Så er det vel på tide med noen bilder av Consonance M500s.?
Møtte, ante, og, impulse, i Drammen fredag 04.04.2008 og det ble som vanlig masse Hi-Fi prat

Jeg handlet forøvrig litt mer av, ante, men det skal jeg komme tilbake til litt senere, jeg er langt fra ferdig med mine prosjekter, det er bare rack, pre, blokker og CD spiller spiller som er på plass
Esken der er full av rør som skal på plass i blokkene, ante, gjorde en god jobb med å merke alle rør og leverte den med nyjustert bias, så det var bare plug and play, takker og bukker.!
Her er den naken uten rør, ser jo litt merkelig ut med den tynne plata som det står tårntrafoer på, minner meg litt om New York på ett eller annet vis, av en eller annen merkelig grunn..
Her med nyinnkjøpt plate, må si atter en gang at gode gamle, Nora Brockstedt, svinger som fy.! ;D
Her ser du også litt dim på blokkene, enorme er dem jo ikke, men noen smågutter er dem heller ikke..
Front med logo, heldigvis så er det ikke blått lys her ;D
Endelig et bilde med røra..
National Union 6SL7 på venstre side, Valve Art 300B i midten og Babuska 5Z3 som snart skal byttes ut med noe skikkelige greier, undervurder
aldri likeretter røret.!
Samme bilde, men denne gangen tatt uten blitz..
Dessverre er lyset der jeg tar bildene veldig dårlig, så bildene uten blitz blir heller ikke så bra :-[
Bilde av front uten blitz, ser at det er noen rare ferger der som jeg ikke blir kvitt..
Bilde her er tatt i sofa med blitz, FAT LMC kabelen ruver litt kan du si, et helvete å jobbe med også, men når det står på plass så skal det litt å flytte på dem 8)
Må jo ikke glemme baksiden, selv om det ikke er så mye spennende..
Det er ganske kraftige høyttaler terminaler, men drukner jo av LMC kabelen.!
Liten men utrolig kvalitet i strømbryter, gir en skikkelig god kvalitets følelse, det gjør forresten hele ampen.!
"Kinamakk" som oser av kvalitet fra A til Å.!!
Fikk med litt lektyre også, komplett bruksanvisning til alt