Just listen...Audiovector's venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Gatulerer med flotte høyttalere, Janjan!! Vi MÅ få høre lytteinntrykk!!! Jeg er veeeldig sugen på de samme, men det blir i så fall hakket under!
    Den nye Si3-serien får veldig bra omtale i siste nr. av det svenske HiFi & Musik ( som jeg forøvrig synes har blitt et veldig bra hifi-magasin! ). Skal visstnok være et visst løft fra Mi3 til S3 og enda større løft fra S3 til Si3. Nå er Si3 signature og oppover, vilkelig high-end..

    Hvem er importør av AV nå, og er det noen som kjenner prisene på Si3-serien?

    PS: Jeg stortrives med mine Mi3 Signature's. Sjøl om det er "bestefargenerasjonen" - og som bestefar, bør de kanskje passe meg bra?? :D De kom skikkelig til sin rett med Densen B-150+ og DNRG'en. Min erfaring er at jo bedre forsterkeri til disse høyttalerne, dess bedre spiller de. Matchingen med Densen er bulls eye, såpass er nå sikkert. Det er langt fra bare Naim og Arcam som duger!!

    mvh. VilhelmW
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Jeg personlig tviler på at S3 var noe bedre enn MI3. De forandret vel bare utseendet, og den har vel allerede gått ut av produksjon?
    SI3 kan jeg heller være med på at er noe forbedret.
    Klifoth gir jo ut nye modeller som en full sjømann. Skulle alle modeller vært så "mye" bedre hadde de jo vært usannsynlig bra etter hvert.

    Men jeg har alltid hatt sansen for Audiovector....
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    prnesse skrev:
    Jeg personlig tviler på at S3 var noe bedre enn MI3. De forandret vel bare utseendet, og den har vel allerede gått ut av produksjon?
    "bare utseende" er et noe sterkt utsagn, i forhold til det jeg vet om disse høytalere. S3-serien er jo nesten en helt annen høytaler enn M3-serien. Om den så var/er bedre er nå en annen diskusjon. Min mening er at de er forskjellige, men at det kanskje like mye var et noe-for-noe bytte? S3 var bedre enn Mi3 på noen områder, og omvendt på andre. Si3, derimot, legger kanskje litt distanse til Mi3 på de fleste områder. Kommer selvfølgelig litt ann på hvilke modeller som sammenlignes - standard, super, signagure, avantgarde eller avantgarde arreté.

    Tilføyet. Ja, Si3 erstatter S3.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    VilhelmW skrev:
    Det er langt fra bare Naim og Arcam som duger!!
    Helt klart! Og sjøl om det forlyder at Naim og Arcam er mye brukt til utvikling, vil det jo være direkte dumt av AV som høytaler-produsent, hvis de ikke sikret seg at høytalerne låt godt på så allsidig forsterkeri som mulig. Dessuten er dette jo litt som vinden (og business'n) blåser - for noen år siden var det vel "noe" med Audiovector og Audiolab!?
     

    magpal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.11.2008
    Innlegg
    165
    Antall liker
    6
    Torget vurderinger
    1
    Noen som har hørt S3 serien vs. Si3? Er det virkelig store forskjeller ute og går? Klangforskjeller, eller nyanser i oppløsning etc? På spec'en ser de jo rimelig like ut.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Tjo - men på papiret er en Si3 vel sånn sett også ganske lik en M3 (ikke engang Mi3)... så jeg tror ikke man skal tillegge det for stor relevans i forhold til lyden :)

    Det er ikke store klangforskjeller - tvært imot vil jeg nesten si... - at det nettop er lett å kjenne Audiovector-klangen uansett hvilken modell det er snakk om. Uten å kvantifisere, er det hørbare forbedringer på bass, homogenitet (bas/mellomtone/diskant-integrasjon) og en hakk opp på dynamikk-skalaen. Forskjellene er etter min mening større ml. Si3/S3 Avantgarde enn Si3/S3 Signature. Synes nå jeg da...

    PS! Det er mange konkrete "hardware"-forskjeller som ikke fremgår av spesifikasjonene - om det var det du henviste til.
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    HiFi & Musik mener det er stor forskjell på Mi og S-serien, og like stor forskjell på S og Si-seriene. Innen si-serien, mener de at de største løftene er mellom Si og Si super og mellom Si Signature og Si Avantgarde.

    Hva med prisnivå? Hva ligger Avantgard'en på?

    mvh. VilhelmW
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    VilhelmW skrev:
    Hva med prisnivå? Hva ligger Avantgard'en på?
    I Norge - vet ikke, men tør man gjette litt under 60K for Avantgarde Arreté og 8K mindre for Avantgarde, avhengig av finish...
     

    janan

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    28.09.2006
    Innlegg
    71
    Antall liker
    0
    Ta kontakt med Resonans i Stavanger, de kan gi deg oppdaterte priser. Eneste jeg vet er at Si3 AA i hvit høyglans ligger på 62k.
     

    bernts

    Medlem
    Ble medlem
    28.03.2009
    Innlegg
    20
    Antall liker
    1
    Hei, alle Audiovector venner!
    Selv gjorde jeg en oppgradering denne uka som etter min vurdering er meget bra og som jeg vil dele med dere alle.
    Jeg har Audiovector S3 AA med Avantgarde suben. Har ren PC avspilling med programmet JRiver MC 16. Bypasser Windows ved å bruke Kernel Streaming som driver. MÅ her bruke windows 7 som operativ system. Dette gir meget gode signaler, minimalt med jitter og støy. HAr videre Stello AI 500 som integrert forsterker og DAC. Soundstring høyttaler kabler og Furutech USB kabel.

    Det svake leddet i denne kjeden har etterhvert blitt den innebygde DACen i Stello som kun er 16/44.1 og er ikke ekstremt påkostet. Så tro jeg til denne uka og anskaffet to bokser. Hegel HD2 og Hegel HD20. Den første bruker jeg mot PC med USB kabel og den skal fungere på to måte; være omformer mellom USB og PDIF og i tillegg filtrere bort jitter og støy før singalet sendes videre til HD20. HD20 er med andre ord den nye DACen i systemet. Mottar signalet fra HD2 i Coax 1 inngangen som er den eneste med High End nivå og sender singalet over med XLR kabler til Stello.

    Etter å ha lyttet er dommen entydig. Det er faktisk en merkbar forbedring. Lyden er mer klokkeklar. Mikrodynamikk og detaljer faller enda bedre på plass. Slagverk, blåsere og stemmer blir enda mer nærværende i stua. Men det nytter ikke å lage gull av gråstein, dessverre. Jeg har et utfordrende lytterom og frekvensgangen har fortsatt sine "topper og bunner".

    Men det har blitt enda mer gøy å høre på musikk! Det er det viktigste.

    Per Erik
     

    mana

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Innlegg
    655
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    bhaagensen skrev:
    VilhelmW skrev:
    Det er langt fra bare Naim og Arcam som duger!!
    Helt klart! Og sjøl om det forlyder at Naim og Arcam er mye brukt til utvikling, vil det jo være direkte dumt av AV som høytaler-produsent, hvis de ikke sikret seg at høytalerne låt godt på så allsidig forsterkeri som mulig. Dessuten er dette jo litt som vinden (og business'n) blåser - for noen år siden var det vel "noe" med Audiovector og Audiolab!?
    Audiovector har en intensjon om at høyttalerne skal kunne drives og brukes med det meste som finnes av forsterkere.
    Naim og Arcam brukes som et verktøy og er ikke fasiten på forsterker som kan brukes sammen med høyttalerne.
     

    mana

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Innlegg
    655
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    prnesse skrev:
    Jeg personlig tviler på at S3 var noe bedre enn MI3. De forandret vel bare utseendet, og den har vel allerede gått ut av produksjon?
    SI3 kan jeg heller være med på at er noe forbedret.
    Klifoth gir jo ut nye modeller som en full sjømann. Skulle alle modeller vært så "mye" bedre hadde de jo vært usannsynlig bra etter hvert.

    Men jeg har alltid hatt sansen for Audiovector....
    Forskjellen mellom en M3 og en S3 er relativt stor.For det første er kabinettvolumet redusert med 40%.Bass/mellomtone elementer er nye.I tillegg er bassporten flyttet fra baksiden til bunnen.Grunnen til at bassport er plassert under er at man da alltid har samme avstand til porten noe som gjør at høyttaleren blir enda mer plasseringsvennlig.
    Vis man ser på historikken til Audiovector som går 30år tilbake i tid så har der ikke vært så mange modellskifter.Faktisk kun tre på ca.25år 3x,M3 og S3 så jeg synes absolutt at Klifoth har vært en særdeles edruelig sjømann :p
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Noen som har Si3 AA i østlandsområdet?

    Er svært interessert i å høre/kjøpe disse, men etter dårlig erfaring med JFS gidder jeg ikke lytte/handle der mer. Det spiller uansett liten rolle da de fleste forhandlerene av Audiovector har frakt inkludert.

    Noen som tilbyr en prøvelytting?

    ArtDeco
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    mana skrev:
    prnesse skrev:
    Jeg personlig tviler på at S3 var noe bedre enn MI3. De forandret vel bare utseendet, og den har vel allerede gått ut av produksjon?
    SI3 kan jeg heller være med på at er noe forbedret.
    Klifoth gir jo ut nye modeller som en full sjømann. Skulle alle modeller vært så "mye" bedre hadde de jo vært usannsynlig bra etter hvert.

    Men jeg har alltid hatt sansen for Audiovector....
    Forskjellen mellom en M3 og en S3 er relativt stor.For det første er kabinettvolumet redusert med 40%.Bass/mellomtone elementer er nye.I tillegg er bassporten flyttet fra baksiden til bunnen.Grunnen til at bassport er plassert under er at man da alltid har samme avstand til porten noe som gjør at høyttaleren blir enda mer plasseringsvennlig.
    Vis man ser på historikken til Audiovector som går 30år tilbake i tid så har der ikke vært så mange modellskifter.Faktisk kun tre på ca.25år 3x,M3 og S3 så jeg synes absolutt at Klifoth har vært en særdeles edruelig sjømann :p

    Er du edru da? ;D
    Det er vel strengt tatt en del mer modeller?
    Og de fleste modellskiftene har vel da skjedd de siste 6 år...

    M3 Super
    M3 Sign
    M3 Avantgarde
    S6 Super
    S6 Sign
    S6 Avantgarde
    MI3 Super
    MI3 Sign
    MI3 Avantgarde
    SI6 Sign
    SI6 Avantgarde
    SI6 Arrete
    S3 Super
    S3 Sign
    S3 Avantgarde
    SI3 Super
    SI3 Sign
    SI3 Avantgarde
    SR6 Sign
    SR6 Avantgarde
    SR6 Arrete
    KI3 Standard
    KI3 Super
    KI3 Avantgarde
    SI3 Super
    SI3 Sign
    SI3 Avantgarde
    KI1 Standard
    KI1 Super
    KI1 Sign
    KI Sub Standard
    KI Sub Super
    KI Sub Sign
    KIC Standard
    KIC Super
    KIC Sign
    SIC Standard
    SIC Super
    SIC Sign
    SIC Avantgarde
    R11 Den Nyeste?
     

    mana

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Innlegg
    655
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Jeg er klar over at Audiovector har kommet med et bredere høyttalersortimang i både den billigere og dyrere enden,men det jeg kommenterte var S3 som jeg også trodde det var det du kommenterte.S3 har sitt utspring fra 3x og etter 3x kom M3
    og etter M3 komS3 :p Disse modellskiftenavnene har gått over en meget lang periode.I den perioden M serien levde ble der gjort endringer underveis spesielt fra M til Mi.Fordelen har alltid vært at uansett vilken utgave man har hatt så kunne man oppgradere underveis og dette gjelder også S serien.Et eksempel,du har kjøpt den aller første S3 avantgarde og to år senere kommer S3 arrete.Du kan da levere inn din høyttaler til forhandler som sender disse til Audiovector for oppgradering.Her blir høyttaleren demontert og kabinett blir gått gjennom og eventuellt utbedret og nye elementer,delefilter blir satt inn.Høyttaler får nytt serienr.og helt ny embalage og vips så har man aller siste utgave ;D Man trenger altså ikke å selge den høyttaleren man har med stort tap men kun differansen mellom den modellen man har og den der oppgraderes til pluss frakt.
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.012
    Antall liker
    393
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4
    mana skrev:
    Jeg er klar over at Audiovector har kommet med et bredere høyttalersortimang i både den billigere og dyrere enden,men det jeg kommenterte var S3 som jeg også trodde det var det du kommenterte.S3 har sitt utspring fra 3x og etter 3x kom M3
    og etter M3 komS3 :p Disse modellskiftenavnene har gått over en meget lang periode.I den perioden M serien levde ble der gjort endringer underveis spesielt fra M til Mi.Fordelen har alltid vært at uansett vilken utgave man har hatt så kunne man oppgradere underveis og dette gjelder også S serien.Et eksempel,du har kjøpt den aller første S3 avantgarde og to år senere kommer S3 arrete.Du kan da levere inn din høyttaler til forhandler som sender disse til Audiovector for oppgradering.Her blir høyttaleren demontert og kabinett blir gått gjennom og eventuellt utbedret og nye elementer,delefilter blir satt inn.Høyttaler får nytt serienr.og helt ny embalage og vips så har man aller siste utgave ;D Man trenger altså ikke å selge den høyttaleren man har med stort tap men kun differansen mellom den modellen man har og den der oppgraderes til pluss frakt.
    Det er ikke alltid det vil lønne seg å oppgradere. De fleste oppgraderingene har ganske stive priser samt dyr frakt tur/retur Danmark. De som vurderer oppgradering bør også sjekke ut salg av f.eks S3 avantgarde og lete på bruktmarkedet etter S3 Arrete. Får man match på salg/kjøp her vil dette som regel bli billigere.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Ja, så vidt jeg husker har vi diskutert dette tidligere i tråden!? Opgraderingsprisene er høye - men omvendt får man helt nye komponenter og en 'oppshin'a', fabrikskontrollert høytaler tilbake. Ikke minst gis det full ny garanti etter oppgradering. Avhengig av hvor stort opgraderingsspringet er, vil nesten alle komponenter skiftes til fabriksnye. Men jeg er absolutt enig i at alle som ønsker å optimalisere kronasje-utbyttet og vurderer oppgradering, samtidig bør holde seg orientert om hvordan bruktmarkedet ser ut.
     

    mana

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Innlegg
    655
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Der er mange måter en kan gjøre dette regnestykket på.Klart at frakt utgjør en del,men bor du i København så har du ingen frakt ;D sånn er det bare.Har du kjøpt en brukt S3 avantgarde og så selger denne for å kjøpe en brukt S3 arrete så er jo det greit,men noen må jo kjøpe nytt og har du da gjort det med en S3 avantgarde og ønsker en helt ny S3 arrete så er nok det en billigere måte å oppgradere enn å selge avantgarden på bruktmarkedet da differansen nok blir høyere da,men alt blir en vurdering for vær enkelt på hvor stort mellomlegget blir. ::)
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.012
    Antall liker
    393
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4

    maxmekker

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.03.2005
    Innlegg
    675
    Antall liker
    319
    Torget vurderinger
    2
    Ja da kan jeg melde meg inn igjen etter en tids fravær fra Audiovector. Fikk tak i et par Audiovector Mi3 Avantgarde. Helt nydelig diskant på disse. Spiller flott sammen med min Ma7000. Lurer på om noen har forslag til kabler til disse? Liker ikke bøyler og jumpere. Det må da være mulig og finne noe med 3 wiring uten at den blir drept prismessig? Gjør ikke noe om det er en litt fyldig kabel.

    Maxmekker.
     

    mana

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Innlegg
    655
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Audiovector lager egne kabler,så det er jo et alternativ. Vis du er på jakt etter brukt kabel fungerer Nordost Blue heaven utrolig bra.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    maxmekker: Chord fungerer fint med Audiovector. Hvis du legger deg på Odyssey-nivå og kjøper brukt, tror jeg du kan få deg kabler til tri-wiring for et overkommelig beløp.
     

    maxmekker

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.03.2005
    Innlegg
    675
    Antall liker
    319
    Torget vurderinger
    2
    bhaagensen skrev:
    maxmekker: Chord fungerer fint med Audiovector. Hvis du legger deg på Odyssey-nivå og kjøper brukt, tror jeg du kan få deg kabler til tri-wiring for et overkommelig beløp.
    Jeg tar sjansen på Kimber 12Tc. Fikk bestilt denne fra fabrikken i Usa ferdig 3 Wiret tilpasset Audiovector. Dette sa Kimber skulle kunne bli en meget bra løsning. Så jeg vil komme med en liten oppdatering når kabelen er i hus. Ventetiden er den verste....
     

    frdrk87

    Fersking
    Ble medlem
    05.06.2011
    Innlegg
    2
    Antall liker
    0
    Jeg kan vel trygt kalles venn av Audiovector's oldefar generasjon M3 Super. Dette var høyttalere som jeg investerte i som 16 åring og jeg har dem enda. Syntes de spiller fantastisk sammen med B-200 og B-300 MK1.
     
    Ble medlem
    10.11.2008
    Innlegg
    20
    Antall liker
    14
    Sted
    Sandnes
    Hei folkens får melde meg inn her jeg også.
    Har Audiovector S3 Signatur som mates av en Electrocompaniet ECI-5 forsterker.
    Synes dette oppsettet fungerer helt kanon :).
     

    Even S

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.11.2010
    Innlegg
    143
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    3
    Melder meg inn. Har kjøpt Audiovector S3 Signatur som spiller sammen med Naim Cds3 og nac202/ nap200. Er kjempefornøyd ;D. Naim og Audiovector er en killer!

    Mvh
    Even
     

    holligong

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.12.2002
    Innlegg
    81
    Antall liker
    1
    Glisende eier av ett par nylig innspilte si3 avantgarde arrete her, kjempemessige musikkformidlere :D
     

    maxmekker

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.03.2005
    Innlegg
    675
    Antall liker
    319
    Torget vurderinger
    2
    maxmekker skrev:
    bhaagensen skrev:
    maxmekker: Chord fungerer fint med Audiovector. Hvis du legger deg på Odyssey-nivå og kjøper brukt, tror jeg du kan få deg kabler til tri-wiring for et overkommelig beløp.
    Jeg tar sjansen på Kimber 12Tc. Fikk bestilt denne fra fabrikken i Usa ferdig 3 Wiret tilpasset Audiovector. Dette sa Kimber skulle kunne bli en meget bra løsning. Så jeg vil komme med en liten oppdatering når kabelen er i hus. Ventetiden er den verste....
    Har spilt en stund med Kimber 12tc til mine Mi3 avantegarde. Det fungerer kjempe bra. Fikk rett nivå mellom bass, mellomtone og diskant. Ingen av delene stikker seg frem. Kan rett og slett bare nyte musikken. Det skal sies, Audiovector kan spille fra fantastisk til middels. Hos meg merker jeg veldig stor forskjell på ting jeg kobler opp før. Det har jeg ikke gjort i slik grad før med andre høytalere. Husk bare at den finnes høyttalere som er fyldigere der ute på markedet. Men utrolig at så små bokser leverer så god lyd. En får følelsen av en mye større høyttaler.
     

    Even S

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.11.2010
    Innlegg
    143
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    3
    Alle Bergensere som er opptatt av god lyd bør benytte sjansen 8.10 hos Musik-Magazinet. Ser de skal ha en demo på Audiovector og Naim.

    Even S
     

    Even S

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.11.2010
    Innlegg
    143
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    3
    Ingen i Bergen som hørte demo på Naim og Audiovector lørdag 8/10?
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.532
    Antall liker
    9.691
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Måtte på hytta og ta opp båten når det for en gangs skyld var vindstille og tørt.....ellers vurderte jeg en tur. Ustrategisk å legge slikt på årets ene sommerdag.
     

    Music4all

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.04.2009
    Innlegg
    1.329
    Antall liker
    7
    Even S skrev:
    Ingen i Bergen som hørte demo på Naim og Audiovector lørdag 8/10?
    [/quote Jepp, min kjære XLNT og meg var innom, spilte meget bra det faktisk :)

    Mvh :)
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    holligong skrev:
    Glisende eier av ett par nylig innspilte si3 avantgarde arrete her, kjempemessige musikkformidlere :D
    Jeg har Mi3 Signature som "mates" av Densen B-150+ integrert forsterker. Jeg har nå gjennomgående NordOst Frey i heile anlegget, og benytter NordOst jumpere. Disse kan virkelig anbefales! Få bort skinnene og bruk disse - de er verd hver ei krone!!

    Sjøl om jeg er strålende fornøyd med de høyttalerne som jeg har, må jeg innrømme at jeg sikler ikke så lite på Si3 Signature eller Avantgarde Arriete. Kan du si noe mer om oppsettet ditt, og erfaringene dine med dine Arriet'er? Hvor stort rom bruker du de i? Jeg har mine i ei stue på ca. 20m2, hvor det er mye vindusflater og en vinterhage ( bare glass og aluminium ) i motsatt ende av der høyttalerne er plasserte. Altså MYE harde flater. Når jeg skal ha meg en skikkelig lytteøkt, trekkes gardinene for vindusflatene. Jeg har lagt et stort og tjukt gulvteppe på gulvet, og det hjelper også godt på. Uten dette, blir lydbildet fort spisst, og mye av djupbassen forsvinner. Jeg vil anta at diskanten på Arriete'ne er temmelig krevende i så måte?
     

    maxmekker

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.03.2005
    Innlegg
    675
    Antall liker
    319
    Torget vurderinger
    2
    Audiovector er bare kjempehøyttalere når en jobber litt med dem. Som tidligere nevnt av andre, så få bort bøylene bak på dem. De ødelegger mer en annet. Skulle jeg ønske meg noe til mine Audiovector høyttalere må det bli og få mulighet for sigel wiring i stedet for tree. Det hadde kanskje gjort at ennu flere hadde fått opp øynene for disse smykkene av en høyttaler.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn