O
om.s
Gjest
1) Det er det vel delte meninger om, pr definisjon muligens du har rett, men ikke pr opplevelse, og det tror jeg er det vesentligste for de fleste her.Det finnes ikke noe teknisk belegg for at det er hørbare forskjeller mellom normale, egnede kabler. Det er ingen debatt å føre.
Og hva er intensjonen med avdelingen? Såvidt jeg husker var det å skille nettopp debatter som denne fra "HiFi Generelt".
Jeg forstår fortsatt ikke at "om kabler utgjør noen lydmessig forskjell eller ikke" skal ha noe som helst med følelsen av god musikk å gjøre. Musikk skapes vitterligen av musikere, ikke kabler eller stereoanlegg....?
2) Intensjonen med kabelhjørnet var vel også at det skulle gis rom for nettopp mer synsing, dette passet ikke for noen og derav ble tech hjørnet opprettet, der er det ikke ønsket med synsing.
3) Jeg tror du utmerket godt forstår mitt poeng her, feil kabel i ett ellers bra oppsett kan være med og forringe kvaliteten på den reproduserte musikken, som musikeren selvsagt har skapt, det gir vel ikke den beste gleden av musikken når bra musikk blir dårlig reprodusert!
mvh