Jelco armer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.083
    Antall liker
    1.063
    Torget vurderinger
    10
    Jeg vurderer også å skaffe denne VTA-on-the fly-saken. Hvordan er langtidserfaringen med produktet? Er dette noe dere anbefaler, uten forbehold, eller er det noe dere kunne ønsket gjort på en annen måte? Går ut fra at man kan få levert en lavere justeringsskrue for VTA'en, ellers får jeg i så fall et problem med plass når støvlokket er nede på min LP12. Håper også at denne justeringsskruen kan fås i sort. Ser at jeg trolig vil få samme problem som det avbildet, med at settskruen stikker så langt ut fra armbasen at den vil komme borti plinten. Var det så at den originale settskruen i så fall fortsatt kan benyttes?
     
    Sist redigert:

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Jeg vurderer også å skaffe denne VTA-on-the fly-saken. Hvordan er langtidserfaringen med produktet? Er dette noe dere anbefaler, uten forbehold, eller er det noe dere kunne ønsket gjort på en annen måte? Går ut fra at man kan få levert en lavere justeringsskrue for VTA'en, ellers får jeg i så fall et problem med plass når støvlokket er nede på min LP12. Håper også at denne justeringsskruen kan fås i sort. Ser at jeg trolig vil få samme problem som det avbildet, med at settskruen stikker så langt ut fra armbasen at den vil komme borti plinten. Var det så at den originale settskruen i så fall fortsatt kan benyttes?
    Den kan bestilles i Chrome og Sort. Over tid har den fungert over all forventning. Et kvalitetsprodukt rett og slett.
    Høyden på micrometer kan bestilles som på min. Den er da lavere enn selve armen. Justerings begrensning er da 15mm.
    Justerings skruen kan sikkert files av litt. Alternativt kan du bruke den originale unbrako skruen.

    Les i selve Easy VTA tråden. Mye matnyttig der :)
     
    L

    larkus!

    Gjest
    Easy VTA-braketten er så dønn stabil at det ikke er nødvendig å skrue til låseskruen på armbraketten. Finnes ikke slark i noen retning!
    15mm micrometer er forresten på vei til meg i posten i dette øyeblikk.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.083
    Antall liker
    1.063
    Torget vurderinger
    10
    Har vært i kontakt med Antonio i dag og han gir et veldig bra inntrykk. Det er tydelig at han er stolt av produktet og lover at jeg kommer til å bli imponert av både byggekvaliteten og funksjonaliteten. Han sendte også noen flotte bilder. Jeg har derfor besluttet å kjøpe fra han. Kanskje kjøper jeg et eksemplar også til min andre Jelco, SA-750EB.
     

    Froggy

    Medlem
    Ble medlem
    31.01.2013
    Innlegg
    24
    Antall liker
    9
    Sted
    Askim
    Torget vurderinger
    6
    Bestlit her også i sort! Antonio forventet å få inn 100 nye easy vta1-2 uker. Så da er det bare å vente spent!
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.083
    Antall liker
    1.063
    Torget vurderinger
    10
    Hva må en betale for godsakene?
    Jeg vet ikke prisen enda, bare at denne skal jeg ha. Kanskje til begge mine Jelco-armer. Du får nok likevel raskt svar fra de som allerede har kjøpt.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.076
    Antall liker
    33.789
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Hele 750 serien til Jelco går nå ut - og 750 blir erstattet av TS-550. I tillegg kommer det to nye modeller TK 850 og TK 950 - begge med knivlager. Felles for alle de nye armene er at fargen er i sort / krom.

    Spennende å se hvordan de blir mottatt. Lite tester å finne enda , men de er kanskje for nye i markedet .


    tk 950 s.jpg


    tk 950.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn