annonse både her og på Finn, samt sendt en mail over til Cymbiosis for å høre hva de evt. kan tilby. Den tidligere nevnte svenske bruktbørsen er under observasjon. Likeledes ebay. Har også vært en snartur m/lytting hos Kontrapunkt, da en ny Majik også kán vurderes. Da er i så fall armbytte aktuelt, men jeg har et snurreprosjekt der en 9cc evt. kan gjøre nytte.

    Drivverk m/circus, Akito 2(b) eller Ekos 2 (arm skal/må være sort) hadde ikke vært helt feil. Likeledes skal/må det bli valnøtt plinth. @2mmy´s eksemplar som er avbildet over ser jo veldig fin ut.
    Har fått én tilbakemelding her på HFS (foreløpig) med et eksemplar som sterkt er under vurdering, selvom den ikke har alt som står på "wanted-list".

    Av alle ulike varianter og historiske oppgraderinger - er det noe man regelrett i dag skal/bør unngå? Gammelt plinth uten tilstrekkelige avstivinger har jeg fått med meg, og de fleste favoriserer vel Cirkus, selvom noen foretrekker siste gen. pre-Cirkus.
    Lista er lang over eksemplarer du skal holde deg unna. Hvis du ikke får se den før du kjøper kan du få et dårlig eksemplar selv om den ser grei ut på bilder. Noen ting å se etter er .eks.:

    Skjevt plinth
    Plinth hvor treskruene er for hardt dratt til og gjengene i treverket er ødelagt. Ofte har man da puttet inn en fyrstikk eller tannpirker for å få feste. No good.
    Topplate som er deformert rundt skruene pga. for hard tiltrekking.
    Armbrett hvor hullene er ødelagt eller som er ødelagt fordi armfestet er for hardt dratt til.
    Skjevt subchassis.
    Skjeve bolter som fjærene er festet til.
    Arm med skadete lagre.
    osv.

    Jeg ville nok ikke kjøpt en LP12 brukt uten å sjekke den før pengene skiftet eier.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Takk for info. Er som nevnt i dialog med Cymbiosis (armer og bein der om dagen), samt at jeg fortsatt sterk vurderer et tilbud jeg har fått her via HFS. Får nok ikke sett den i forkant av evt handel, men den har ihvertfall en kjent nyere historie. Selvom den har noen "mangler" i forhold til hvordan seg ser for meg min fremtidige LP 12 kan den allikevel være et utgangspunkt for oppgradering. Det er i såfall et lite regnestykke, der jeg også må beregne en antatt bruktverdi på det som byttes ut.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Kjøper du av Cymbiosis er ihvertfall spilleren i gode hender der og blir sjekket og justert etter alle kunstens regler. Problemet er vel at befrakteren kan ha litt lite forståelse for hvordan en platespiller skal behandles. Men det problemet har du vel uansett hvis spilleren skal sendes.
    En annen ulempe er moms'en som har en tendens til å komme på toppen. Da er det først betalt VTA i UK da spilleren var ny og så skal den norske staten ha sitt når den blir solgt neste gang til deg.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Ja, jeg har forstått at forsendelse av LP 12 kan være litt risikosport. Kjedelig om Peter Swain legger all sin ære i å sette opp en spiller til "ingen nytte". Om det blir en annen brukt (mer eller mindre komplett) spiller, så vil det nok sannsynligvis bli delvis nedplukking uansett - med påfølgende oppsett/justering.

    Jeg har jo den fordel at Kontrapunkt ikke er langt unna, selvom jeg har forstått at de ikke er helt opp på hr. Swain´s kompetansenivå - eller, de kompetansenivået er sikkert der, men de tar seg kanskje ikke tid til å være nøyaktige nok. Jeg har forstått at fin-tuning kan være møysommelige greier. De tar seg vel f.eks. neppe bryet med (slik jeg forsto Swain gjorde med dine spillere) å prøve ut flere forskjellige fjærer, slik at de matcher osv.

    Ja, 25% på toppen av CIF-verdi, gjør enkelte objekter uaktuelt dyre. BTW - jeg fikk info fra Cymbiosis at de ikke belaster UK VAT ved eksport til Norge.
     
    Sist redigert:

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Ja, Peter er noe for seg selv. Utrolig dedikert. Gir seg ikke før alt er 100%. Har aldri sett noen som er i nærheten. Ingen andre enn han, og meg sjøl da, får skru på mine spillere. Sist han var her hadde han migrene og virkelig sleit. Da spilleren var 99% og jeg så hvor bleik og sliten han var sa jeg at han måtte gi seg. Dette var mer enn bra nok. Men nei, det var litt knirking mellom en fjær og pakning og på'n igjen. Endte med at alle fjærene og en pakning endte i søpla og inn med nye før han var fornøyd.....
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Da har det kommet en Sondek i hus:) .
    Både spec og pris litt i overkant av hva jeg i utgangspunktet både hadde tenkt og sett for meg, men det hender det blir slik.

    Min LP12.jpg


    Ble visst ikke allverden dette (iPhone3) bildet:(
     
    Sist redigert:

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Se der ja!! Gratulerer, det blir mange gode stunder med denne. Hvilken PU blei det?

    Mvh. Morten
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Sånn. Da ble det et litt bedre bilde.

    1.jpg

    Spilleren er forøvrig et drøyt år gammel, og er satt opp med Akito 2b, Adikt, Trampoline 2 og Lingo 3.

    @scaniagutten og @Espen L - takker, ser frem til å få koblet den opp og lagt på ei plate:)
     
    Sist redigert:

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.531
    Antall liker
    7.620
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    En LP12 med en 12" Jelco arm høres ut som noe jeg må prøve på et tidspunkt. Skal tro om ikke det burde kunne bli en bra combo ;).
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Jeg ble helt amorøs jeg, men vågde meg ikke bortpå tanken før jeg hadde sjekket om dette var ei hore. Det er det så langt ikke skjønner jeg :) Kan fort bli min neste upgrade dette ja. Så ivrig er jeg på disse 12", at jeg har kjøpt meg en Thorens 520 for i neste omgang å sette en skikkelig 12" arm på denne i den tro at dette kunne jeg ikke gjøre med Linn. Nå selger jeg fort den Thorensen, for to spillere med 12" armer trenger jeg ikke :)
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Gikk en tråd på Linn-forum for en tid tilbake med dårlige tilbakemeldinger på Vivid oppgraderinger. Husker noe av det det gikk på var plinth som ikke var rette. Peter (Cymbiosis) var skeptisk så vidt jeg husker.

    Det er jo ikke bare fordeler med en 12" vs 9" heller. Greit at sporingsfeilen blir noe mindre, men samtidig blir den bevegelige massen større hvis armen ellers er laget over samme lest som den kortere utgaven.
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Gikk en tråd på Linn-forum for en tid tilbake med dårlige tilbakemeldinger på Vivid oppgraderinger. Husker noe av det det gikk på var plinth som ikke var rette. Peter (Cymbiosis) var skeptisk så vidt jeg husker.

    Det er jo ikke bare fordeler med en 12" vs 9" heller. Greit at sporingsfeilen blir noe mindre, men samtidig blir den bevegelige massen større hvis armen ellers er laget over samme lest som den kortere utgaven.
    Det ser nå ihvertfall tilforlatelig bra ut. Sub Chassiet synes å være i meget god kvalitet?
     

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Sånn. Da ble det et litt bedre bilde.

    Vis vedlegget 209762
    Spilleren er forøvrig et drøyt år gammel, og er satt opp med Akito 2b, Adikt, Trampoline 2 og Lingo 3.

    @scaniagutten og @Espen L - takker, ser frem til å få koblet den opp og lagt på ei plate:)
    Gratulerer med herlig spiller. Fikk endelig min opp i går etter 2mnd dvale, grunnet oppussing og flytting. Det gjorde godt. Fordømt godt, gjorde det.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Side 5 i den tråden :) Der kommer Vivid på banen.
    Ja, men du får lese videre. Får ikke så mye skryt fra hverken Linn forhandlere eller andre. Bl.a. skriver en eier av et Vivid-plinth at de er for store, dvs. topplata sitter ikke tight i plinthet.

    Nå kan det jo så klart sies at Linn forhandlerne ser på Vivid som en konkurrent siden Vivid ikke selger gjennom forhandlernettverk.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Gratulerer ptb! Er du fornøyd?
    Takker.
    Ja, du verden "å dette spiller":)
    .
    Som vel nevnt, så er dette en spiller med spec litt over det jeg hadde i tankene, men ja, jo - angrer på ingen måte denne investeringen.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Gratulerer med herlig spiller. Fikk endelig min opp i går etter 2mnd dvale, grunnet oppussing og flytting. Det gjorde godt. Fordømt godt, gjorde det.
    Takker. Ja denne LP12 svarer i hvertfall til mine forventinger:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn