Linn Lp-12

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Den ser temmelig ny ut. Linn skiftet system for serienummereringen for noen år siden og denne er laget etter det. Hvis du skulle få den for 620 pund, som den ligger på nå, ser det ut som en grei deal også inklusive frakt og moms.
    På bildene ser det ut som topplata ikke er helt perfekt montert, men det lar seg ordne. Mulig bildene lyver litt også. Det viktigste er at ikke skruene er dratt til så hardt at stålet i topplata har nådd flytning eller at hullene i plinthet er strippet. Det siste kan du ikke se før du evt. plukker den fra hverandre.
    Mange fallgruver med en brukt LP12, men denne ser fin ut (på bildene)...........
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Den ser temmelig ny ut. Linn skiftet system for serienummereringen for noen år siden og denne er laget etter det. Hvis du skulle få den for 620 pund, som den ligger på nå, ser det ut som en grei deal også inklusive frakt og moms.
    På bildene ser det ut som topplata ikke er helt perfekt montert, men det lar seg ordne. Mulig bildene lyver litt også. Det viktigste er at ikke skruene er dratt til så hardt at stålet i topplata har nådd flytning eller at hullene i plinthet er strippet. Det siste kan du ikke se før du evt. plukker den fra hverandre.
    Mange fallgruver med en brukt LP12, men denne ser fin ut (på bildene)...........
    Har snakka med Peter Swain. Han tar alle forbehold om kvaliteten ved kjøp på eBay, men mener at den spilleren slik den står er verdt ca 10 000 kr under normale forhold.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Har snakka med Peter Swain. Han tar alle forbehold om kvaliteten ved kjøp på eBay, men mener at den spilleren slik den står er verdt ca 10 000 kr under normale forhold.
    Regner med at han da sa 1000 pund. I tilfelle får du frakt og moms på toppen og da er du oppe i 12 500-13 000. Da ville jeg heller lagt på 5000 og kjøpt en flunka ny en.
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Har snakka med Peter Swain. Han tar alle forbehold om kvaliteten ved kjøp på eBay, men mener at den spilleren slik den står er verdt ca 10 000 kr under normale forhold.
    Regner med at han da sa 1000 pund. I tilfelle får du frakt og moms på toppen og da er du oppe i 12 500-13 000. Da ville jeg heller lagt på 5000 og kjøpt en flunka ny en.
    Det er riktig. Nå passerte den 900 pund, og da er den ikke lengre aktuell for min del. Da får jeg lete videre :)
     

    Goshin

    Medlem
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    37
    Antall liker
    5
    Har vært så heldig å få tak i et Linn anlegg på Finn til en svært gunstig pris.
    Linn Sondek LP-12 med Ittok LV II arm og Klyde PU. Har søkt litt på nett, men noen av dere som er eksperter her kan kanskje komme med kommentarer på dette oppsettet? Hvor gammel er spilleren og hva kan jeg sjekke for å finne ut mer om spilleren? Fant ikke noen lapp med serienr. Mener å huske at det er mange oppgraderinger gjennom tiden.
    Er usikker på om jeg skal selge den eller sette på vent til Hifibula i 2. etg er klar slik at jeg kan sammenligne med VPI'en.

    Fikk også med Linto riaa, Kairn pre, 2 stk LK 240 poweramp, en bunke Linn analogue interconnect og K20 ht kabler.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Serienummeret står på en lapp på baksiden av plinthet. Hvis denne mangler kan du se under topplaten om det er ripet inn serienummer. Det var det på noen årganger av LP12. Ellers står ofte produksjonsdatoen merket inne i plinthet.
    Hvis du ikke finner noe av dette kan plinthet si noe om alderen, med eller uten store hjørneavstivninger, er det Cirkus-kit montert, hvilken strømforsyning etc. etc. Uansett kan det være vanskelig å finne rett dato/år fordi mange spillere er oppdatert etterhvert som nye forbedringer har kommet til.
    Hvis du forteller serienummeret på armen kan man bestemme alderen ganske bra. Ittok LVII ble produsert mellom 1979 og 1988.
    Klyde ble introdusert i 1992 og er i salg fremdeles.....etter 20 år! Kanskje på tide med en avløser selv om den sannsynligvis er forbedret gjennom tiden uten at Linn har nevnt det............
     
    Sist redigert:

    Goshin

    Medlem
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    37
    Antall liker
    5
    Takk for svar.
    Fant heller ikke noe på armen, så det ser ut som jeg må demontere litt for å finne serienr. Lyste nedi og ser at hjørner er avstivet.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Nummeret på armen sitter under konsollen hvor antiskate-justeringen er. Du må ta av armen for å lese av nummeret. Først av med bunnplata, ta ut pluggen i bunn av armen (husk å løsne den nederste unbraco skruen) og deretter løsne unbracoskruen på siden av armen på oversiden. Da kan du løfte ut armen.

    De store hjørneavstivningene kom i 1984 så da bør plinthet ihvertfall være under 28 år..........
     
    Sist redigert:

    Goshin

    Medlem
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    37
    Antall liker
    5
    Klarte ikke vente med dette og tok av bunnplata:1984 stemplet i plinth.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Da er det en av de første med store hjørneavstivninger. Det er en fordel da de eldre hadde en tendens til å bli vindskjeve og har også hørt at noen av de eldre går opp i liminga i hjørnene. Dessuten skal de med hjørneavstivninger låte bedre iflg. de som har sjekket ut dette.
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.267
    Antall liker
    11.006
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Klarte ikke vente med dette og tok av bunnplata:1984 stemplet i plinth.
    1984, fin årgang. Hvis alt annet er i orden, spesielt arm og armlager, gi den en cirkus oppgradering. Hvis du bor i nærheten av Oslo kan du la Kontrapunkt ta jobben, de gjør det gratis for deg og gjør en skikkelig justering og oppsett hvis du kjøper delene hos dem.
    Og ikke kvitt deg med den før du har testet den mot VPIen. Du kan få deg en overraskelse med det gamle skrammelet.
     

    Goshin

    Medlem
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    37
    Antall liker
    5
    Ser at Cirkus oppgraderingen koster fem tusen. Blir litt råflott å koste på det når jeg har en bra spiller fra før. Beholder den som den er eller selger. Kan noen antyde ca salgsverdi som den er nå? LP-12 med Ittok LV II arm 84 modell og Klyde PU av nyere dato. Kikket litt på ebay, men noe der virker litt overpriset?
    Får jeg 2-3' for den blir den nok her, men om det er snakk om det doble eller mer, så tror jeg den havner på børsen.
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.267
    Antall liker
    11.006
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Ser at Cirkus oppgraderingen koster fem tusen. Blir litt råflott å koste på det når jeg har en bra spiller fra før. Beholder den som den er eller selger. Kan noen antyde ca salgsverdi som den er nå? LP-12 med Ittok LV II arm 84 modell og Klyde PU av nyere dato. Kikket litt på ebay, men noe der virker litt overpriset?
    Får jeg 2-3' for den blir den nok her, men om det er snakk om det doble eller mer, så tror jeg den havner på børsen.
    Bare armen på den spilleren går for over 4000 kroner på ebay, hvis den er i fin stand. Det er markedet som styrer, mange må gjerne synes det er overpriset, men det er i UK LP12entusiastene bor, og bruktprisene blir deretter. Jeg betalte nesten det samme for min Ittok for et par år siden, mener den var verd prisen. Enda mer for drivverket, på børsen her, det er eldre enn ditt og var langt fra i topp stand. Kunne nok gjort bedre kjøp hvis jeg hadde vært tålmodig, men jeg skal ikke tjene penger på den, og angrer ikke.
    Håper du får brukt den, eller selger til noen som vil spille musikk på den.

    ed: litt hisorie om oppgraderinger her
    http://www.n.mackie.btinternet.co.uk/linn/tlp12faq.html
    Vet du forresten om den har Valhalla strømforsyning, eller den standard "navnløse" ?


    FrodeR, hva er det du har funnet? Strømforsyning, arm, 3 pakker?
    6 kg er vel for lett til å være hele spilleren...
     
    Sist redigert:

    Goshin

    Medlem
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    37
    Antall liker
    5
    Klarte ikke vente lengre og koblet opp hele anlegget på spisebordet i går kveld. LP-12 spiller som en drøm og var flott å høre på. Brukte noen tjue år gamle Kef Reference Series 103/3 som jeg fikk med, men hadde nok blitt utrolig bra om jeg hadde brukt Patos'ene mine. Dette var gøy.
    Tok noen bilder og det virker vel som det er standard strømforsyning her?
    Fikk også med en del lp på kjøpet og det blir nok mye utforsking av klassisk musikk når hifibula på loftet blir klar:cool:
    IMG_0585-2.jpg
    IMG_0592-2.jpg
    IMG_0597-2.jpg
    IMG_0603-2.jpg
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Spilleren har en Valhalla strømforsyning. Ser ut som om det har vært litt varmt der, sot på printkortet. Ikke uvanlig det....

    Ittok'en ser ut som en 1. generasjons arm med delt motvektslodd og er nok noen år eldre enn spilleren.

    Den spiller sikkert helt bra, men vær forsiktig med Valhalla kortet. Høy spenning på det. Vær nøye med å dra ut støpselet og vent noen minutter før du begynner å fikle med det......

    Edit: Ser ut som armkabelen ligger inntil plinthet. Mulig det er bildet som lyver, men gjør den det bør du fikse på det ellers får du en dårlig bounce.....
     
    Sist redigert:

    arnejustad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Innlegg
    267
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Virker som litt av ett røverkjøp du har gjort der Goshin. Om du velger å selge Sondeken, får du nok lett 7-8k for den. Om plinth og lokk er strøken og du tilleg har oginal esken kan du nok dra inn nærmere 10k med litt tolmodighet.
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.267
    Antall liker
    11.006
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Det var morsomt å se. Spilleren ser helt lik ut som min, riktig retro med svart lokk, og akkurat samme arm. Ittok LVII kom i 1979, Mk2 i 1980 har jeg fått opplyst. Vet ikke hvor lenge de ble levert med delt lodd.
    Eneste forskjellen er strømforsyningen, din er en Valhalla, der har jeg fjernet den originale enkle og skaffet en Lingo.
    Noen fine Meridian CD-spillere har du samlet der også. Er det 507 og 508?
     

    Goshin

    Medlem
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    37
    Antall liker
    5
    Legger ved noen bilder av bakre del av arm med lodd.

    Var heldig å få med Meridian cd transport 500 og dac 563 på kjøpet. Har spilt et par plater på disse også og det virker bra og høres fint ut.

    IMG_0609-2.jpg
    IMG_0604-2.jpg
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Dette ser absolutt bra ut. Er det Lingo PSU du bruker? Og Project arm......+ Adikt...
    Er det en Majik som du har bytta strømforsyning på?
     
    Sist redigert:

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Dette ser absolutt bra ut. Er det Lingo PSU du bruker? Og Project arm......
    Takk skal du ha :) Det medfølger en Lingo II, men den ligger i Trondheim ennå?!! Ellers er den utstyrt med Trampolin 2. Arma er en Project 9cc med en Adikt mm PU. Hele greia har gått bare 150 timer, og det er 3 års garanti igjen :)
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    272
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Var heldig å få med Meridian cd transport 500 og dac 563 på kjøpet. Har spilt et par plater på disse også og det virker bra og høres fint ut.
    /QUOTE]

    Litt OT, men får våge det; den Meridian'en var jo et realt sikleobjekt midt på 90-tallet. Lekkert sett!
    Selv har jeg forgjenger 200/263 som jeg kjøpte ny i 1993. Bruker den fortsatt idag på kontoret. Mitt 200 drivverk har optisk ut, men dac'en (263) har ikke optisk inn. Vet du om 563 har optisk inn?
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.267
    Antall liker
    11.006
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Var heldig å få med Meridian cd transport 500 og dac 563 på kjøpet. Har spilt et par plater på disse også og det virker bra og høres fint ut.
    Litt OT, men får våge det; den Meridian'en var jo et realt sikleobjekt midt på 90-tallet. Lekkert sett!
    Selv har jeg forgjenger 200/263 som jeg kjøpte ny i 1993. Bruker den fortsatt idag på kontoret. Mitt 200 drivverk har optisk ut, men dac'en (263) har ikke optisk inn. Vet du om 563 har optisk inn?
    Mer OT: litt morsomt det der, jeg hadde faktisk en 563 for ikke lenge siden. Den har optisk inn ja, pluss AES/EBU og tre coax, og RCA og XLR ut. Angrer på at jeg solgte den billig, rota fælt med tøysete matching og testing, du vet....
    -ellers er vel ikke gammel Meridian verre OT enn at vi tåler noen drypp av det, som med Naim, i en Linn-tråd.
    Jeg har forresten gamle Meridian 101 liggende ubrukt, med RIAA, kanskje den får et nytt liv med jevngamle LP12 når det en vakker dag kommer en ny i hus :)
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Noen som kan hjelpe?
    Jeg har nå stilt armen etter alle kunstens regler, så også antiskatingarmen og loddet. Når armen er i balanse beveger den seg utover inntil den treffer armhvileren. Jeg har prøvd alle posisjonene det er mulig å prøve både med antiskatingarmen og loddet, men kan ikke se at det hjelper hverken den ene eller andre veien. Skal kanskje armen bevege seg utover?
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    272
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Ja. Det er antiskatingen det. Får vel ikke nulla den helt ut med loddet på. Skal forhindre skating-effekten når nåla er i rilla.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Når du skal balansere ut armen (for å få motvektsloddet i riktig posisjon) må du hekte av loddet.
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Jeg har en oppskrift på hvordan antiskatingarmen skal settes opp, og hvor på pinnen nylontråden til loddet skal plasseres i forhold til hvilket stifttrykk PUen skal ha. Der er alt plassert nå. Når jeg løfter tonearmen fort opp, kan jeg se at den trekker utover i tallerkenen ørlite grann.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Jeg har en oppskrift på hvordan antiskatingarmen skal settes opp, og hvor på pinnen nylontråden til loddet skal plasseres i forhold til hvilket stifttrykk PUen skal ha. Der er alt plassert nå. Når jeg løfter tonearmen fort opp, kan jeg se at den trekker utover i tallerkenen ørlite grann.
    Det er, som Vidar sier over, riktig at antiskatingen vil trekke armen utover, dvs. fra senterspindelen. Dette er for å kompensere for skatingkreftene mellom nål og rille som oppstår i en radialarm.
    Hvis det er et problem at armen trekkes utover når PU'en senkes i rilla er det fordi det er lite friksjon mellom arm og heve/senkemekanismen. Har aldri hatt dette problemet, men vet at noen rubber gummien som armen ligger an mot. Noen bruker fint sandpapir, andre viskelær og noen skraper litt med neglen for å få større friksjon mellom arm og gummien. Er det ikke carbon i armrøret ditt? Kanskje overflaten på disse armrørene er spesielt glatte?
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Jeg har en oppskrift på hvordan antiskatingarmen skal settes opp, og hvor på pinnen nylontråden til loddet skal plasseres i forhold til hvilket stifttrykk PUen skal ha. Der er alt plassert nå. Når jeg løfter tonearmen fort opp, kan jeg se at den trekker utover i tallerkenen ørlite grann.
    Det er, som Vidar sier over, riktig at antiskatingen vil trekke armen utover, dvs. fra senterspindelen. Dette er for å kompensere for skatingkreftene mellom nål og rille som oppstår i en radialarm.
    Hvis det er et problem at armen trekkes utover når PU'en senkes i rilla er det fordi det er lite friksjon mellom arm og heve/senkemekanismen. Har aldri hatt dette problemet, men vet at noen rubber gummien som armen ligger an mot. Noen bruker fint sandpapir, andre viskelær og noen skraper litt med neglen for å få større friksjon mellom arm og gummien. Er det ikke carbon i armrøret ditt? Kanskje overflaten på disse armrørene er spesielt glatte?
    Det er Carbon i armrøret. PU`en går rett ned når jeg senker den. Det er når jeg hever fort opp at jeg ser den korrigerer seg litt utover. På tegninga ser dere oppskrifta jeg følger. På bildet ser dere at armen beveger seg mellom to pivottapper.
    Antiskating.JPG
    Antiskating.JPG
    arm.jpg
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Dette ser jo fint ut. Ser at du spiller med støvdekselet av og det spiller etter min mening bedre enn det motsatte. Du kan også prøve begge sidene av filtmatta opp. En av dem er den riktige og spiller faktisk bedre.
    Ellers er min erfaring at LP12 spiller best på en stiv vegghylle med hylleplate på spikes. En forutsetning er at veggen er kraftig (ikke lettvegg, men bærevegg. Hvis panelt vegg så må den festes ikke spikerslag og ikke i panelet).

    Hvordan synes du at den spiller?
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Jeg spiller med lokket av fordi jeg har lest at det blir bedre slik. Har ikke prøvd med ennå. Når det gjelder matta, så ser jeg at den er grovere på den ene siden, men har heller ikke fått sjekket effekten av å snu den. Skal gjøre det når jeg har fått tweaket litt mer. Når det gjelder plasseringen. så har jeg ingen annen mulighet så lenge Tven er så stor. Har ingen planer om å gå ned i størrelse, heller motsatt når det kommer en som er større :) Jeg må dermed finne en løsning, også fordi den er minst like nervøs som den jeg hadde i hus tidligere, selv om denne skulle ha vært bedre. Jeg trenger alle rådene jeg kan få her. Når det gjelder lyden, så er det litt tidlig å si noe om den ennå. Det jeg kan si er at jeg har fått bedre bass i anlegget, uten at jeg er 100 % fornøyd ennå. Dette trenger heller ikke være platespillerens skyld. Jeg merker at jeg har bedre klang i lyden, og at adikten er mer presis med en bedre detaljgjengivelse. Det kan jo komme av at P9en var gammel og velbrukt kanskje? Adikten har kun 150 timer på nakken så langt. Når det gjelder varme, så er dette oppsettet bedre enn det forrige noe jeg ikke skjønner med utgangspunkt i at mange sier at Cirkuskittet tar noe av varmen. Denne virker også roligere og mindre aggresiv om det går an å si det. Jeg synes også å merke at lyden er mørkere, og at noe av det transparente er borte uten at jeg har bestemt meg for om dette er positivt eller ikke. Jeg er ingen ekspert på dette, men siden jeg har fått bedre bass, så kan jo dette være årsaken. Når det gjelder bakgrunnstøy så er dette helt borte. Det er tyst som i graven der det skal være tyst som i graven. Det eneste jeg hører mellom slagene er en svak summing fra effektforsterkeren, og den hørte jeg ikke før. Foreløpig er jeg fornøyd, men jeg skal nok bli mer fornøyd når jeg får skiftet noen kabler her :)

    Referanseplata mi er Arild Andersens Sagn, bare så det er nevnt også.
     
    Sist redigert:

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Cirkus strammer opp lyden i hele registeret og spesielt i bassen. Den tar også bort den kulen i øvre bassområde som pre-Cirkus hadde og som noen (få) liker. Min mening er at hvis man synes det låter bedre uten Cirkus er det noe galt med resten av anlegget.
    Lingo strammer også opp lydbildet så at du har fått bedre bass er ikke overraskende :)
    Ellers er plasseringen viktig så det er nok enda mer å hente der, men det er du jo klar over.
     

    FrodeR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    302
    Sted
    Trondheim
    Jeg fikk spilt Lars Hertervig med DePress her nå. Dette er jo som dere vet en EP, og nå svinger det virkelig her :cool: Nå står DumDum på, og opplevelsen er den samme. Det er så stramt at jeg kan spille helt til Parasounden ber om nåde bokstavelig talt. Her blinker det i varsellamper! likevel finnes det ikke distortion! Det er ikke jeg vant med for å si det sånn. Dette er begge skiver jeg ikke har hatt den helt store opplevelsen med de siste årene. Det er annerledes nå ja :)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.985
    Antall liker
    10.591
    Sted
    Skien
    Hei
    Da har Linn lp12 tråden fått enda en venn :) har vært på kontrapunkt i dag og bestilt meg en LP 12 spiller. Den blir levert på min dør om ca 2 uker:) dette gleder jeg meg virkelig til.
    Mvh: Espen L
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Har blitt mange nye LP12 eiere på sentralen i det siste. Ikke verst for en spiller som ble lansert for 40 år siden..............
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.267
    Antall liker
    11.006
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Hei
    Da har Linn lp12 tråden fått enda en venn :) har vært på kontrapunkt i dag og bestilt meg en LP 12 spiller. Den blir levert på min dør om ca 2 uker:) dette gleder jeg meg virkelig til.
    Mvh: Espen L
    Pinadø på tide at det endelig kommer en som kjøper ny, og fra norsk forhandler.
    Gratulerer !
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn