Just listen...Audiovector's venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hamram

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.09.2006
    Innlegg
    1.120
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    1
    el_mariachi skrev:
    For ikke lenge siden solgte jeg mine F3/Lyd Audiovector 1x, de har jeg hatt mye glede av både som hovedhøyttaler og som backup. Skal poste noen bilder av de hvis jeg finner dem, dette var et selvbyggkit som jeg kjøpte på Eltek.

    Her er noen bilder av Audiovector 6:

    Tror jammen jeg melder min interesse her jeg med. Jeg har et par av denne gamle typen Audiovector 6. Det hadde vært spennende å komme i kontakt med andre som har samme høyttaler. ;)
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    bhaagensen skrev:
    Hej,

    jeg får heller melde meg på her da :)

    VilhelmW skrev:
    Noen som har prøvd å erstatte skinnene mellom terminalene med jumper's? Jeg vurderer å prøve dette, men gidder ikke før jeg veit om det er noe å hente på en sånn øvelse. Det er tross alt snakk om noen lapper for jumper's av skikkelig kvalitet ( Black Magic Rev. ).
    Jeg har prøvd og kunne personlig ikke detektere noen forskjell. Om jumperne var "skikkelig" kvalitet skal jeg ikke si noe om, men det var snakk om noen basert på Chord Oddyssey kablet - det samme som mine høytalerkabler.
    Jeg har et par Audiovector Si6 Avantgarde Arrete.
    Hos meg så begynner disse skinnene å "synge" med når jeg spiller relativt høyt. Jeg har måttet tapet dem med isolasjonstape for å få de til å holde kjeft.
    Meget imponerende til en så dyr høytaler å være.
    Ole Klifoth sitt svar til dette var som vanlig arrogant...

    Men dette er jo en vennetråd og jeg er meget godt fornøyd med lyden som kommer ut av elementene. (ikke skinnene) ;D
    Driver de med en DP 5.52
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    RJEL skrev:
    Hos meg så begynner disse skinnene å "synge" med når jeg spiller relativt høyt.
    Litt et tomgangs-spørsmål, men hvordan høres det ut når de synger ? Sitter å forestiller meg noe i stil med munnharpe :)
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    Kan nok sammenlignes med munnharpe :)
     

    Galnes

    Fersking
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    1
    Antall liker
    0
    Sitter selv med noen K3 Signatur og tilhørende KC signatur for øyeblikket, drevet av en Onkyo 905 og jeg vurderer oppgradering av kraft da senterhøytaleren av og til har det med å ikke helt følge med. Nesten slik at man hører forvreningen på enkelte filmer med mektig trykk i senter kanalen. Eks en scene i Days of Thunder når bilene kjører forbi og lyden går fra høyre til venstre :-\

    Frontene er receiverbi-ampet og virker ikke å ha noen problemer slik sett, men det er klart det kunne vært moro å prøve noe nytt på de og selv om jeg må si meg mektig fornøyd med lyden der :D

    Noen som har forslag? Monoblokk til senter? Vil det å drive frontene med en to-kanals effektforsterker avlaste receiver nok til at den mater senteren godt nok?

    Rotel, Naim, Densen, Camridge? Noen som faktisk har prøvd Emotiva på Audiovector med god kilde? Jeg har hørt de litt på en XPA-5 og dårlig kilde gjennom H/K 355 sin pre-out uten at jeg syns det låt gale :)
     

    h2k

    Fersking
    Ble medlem
    17.11.2007
    Innlegg
    4
    Antall liker
    0
    Nylig gått til anskaffelse av Mi3 Super parret med primare A30.1

    håper primaren med sine 100W pr kanal klarer å drive Mi3 Superene bra. Neste på listen er en passende dac, noen som har anbefalinger? kikket en del på Hegel HD10 og PS Audio Digital Link III.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    For en del år siden brukte jeg Primare A30.1 sammen med et par Audiovector M3 Signature. Ingen problemer med kreftene der - og jeg var godt fornøyd inntil oppgraderingsviruset slo til. M.h.t. DAC, tror jeg at du kommer best ut av det med noe tight og nøytralt. F.eks. den Hegel-DACen du nevner. Eller Benchmark DAC-1 - som har fungert bra sammen med Primare hos meg.
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Lite fart på "Just listen"-tråden...??? Jeg vil gjerne vite meir om Arriete-utgaven(e). Noen som kan øse av sine erfaringer? Hvilke forsterkere og kabler bruker folket på disse eminente høyttalerne?

    Jeg har fjerna skinnene på mine Mi3 Signature, og putta inn NO jumperne. Det ble endringer i lysbildet; bedre presisjon, bedre trøkk i bassen og en meir definert mellomtone. Først kopla jeg høytt.kablene i midt-treminalene, men da nle bassen svulstig på en måte, sånn ullen Electrocompani-bass. Etter godt råd fra Skink123, kopla jeg høytt.kablene på de nederste terminalene, og brukte jumperne oppover. Da ble det orden i sakene!

    Jeg bruker Black Magic Revelation høytt.kabler, single wired. Og er fortsatt svært godt fornøyd med Mi3 Signature. Men Avantgarde eller Arriete frister....

    mvh. VilhelmW
     

    journeyman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.04.2005
    Innlegg
    61
    Antall liker
    1
    VilhelmW skrev:
    Lite fart på "Just listen"-tråden...??? Jeg vil gjerne vite meir om Arriete-utgaven(e). Noen som kan øse av sine erfaringer? Hvilke forsterkere og kabler bruker folket på disse eminente høyttalerne?

    Jeg har fjerna skinnene på mine Mi3 Signature, og putta inn NO jumperne. Det ble endringer i lysbildet; bedre presisjon, bedre trøkk i bassen og en meir definert mellomtone. Først kopla jeg høytt.kablene i midt-treminalene, men da nle bassen svulstig på en måte, sånn ullen Electrocompani-bass. Etter godt råd fra Skink123, kopla jeg høytt.kablene på de nederste terminalene, og brukte jumperne oppover. Da ble det orden i sakene!

    Jeg bruker Black Magic Revelation høytt.kabler, single wired. Og er fortsatt svært godt fornøyd med Mi3 Signature. Men Avantgarde eller Arriete frister....

    mvh. VilhelmW
    Har ikke hørt Arrete utgaven, men brukte en del tid på å lytte til forskjellige ht før jeg landet på S3 Signatur. De største forskjellene mellom Sig og Av som jeg erindrer var den økte hurtigheten (dynamikken) hos Avantgarde, noe jeg tipper skyldnes bånddiskanten?? En utrolig oppløsning, som ikke ble "slitsom". Dette var med Naim og EC elektronikk. Naim gav meg "fot" noe jeg ikke var klar over før selger påpekte dette, noe jeg ikke fikk med EC elektronikken, men denne hadde mye mer trøkk/pondus (250R) nedover. Videre går Avantgarde dypere i bassen, og er litt strammere enn Sig. Ulempene er (selvsagt) økt pris og litt mer krevende å få til en god plassering. Signature er hjemme hos meg veldig lett å få til å spille bra. Nå det er sagt, så synes jeg uansett Audiovector har vært enklere å plassere hjemme hos meg en mange andre høyttalere som har hatt oppholdstillatelse i hjemmet. Jeg endte opp med Sig, men kun pga at budsjettet var under hardt angrep av min bedre halvdel :)

    Et annet punkt var estetikken. Blant alle høyttalerende jeg lyttet til (SA Explorer, Dali Mentor 6, KEF, osv.) så scoret i tillegg S3 serien DEFINITIVT høyest på waf skalaen, ikke at det var så viktig for meg, men mer som en artig bonus at også kona ble fornøyd :)

    Her er et par tester;
    http://www.lydogbilde.no/test-audiovector-s3-avantgarde.79291.65o4005o.lbt.html
    http://www.lydogbilde.no/audiovector-s3-avantgarde-arrete.4619995-117331.html
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    VilhelmW skrev:
    Lite fart på "Just listen"-tråden...??? Jeg vil gjerne vite meir om Arriete-utgaven(e). Noen som kan øse av sine erfaringer? Hvilke forsterkere og kabler bruker folket på disse eminente høyttalerne?

    Jeg har fjerna skinnene på mine Mi3 Signature, og putta inn NO jumperne. Det ble endringer i lysbildet; bedre presisjon, bedre trøkk i bassen og en meir definert mellomtone. Først kopla jeg høytt.kablene i midt-treminalene, men da nle bassen svulstig på en måte, sånn ullen Electrocompani-bass. Etter godt råd fra Skink123, kopla jeg høytt.kablene på de nederste terminalene, og brukte jumperne oppover. Da ble det orden i sakene!

    Jeg bruker Black Magic Revelation høytt.kabler, single wired. Og er fortsatt svært godt fornøyd med Mi3 Signature. Men Avantgarde eller Arriete frister....

    mvh. VilhelmW
    På mine S6 arrete bruker jeg DP 5.52 og MIT MH-750 pluss høytalerkabel.
    Spiller greit...
    Bor i Rønvik så det er bare å stikke innom å høre selv ;)
     

    janan

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    28.09.2006
    Innlegg
    71
    Antall liker
    0
    Vurderer for tiden oppgradering av mine Audiovector S3 standard. Elektronikk er Densen B420+, B200+ og B300XS. Er veldig godt fornøyd med nåværende høyttalere og tenkte derfor at en oppgradering fra standard modell til top modell på samme elektronikk burde gjøre susen. Hadde derfor et par Si3 avantgarde arreté til hjemlån i helgen.

    Men; dette ble dessverre en delvis nedtur. Høyttalerne bli litt i ovekant masete og anstrengte å lytte til. De manglet noe av den luften og roen som en bør kreve av et anlegg til rundt 100k. Selvfølgelig var det øyeblikk med gåsehud der høyttalerne virkelig slo til og viste hva de var gode for, men på alt for mange opptak ble de rett å slett litt stressende å lytte til. Spesielt gjalt dette øverste halvdel av frekvensspekteret. Bassen var stort sett veldig god med en dyp, kontant og dynamisk bass, mens mellomtone/diskant ofte ble noe pågående og stressende.

    Jeg har også prøvd de samme høyttalerne med Electrocompaniet utstyr, og i to ulike rom, men med samme resultat.

    Vet at disse høyttalerne har fått veldig bra kritikk så og si over alt hvor de er blitt testet, og mitt nåværende anlegg med S3 standard fungerer jo veldig bra. Så hva er det jeg gjør feil? Hvorfor får jeg ikke Si3 AA'ene til å briljere slik de bør?
     

    Cobra2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2003
    Innlegg
    4.980
    Antall liker
    1.055
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    75
    Bånd-diskanten er ikke for alle, hverken systemer eller rom...
    Signature-modellen synes jeg er best! Og litt greiere priset!

    Arne K
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.331
    Torget vurderinger
    49
    Enig , signature låter best og er billigere .
    Synes også den tegner opp et mer presist lydbilde , bånd diskanten har et mer difust perspektiv IMHO :)
     

    Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    94
    E.I.A. skrev:
    Enig , signature låter best og er billigere .
    Synes også den tegner opp et mer presist lydbilde , bånd diskanten har et mer difust perspektiv IMHO :)
    Merkelig at Audiovector ikke klarer å få det opptimale ut av en så ekstremt god diskant!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Si ifra om noen kommer over et par Audiovector Mi1 signature eller Avantgarde. Bør vere i god stand og helst med orginal stativ.

    Mh Peter
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    val skrev:
    E.I.A. skrev:
    Enig , signature låter best og er billigere .
    Synes også den tegner opp et mer presist lydbilde , bånd diskanten har et mer difust perspektiv IMHO :)
    Merkelig at Audiovector ikke klarer å få det opptimale ut av en så ekstremt god diskant!
    Jeg synes de klarer det utmerket.
    Mi mening er at diskanten på signature er skarp og hissig, ihvertfall i forhold til båndiskanten. (men mild og run i forhold til B&W 802)
    Men nu er nu jeg estremt var for frempå og hissig diskant.
    En annen ting er at arrete modelen har en ekstra 6,5 toms bass/mellomtone inni høytaleren.
    Og det høres. Mye mere fylde, dynamikk og skyv i bass/mellomtone som signature og avantgarde modellen bare kan drømme om.
    Jeg hadde alle tre på hjemlån før jeg kjøpte.
    Men smaken er som baken.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.331
    Torget vurderinger
    49
    Jeg sammenlignet bare Sig og Avantgarde opp mot hverandre , begge var oppløste og fine i diskanten , men sig hadde bedre (skarpere) opptegning av lydbilde .
    Klemmer du dem opp i veggene eller inn i hjørner , evntl ikke sitter midt i mellom høytalerne spiller dette mindre rolle .
    Har hørt Si3 AA ved flere anledninger , men med mindre optimal plassering så det blir feil å si noe negativt om den basert på dette. Bra trykk og skyv i bassen har de iallefall :)
     

    janan

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    28.09.2006
    Innlegg
    71
    Antall liker
    0
    RJEL skrev:
    En annen ting er at arrete modelen har en ekstra 6,5 toms bass/mellomtone inni høytaleren.
    Snakker vi fremdeles om Si3 nå? Eller er vi over på SR6? Dette var i så fall nytt for meg.
     

    Stivert

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.12.2003
    Innlegg
    644
    Antall liker
    3
    janan skrev:
    RJEL skrev:
    En annen ting er at arrete modelen har en ekstra 6,5 toms bass/mellomtone inni høytaleren.
    Snakker vi fremdeles om Si3 nå? Eller er vi over på SR6? Dette var i så fall nytt for meg.
    SR6
     

    Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    94
    så toppmodellen bruker en isobarik løsning for nederste mellomtone?

    har ikke så god kunnskap om dette, men jeg trodde ikke dette ville gi noe ekstra effekt annet en dypere frekvens i samme volum.....
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Hva benytter Audiovectorvennene av elektronikk (forsterker) på den nye S3-serien?
     

    janan

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    28.09.2006
    Innlegg
    71
    Antall liker
    0
    Densen på meg. Godt fornøyd med den kombinasjonen. (B420+ / B200+ / B300XS / S3)
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Loevhagen skrev:
    Hva benytter Audiovectorvennene av elektronikk (forsterker) på den nye S3-serien?
    Naim, men med den gamle Mi3-serie. Dog er koblingen Naim/AV nok minst like sterk på de nyere S-serier.
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Har "litt" lyst på Audiovector S3-serien. I gamle dager gikk det i alle M3-modellene, fra basis til Avantagrde. Jeg stusser imidlertid når jeg ser prisene på Audiovector. S3 Signatur er 30K. Jøss, det er mer enn Klipsch RF-7 mkII, som får særdeles god kritikk rent lydmessig.

    Nå skal man ikke sammenligne designet på RF-7 mkII og eksempelvis S3 Signature, for da er jo AV en "no brainer".

    Som tildigere venn (fantast?), så er det litt lov å spørre om Audiovector er litt overpriset? Les; man betaler en god del for designet alene?

    I enkelte tråder på ulike fora så presenteres S3 som "lyst spillende". Tja, nå er jeg vant med Klipsch så jeg er ikke særlig bekymret. Hva synes vennene: spiller S3-serie (spesielt Signature og Avantgarde) lyst (selv med to ulike diskantkonstruksjoner)?

    Hjelp! Skal jeg bli en venn igjen, eller skal jeg la være...

    Synspunkter.
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Mi3-serien gammel...??? Jeg har fremdeles mine 12 år unge M3 Super, og de spiller heilt utmerket, gitt skikelig forsterkeri. For to år siden kjøpte jeg mine Mi3 Signature, og jeg tror jeg kan garantere at de blir værende ei stund. Hvis jeg ikke skulle ramle over noen pent brukte Arriet'er,da.

    Mi3 Signature, Black Magic kabler, NordOst jumpere og Densen B150+ er en kjempegod kombinasjon. Med DNRG blir alt enda bedre!

    mvh. VilhelmW
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    VilhelmW skrev:
    Mi3-serien gammel...???
    Så - ordvalget kan vel diskuteres, men i Audiovectors verden er de jo bestefar-generasjon nu.

    Ikke fordi de mye står tilbake for ungdommen - jeg har så langt ikke vært veldig imponert over S3-serien sett som en opgradering til Mi3. Men den nye Si3 Avantgarde Arreté, må jeg si, er sinnsykt god!
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Loevhagen skrev:
    Hva synes vennene: spiller S3-serie (spesielt Signature og Avantgarde) lyst (selv med to ulike diskantkonstruksjoner)?

    Hjelp! Skal jeg bli en venn igjen, eller skal jeg la være...
    Jeg synes ikke Signature er lys i lyden. Men som du sikkert vet, er Avantagrde modellene med AMT-diskanten, karakteristisk lydende. Mitt inntrykk er at utsagn om lyst lydende ofte kommer fra erfaring med Avantgarde modellene. Er det virkelig så mange som synes Signature er karakteristisk lys?

    Venn eller ei: Hvis du likte M3, vil Si3 sikkert opleves som en forbedring. Hva med en tur ut for å høre dem?
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Har hatt M3, M3 Super, M3 Signature og M3 Avantgarde. Så litt erfaring har jeg fra "gamle dager", ;) Har ikke hørt Mi3, som VilhelmW tenker / reagerer på.

    Jeg, og alle, vet man bør ta en lytt før kjøp. Men, greit å få noen indikasjoner via fora som aperitiff. :)

    Du sier Si3; jeg skjønner ikke forskjellen. I gamle dager var Mi3 en serie som erstattet M3. Men, jeg antar S3 ikke ennå er oppgradert til Si3? Eller er vi der allerede?

    Men, dersom S(i)3 ikke er en (indikativ) signifikant bedring fra M3, så avventer jeg. Dvs. at S(i)3 er ganske dyr, og utseendet er noe man betaler (uforholdsvismessig) mye for. Takk.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Loevhagen skrev:
    Du sier Si3; jeg skjønner ikke forskjellen. I gamle dager var Mi3 en serie som erstattet M3. Men, jeg antar S3 ikke ennå er oppgradert til Si3? Eller er vi der allerede?

    Men, dersom S(i)3 ikke er en (indikativ) signifikant bedring fra M3, så avventer jeg. Takk.
    Vi er der :) Jeg har ikke hørt Si3 nok til å kvantificere forbedringen/forskjellen - den er reel fra S3. Men M3 er jo gammel da - så mon ikke? Og nå skrev jeg det igjen ;)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Takk. Danskene går altså fra S3 til Si3 på under 3 år. "Imponerende". ;) Jeg må få tatt meg et lytt i nærmeste sjappe. 52K for et par Arréte er ganske mye...men er det verdt det. Spent på det. :)
     

    Stivert

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.12.2003
    Innlegg
    644
    Antall liker
    3
    Hadde AV M3 avantgard i endel år, savner de var/er gode høytallere. Kommer an på hvilke elektronik du kjører de med om de er lys i lyden eller ikke. Tror de er ganske nøytrale i utgangspunkte.

    mvh
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Loevhagen skrev:
    52K for et par Arréte er ganske mye...men er det verdt det. Spent på det. :)
    Jeg ville sakt ja, men la oss endelig høre hva du kommer frem til :)
     

    Music4all

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.04.2009
    Innlegg
    1.329
    Antall liker
    7
    Loevhagen skrev:
    Har "litt" lyst på Audiovector S3-serien. I gamle dager gikk det i alle M3-modellene, fra basis til Avantagrde. Jeg stusser imidlertid når jeg ser prisene på Audiovector. S3 Signatur er 30K. Jøss, det er mer enn Klipsch RF-7 mkII, som får særdeles god kritikk rent lydmessig.

    Nå skal man ikke sammenligne designet på RF-7 mkII og eksempelvis S3 Signature, for da er jo AV en "no brainer".

    Som tildigere venn (fantast?), så er det litt lov å spørre om Audiovector er litt overpriset? Les; man betaler en god del for designet alene?

    I enkelte tråder på ulike fora så presenteres S3 som "lyst spillende". Tja, nå er jeg vant med Klipsch så jeg er ikke særlig bekymret. Hva synes vennene: spiller S3-serie (spesielt Signature og Avantgarde) lyst (selv med to ulike diskantkonstruksjoner)?

    Hjelp! Skal jeg bli en venn igjen, eller skal jeg la være...

    Synspunkter.
    Tja, de fleste "haiend" merker er vel litt overpriset, men det er jo forts. opp til den enkelte om man vil betale det det koster eller ikke ;) Mht om S 3 spiller "lyst" eller ikke kommer det vel som alltid an hva på du matcher det med skulle jeg tro ;)

    Første gangen jeg hørte de "gamle" M 3 Signature var med Krell KAV 300 I, Copland cdp, og Nordost kabler på Oslo Hifi Center, og det spilte helt avsindig bra.

    Avantgarde Arrete S 6 er forøvrig et av alternativene jeg vurderer som min eventuelle "siste" HT. Så er vel AV venn jeg også, ja ;) Flere her som har hørt / bruker Krell amp sammen med AV forresten ? :)

    Mvh :)
     

    RonnyJohansen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.11.2010
    Innlegg
    214
    Antall liker
    79
    Sted
    Rognan
    Torget vurderinger
    20
    Er det noen som har prøvd Parasound halo p3 og a21 på Audiovector S3 signature/avantgarde?
     

    mana

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Innlegg
    655
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Alle Audiovector modellene blir utelukkende utviklet med Naim og Arcam elektronikk,men betyr ikke at andre merker også kan fungere.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    janan, gratulerer med lekker, smekker, og som sakt ovenfor, sinnsykt velspillende høytaler. Hører gjerne mere om dine erfaringer med dem :)
     

    KentOve

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.09.2008
    Innlegg
    360
    Antall liker
    8
    Sted
    Karmøy
    Melder meg på her. Har ikke Audiovector nå, men Audiovector M3 var starten på min Hifi hobby :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn