Idyllisk, intimt og vakkert med Kari Bremnes på Blaker Skanse. Romeriksssafari med VY for Bæringer er jo risikosport, men det var verdt innsatsen 🫢

Ja, det er utrolig mange gode artister som kommer hit til tross for at vi er et såpass lite landOslo er en fantastisk musikkby, bedre enn den fortjener.
Jeg synes det er gull verd med disse små minnene man kan mimre til i evig tid etterpå på TV´n hjemmePå konsert er jeg interessert i opplevelsen, og pleier ikke ta bilder, men jeg ble litt fascinert av hun dama rett foran meg som drev og filmet småsnutter hele tiden...
Men vent et øyeblikk… han spilte vel også på denne ?Skulle gjerne vært der for en gjentagelse selv![]()
Dessverre!! Han fikk vel leddgikt for noen år siden og dette vidunderet blir kanskje hakket for strevsomt å spille påMen vent et øyeblikk… han spilte vel også på denne ?
Vis vedlegget 931558
Ok.. greit med en forventningsjusteringDessverre!! Han fikk vel leddgikt for noen år siden og dette vidunderet blir kanskje hakket for strevsomt å spille på![]()
Han lever opp til navnet sitt. Mye boss etter the Boss i flg lokalavisen^ Var også der, sammen med ca 50K andre.
Min første BS konsert, da jeg egentlig aldri har vært noe stort fan. Men dette var en fin opplevelse.
Ja, det var noe smårusk, men for en energi 73 åringen og bandet leverte i de nesten 3 1/2 time konserten varte.
Med unntak av et ordentlig regnskyll en snau time før konserten startet var det sol og god temperatur også.
Men, arrangøren kunne funnet en bedre løsning på å drenere folkemassen ut etter konsertslutt. Alle måtte ut gjennom den «trange» slusen man gikk inn.
Min første BS konsert, da jeg egentlig aldri har vært noe stort fan. Men dette var en fin opplevelse.