Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Hva syntes dere som har Palladium om plasten på den? Ser den bra ut ? Og er det plast?

    Mvh Aleksander
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Uansett så forstod jeg det slik på lydogbilde sin omtale at de nye trenger mer effekt kontra tidligere så det er vel uansett det motsatte av hva Rognlien mener
    Kan du "quote" teksten fra lydogbilde som tilsier at de mener RF-7 mk3 trenger mer effekt annet enn at de poengterer at den har "mistet" 1db følsomhet? Står ikke veldig mye annet om effektiviteten der.

    Mvh Aleksander
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.266
    Antall liker
    9.056
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    har ingenting å utsette på finnish eller form.. hornet ser flott ut og ikke minst FUNKER! :)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Har vært skeptisk til det nye "gummihornet", men det er kanskje ikke noe verre enn det gamle plasthornet. :)
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    har ingenting å utsette på finnish eller form.. hornet ser flott ut og ikke minst FUNKER! :)
    Finishen ser jo nydelig ut men har bare sett de på bilder. Kan sikkert bli vandt til hornet :) men ja RF-7 for stå ;)
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Har vært skeptisk til det nye "gummihornet", men det er kanskje ikke noe verre enn det gamle plasthornet. :)
    Utseendemessig eller funksjonelt ? Var litt skeptisk til gummi hornet selv, sånn i utseende men nå syntes jeg utentvil at det er bedre og penere enn det gamle :)
     

    Janix

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2010
    Innlegg
    661
    Antall liker
    107
    Uansett så forstod jeg det slik på lydogbilde sin omtale at de nye trenger mer effekt kontra tidligere så det er vel uansett det motsatte av hva Rognlien mener
    Kan du "quote" teksten fra lydogbilde som tilsier at de mener RF-7 mk3 trenger mer effekt annet enn at de poengterer at den har "mistet" 1db følsomhet? Står ikke veldig mye annet om effektiviteten der.

    Mvh Aleksander
    Det var vel dette som det ble reagert på:

    "Det er tøft å være svær, men det er også en utfordring når høyttalerne skal plasseres. De er ikke fullt så lettdrevne som før."
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Uansett så forstod jeg det slik på lydogbilde sin omtale at de nye trenger mer effekt kontra tidligere så det er vel uansett det motsatte av hva Rognlien mener
    Kan du "quote" teksten fra lydogbilde som tilsier at de mener RF-7 mk3 trenger mer effekt annet enn at de poengterer at den har "mistet" 1db følsomhet? Står ikke veldig mye annet om effektiviteten der.

    Mvh Aleksander
    Det var vel dette som det ble reagert på:

    "Det er tøft å være svær, men det er også en utfordring når høyttalerne skal plasseres. De er ikke fullt så lettdrevne som før."
    Ja, ser den men det er nok kun på papiret. Står ikke noe utdypende om at de er mindre "lettdrevne" enn før under testing. At det låter bedre og bedre på det utstyret han bruker sier selv vel selv da prisen stiger kraftig for hvert oppsett.(nei det sier seg ikke helt selv men føler det gjør det i dette tilfellet)

    Jeg mener bare at det virker som om de skriver at de er mindre lettdrevne basert på hva som står på papiret og ikke hva dem opplevde dem under testing. Virker sånn for meg.

    Mvh Aleksander
     
    Sist redigert:

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Har vært skeptisk til det nye "gummihornet", men det er kanskje ikke noe verre enn det gamle plasthornet. :)
    Utseendemessig eller funksjonelt ? Var litt skeptisk til gummi hornet selv, sånn i utseende men nå syntes jeg utentvil at det er bedre og penere enn det gamle :)
    Funksjonelt. Har tenkt at mykt materiale i hornet kanskje var uheldig, men samtidig blir jo selve materialet i hornet veldig dødt, og det må jo være bra. Sikkert bare lite gjennomtenkte fordommer. :)
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Jeg ville Prøvd myk avkobling fra Sonic Design. Mala Audio forhandler disse.

    Edit: skorob din snik :p
     

    Janix

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2010
    Innlegg
    661
    Antall liker
    107
    Uansett så forstod jeg det slik på lydogbilde sin omtale at de nye trenger mer effekt kontra tidligere så det er vel uansett det motsatte av hva Rognlien mener
    Kan du "quote" teksten fra lydogbilde som tilsier at de mener RF-7 mk3 trenger mer effekt annet enn at de poengterer at den har "mistet" 1db følsomhet? Står ikke veldig mye annet om effektiviteten der.

    Mvh Aleksander
    Det var vel dette som det ble reagert på:

    "Det er tøft å være svær, men det er også en utfordring når høyttalerne skal plasseres. De er ikke fullt så lettdrevne som før."
    Ja, ser den men det er nok kun på papiret. Står ikke noe utdypende om at de er mindre "lettdrevne" enn før under testing. At det låter bedre og bedre på det utstyret han bruker sier selv vel selv da prisen stiger kraftig for hvert oppsett.(nei det sier seg ikke helt selv men føler det gjør det i dette tilfellet)

    Jeg mener bare at det virker som om de skriver at de er mindre lettdrevne basert på hva som står på papiret og ikke hva dem opplevde dem under testing. Virker sånn for meg.

    Mvh Aleksander
    Bedre å lese hva Rognlien sier.
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Det var vel dette som det ble reagert på:

    "Det er tøft å være svær, men det er også en utfordring når høyttalerne skal plasseres. De er ikke fullt så lettdrevne som før."
    Ja, ser den men det er nok kun på papiret. Står ikke noe utdypende om at de er mindre "lettdrevne" enn før under testing. At det låter bedre og bedre på det utstyret han bruker sier selv vel selv da prisen stiger kraftig for hvert oppsett.(nei det sier seg ikke helt selv men føler det gjør det i dette tilfellet)

    Jeg mener bare at det virker som om de skriver at de er mindre lettdrevne basert på hva som står på papiret og ikke hva dem opplevde dem under testing. Virker sånn for meg.

    Mvh Aleksander
    Bedre å lese hva Rognlien sier.
    Helt enig.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Mine er ikke ferdig innspilt enda, men syns det låter knall her så langt. De nevnte noe om å bruke de skumpluggene i portene, men har ikke følt behov for det enda. Får bare se om det endrer seg under innspilling, men jeg liker gjerne at det er litt fylde nedover.
    Hva er dimentioner paa rommet du benyttter idag, lengde brede høyde.
    På forhånd tak.
    Mvh
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.927
    Antall liker
    8.238
    Torget vurderinger
    1
    Dempefaktor med andre ord.
    Det er bare en side av saken. Tidligere Klipsch har hatt svært lav impedans sammen med bratte fasevinkler. Da er en stiv strømforsyning egentlig viktigere enn dempefaktor. Målingene svenske Hifi & Musik gjør med effektkuben er egentlig en fin måling på dette, selv om den er noe forenklet.
    Enig med deg der.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Mine er ikke ferdig innspilt enda, men syns det låter knall her så langt. De nevnte noe om å bruke de skumpluggene i portene, men har ikke følt behov for det enda. Får bare se om det endrer seg under innspilling, men jeg liker gjerne at det er litt fylde nedover.
    Hva er dimentioner paa rommet du benyttter idag, lengde brede høyde.
    På forhånd tak.
    Mvh
    Ca. 580 x 470 cm, lengde/bredde med skråtak og knevegger på sidene i lengderetning. Som dette.

    IMG_0981.jpg


    Jeg må presisere at jeg kun har lyttet til dem noen få timer hittil, og enda ikke har prøvd å spille spesielt høyt.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    ^Og sorry for off-topic i tråden her. Men det står et par Klipsch'er i hjørnene der også. :)
     
    H

    hifierik

    Gjest

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Mine er ikke ferdig innspilt enda, men syns det låter knall her så langt. De nevnte noe om å bruke de skumpluggene i portene, men har ikke følt behov for det enda. Får bare se om det endrer seg under innspilling, men jeg liker gjerne at det er litt fylde nedover.
    Hva er dimentioner paa rommet du benyttter idag, lengde brede høyde.
    På forhånd tak.
    Mvh
    Ca. 580 x 470 cm, lengde/bredde med skråtak og knevegger på sidene i lengderetning. Som dette.

    Vis vedlegget 499030

    Jeg må presisere at jeg kun har lyttet til dem noen få timer hittil, og enda ikke har prøvd å spille spesielt høyt.
    nogenlunde samme mål som her, men uten de skrå vegger.
    Og bra ser det jo ut
     

    Leggen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2015
    Innlegg
    232
    Antall liker
    82
    Torget vurderinger
    0
    RF7

    Blande meg litt inn her jeg og.
    Nå har jeg Rf7,nr1, nr2, nr3 her+ at jeg har rf83..
    I mine ører så spiller mk3 rett å slett ræva a mk2, på det jeg spiller. Jeg har hatt mk3 en stund, og hos meg for dem juling.
    Mk1 er kan være helt jævelige og høre på, men riktig innput låter dem drit bra!
    Mk2 er jeg jaggu litt enig med Roglnlien : Greier ikke å like dem på den måten som rf1!
    Mk3 Altså jeg svolker mye, dvs mye volum, og min mening er at dem låter bra! En annen ting som jeg syns er at dem ikke er så`kresne`på innputt.

    Innputt: 2stk 1590 konstant. Har også masse annet her: 218 + 208 nad , parasound 21, vincent933. Alle er prøvd.



    Men det er mine ører.
     

    karstein89

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.08.2017
    Innlegg
    53
    Antall liker
    25
    Sted
    Vestfold, Hof
    Blande meg litt inn her jeg og.
    Nå har jeg Rf7,nr1, nr2, nr3 her+ at jeg har rf83..
    I mine ører så spiller mk3 rett å slett ræva a mk2, på det jeg spiller. Jeg har hatt mk3 en stund, og hos meg for dem juling.
    Mk1 er kan være helt jævelige og høre på, men riktig innput låter dem drit bra!
    Mk2 er jeg jaggu litt enig med Roglnlien : Greier ikke å like dem på den måten som rf1!
    Mk3 Altså jeg svolker mye, dvs mye volum, og min mening er at dem låter bra! En annen ting som jeg syns er at dem ikke er så`kresne`på innputt.

    Innputt: 2stk 1590 konstant. Har også masse annet her: 218 + 208 nad , parasound 21, vincent933. Alle er prøvd.



    Men det er mine ører.
    I og med at du har 83 også, hvordan vil du sammenligne de med "brødrene"? :)
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Noen som har erfaring med LM Audio 34 IA på Klipsch RP serien? Vurderer denne samt Xindak 6950 MKII hybrid (klasse A)2x40w. Begge forhandles av Mala. Har også tilbud om en Pioneer A-70DA på annet hold.
    Eller andre forslag inntil 17k.?
    Morten
     
    H

    hifierik

    Gjest
    Fantastiskt, anser jag - att Klipsch har lyckats med en sådan uppgradering är verkligen en bedrift. Jag måste säga att jag blir enormt sugen på att höra MKlll, då jag är extremt nöjd med MKll. Hur har de lyckats med detta? WOW!

    Blande meg litt inn her jeg og.
    Nå har jeg Rf7,nr1, nr2, nr3 her+ at jeg har rf83..
    I mine ører så spiller mk3 rett å slett ræva a mk2, på det jeg spiller. Jeg har hatt mk3 en stund, og hos meg for dem juling.
    Mk1 er kan være helt jævelige og høre på, men riktig innput låter dem drit bra!
    Mk2 er jeg jaggu litt enig med Roglnlien : Greier ikke å like dem på den måten som rf1!
    Mk3 Altså jeg svolker mye, dvs mye volum, og min mening er at dem låter bra! En annen ting som jeg syns er at dem ikke er så`kresne`på innputt.

    Innputt: 2stk 1590 konstant. Har også masse annet her: 218 + 208 nad , parasound 21, vincent933. Alle er prøvd.



    Men det er mine ører.
     

    rumath

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    228
    Mine Heresy III er noen år gamle nå. Vurderer bytte i annen Klipsch, som er smalere i formen. (Pga. Bytte av rom for de.) Hva bør jeg se mot da?
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.435
    Antall liker
    1.991
    Torget vurderinger
    8
    Mine Heresy III er noen år gamle nå. Vurderer bytte i annen Klipsch, som er smalere i formen. (Pga. Bytte av rom for de.) Hva bør jeg se mot da?
    Prøv og få tak i et par RF63 hvis pris er viktig
     

    yngvejos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    1.950
    Antall liker
    1.314
    Som jeg har gjentatt til det kjedsommelige: Klipsch spør ikke nødvendigvis etter mye effekt, men de kan være veldig sugne på kontroll.

    Mvh
    Håkon Rognlien
    Når de er under kontroll, har de en tendens til å rope etter mer effekt. Jeg sliter ivertfall med å la fjernkontrollen ligge stille når mine klipsch setter igang. ;)
    Jeg har rundt 800W tilgjenglig for å ha litt headroom.
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    Som jeg har gjentatt til det kjedsommelige: Klipsch spør ikke nødvendigvis etter mye effekt, men de kan være veldig sugne på kontroll.

    Mvh
    Håkon Rognlien
    Når de er under kontroll, har de en tendens til å rope etter mer effekt. Jeg sliter ivertfall med å la fjernkontrollen ligge stille når mine klipsch setter igang. ;)
    Jeg har rundt 800W tilgjenglig for å ha litt headroom.
    Sånn kan det gjerne sies. :)

    Men saken er jo at de spiller så lett høyt, så til tross for behovene som sniker seg på når det begynner å bli kveld, spiller de voldsomt høyt selv med moderat effekt. Mine RF-63 spilte aldri tøffere enn med Audio Note P4 Balanced. Fullstendig overbevisende.

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    Wishmaster

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2002
    Innlegg
    4.117
    Antall liker
    3.236
    Torget vurderinger
    1
    Kjøpte en klipsch The One til å ha med ut på terrassen og eventuelt andre steder, men opplever at lyden via Blåtann ikke er helt på stell. Ved avspill av musikk, så vil lyden dempe seg litt ved kraftig utblåsninger, for så å komme tilbake til normalen etter en kort tid. Neste tro at det er noen form for autonivåregulering, men kan ikke finne noe på telefonen som tilsier dette, faktisk er alle "lydforbedrende" alternativer avslått. Det er ikke slik ved bruk av 3,5mm jack, og det er heller ikke slik ved bruk av Blåtann og Klipsch Groove som jeg har på kontoret på jobben. Har brukt både den "originale" avspilleren på telefon og en annen med samme resultat. Bruker Sony med Android. Noe som kan fortelle meg hva som gjør at lydnivået går slik med Blåtann?
     

    yngvejos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    1.950
    Antall liker
    1.314
    Skjer dette ved batteridrift? Jeg har en JBL go som oppfører seg lignende når dem har lavt batterinivå.
     

    Wishmaster

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2002
    Innlegg
    4.117
    Antall liker
    3.236
    Torget vurderinger
    1
    Begge deler når jeg tenker meg om, både når den er tilkoblet 230V og på batteri.
     

    slartibartfast

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    3.845
    Sted
    Aukra
    Torget vurderinger
    7
    Hei Klipschfolk,

    Noen som kan gi meg en educated guess om hvordan Palladium P38 hadde passet sammen med en Mastersound Evo 854 forsterker?

    Takk for innspill.

    d.
     

    Bat78

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    368
    Antall liker
    436
    Torget vurderinger
    7
    Jeg kan i alle fall fortelle at Mastersound Compact 845 i mine ører var en god match på Palladium 17B. Jeg har også hatt Evolution 845, og vil tro den hadde vært en enda bedre match.

    Forsøkte en annen rørforsterker på Palladium, den mislyktes helt og hadde ikke kontroll. Sjeldent hørt det så tydelig. Den samme forsterkeren spilte tøft på LM H222 som er en betydelig lettere last for forsterkeren enn Palladium 17B.

    Hei Klipschfolk,

    Noen som kan gi meg en educated guess om hvordan Palladium P38 hadde passet sammen med en Mastersound Evo 854 forsterker?

    Takk for innspill.

    d.
     

    sonicfrontiers

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    819
    Antall liker
    257
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    3
    Hei Klipschfolk,

    Noen som kan gi meg en educated guess om hvordan Palladium P38 hadde passet sammen med en Mastersound Evo 854 forsterker?

    Takk for innspill.

    d.
    Hei

    Nå spiller jeg med Manley Mahi på de, og laveffekt rør er gode saker.
    Trenger ikke flere hundre rør watt for å få de til å blomstre.

    Mvh Sonicfrontiers
     

    Leggen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2015
    Innlegg
    232
    Antall liker
    82
    Torget vurderinger
    0
    Blande meg litt inn her jeg og.
    Nå har jeg Rf7,nr1, nr2, nr3 her+ at jeg har rf83..
    I mine ører så spiller mk3 rett å slett ræva a mk2, på det jeg spiller. Jeg har hatt mk3 en stund, og hos meg for dem juling.
    Mk1 er kan være helt jævelige og høre på, men riktig innput låter dem drit bra!
    Mk2 er jeg jaggu litt enig med Roglnlien : Greier ikke å like dem på den måten som rf1!
    Mk3 Altså jeg svolker mye, dvs mye volum, og min mening er at dem låter bra! En annen ting som jeg syns er at dem ikke er så`kresne`på innputt.

    Innputt: 2stk 1590 konstant. Har også masse annet her: 218 + 208 nad , parasound 21, vincent933. Alle er prøvd.



    Men det er mine ører.
    I og med at du har 83 også, hvordan vil du sammenligne de med "brødrene"? :)
    Hei.
    83 låter fett syns jeg, og ikke noe dårligere en type 7 syns jeg. Er et voldsomt trykk i 83 syns jeg.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Blande meg litt inn her jeg og.
    Nå har jeg Rf7,nr1, nr2, nr3 her+ at jeg har rf83..
    I mine ører så spiller mk3 rett å slett ræva a mk2, på det jeg spiller. Jeg har hatt mk3 en stund, og hos meg for dem juling.
    Mk1 er kan være helt jævelige og høre på, men riktig innput låter dem drit bra!
    Mk2 er jeg jaggu litt enig med Roglnlien : Greier ikke å like dem på den måten som rf1!
    Mk3 Altså jeg svolker mye, dvs mye volum, og min mening er at dem låter bra! En annen ting som jeg syns er at dem ikke er så`kresne`på innputt.

    Innputt: 2stk 1590 konstant. Har også masse annet her: 218 + 208 nad , parasound 21, vincent933. Alle er prøvd.



    Men det er mine ører.
    I og med at du har 83 også, hvordan vil du sammenligne de med "brødrene"? :)
    Hei.
    83 låter fett syns jeg, og ikke noe dårligere en type 7 syns jeg. Er et voldsomt trykk i 83 syns jeg.

    Helt enig. Er vanvittig ørevennlig lydsignatur i RF83, og når man tror de er på "max" spl.. så har dem jaggu meg en lang vei å gå til dem faktisk er det :p. RF7mk1 og 2 er knallbra, men jeg syns kanskje dem blir litt for energiske i toppen når man drar på skikkelig (men her har nok andre bedre erfaring enn meg, med andre forsterkere etc.).
     

    karstein89

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.08.2017
    Innlegg
    53
    Antall liker
    25
    Sted
    Vestfold, Hof
    Blande meg litt inn her jeg og.
    Nå har jeg Rf7,nr1, nr2, nr3 her+ at jeg har rf83..
    I mine ører så spiller mk3 rett å slett ræva a mk2, på det jeg spiller. Jeg har hatt mk3 en stund, og hos meg for dem juling.
    Mk1 er kan være helt jævelige og høre på, men riktig innput låter dem drit bra!
    Mk2 er jeg jaggu litt enig med Roglnlien : Greier ikke å like dem på den måten som rf1!
    Mk3 Altså jeg svolker mye, dvs mye volum, og min mening er at dem låter bra! En annen ting som jeg syns er at dem ikke er så`kresne`på innputt.

    Innputt: 2stk 1590 konstant. Har også masse annet her: 218 + 208 nad , parasound 21, vincent933. Alle er prøvd.



    Men det er mine ører.
    I og med at du har 83 også, hvordan vil du sammenligne de med "brødrene"? :)
    Hei.
    83 låter fett syns jeg, og ikke noe dårligere en type 7 syns jeg. Er et voldsomt trykk i 83 syns jeg.

    Helt enig. Er vanvittig ørevennlig lydsignatur i RF83, og når man tror de er på "max" spl.. så har dem jaggu meg en lang vei å gå til dem faktisk er det :p. RF7mk1 og 2 er knallbra, men jeg syns kanskje dem blir litt for energiske i toppen når man drar på skikkelig (men her har nok andre bedre erfaring enn meg, med andre forsterkere etc.).
    Takk for svar begge to :)
    Har vurdert litt fram og tilbake, om jeg skal prøve RF7 mot 83, men har egentlig slått meg til ro med at 83'erne gjør nytta. Jeg er forøvrig knallfornøyd med de, og kommer nok til å beholde de uansett om det kommer inn noe nytt :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn