Røyker ikke i bunkersen ffs.pengesluk skrev:Regner med at gropa i midten er skreddersydd til askebegeret??
Blir gjort om litt på den der, bare orke å måle litt først. Blir nok nærmere 270-280cm
/jan
|
Røyker ikke i bunkersen ffs.pengesluk skrev:Regner med at gropa i midten er skreddersydd til askebegeret??
Mest sansynlig massivt.Brasse skrev:blir det MASSIVT eller blir dei ulike modulane isolert frå kvarandre?
Frittstående, blir som det er pr i dag.jan#jan skrev:Bra utgangspunkt !
Skal denne stå inntil vegg eller frittstående ?
Skal platespilleren fremdeles stå på vegg?
Helt klart .. har slipa kjede på saga ... så jeg er klarpengesluk skrev:Jan kommer nok til å male seg inne i et hjørne her også, og lage beistet ute, slik at han ikke får det ned den berømte trappa og må sage hele konstruksjonen i seksjoner ;D ;D
Så den komme ;D ;Dpengesluk skrev:Jan kommer nok til å male seg inne i et hjørne her også, og lage beistet ute, slik at han ikke får det ned den berømte trappa og må sage hele konstruksjonen i seksjoner ;D ;D
Har endel å gå på, på bredden.jan#jan skrev:Om du får målt skikkelig først .......... :![]()
Sjekk da om at det vil gå greit å bruke 240cm på midtseksjonen. Da får du utnyttet en hel plate .. så lar du resterende gå til vingene som forlenger til hønna ... det er vel mest den platene som du har på mest random som blir stående der lell...
La det være mest mulig fleksibelt .. plass til monoblokker ? .. kan jo komme ... og så mye utstyr som du tester så er det jo greit å ha plass
oppå ..
Bare hiver ut noen tanker ... :![]()
For korte forlengere så A: gå opp på totalbredden, B: holde midt seksjonen til si max 160cm.jan#jan skrev:Midtseksjon på 187,5 cm vil gi 3x2 fakk - del til vinyl/hønn forlenger blir da 26cm - dette er en lengde på 240
Non takenpengesluk skrev:Var ikke vondt ment! Men jeg har en lignende trapp selv, ikke fullt så trang, men nok til at jeg må ta hensyn til den når ymse konstruksjoner skal sjaues ned i observatoriet!
Selvsagt er man vanskelig, man er da mann ;Djan#jan skrev:JA - du er vanskelig !!!!!;D ;D ;D ;D
160 cm på midtseksjonen - da må du minske målene da på hvert fakk... for eller så blir det jo bare en masse unyttig plass mellom komponentene .. ja - jeg vet at det er fint med luft imellom dem ;D
eller så er jeg helt på jordet - og bør holde kjeft :;D
Liker selv tanken på fleksibilitet .. og utnyttelse av plass.
Skjerpings ...Dazed skrev:"Fakk"?
Her er det noen som bor for nærme svenskegrensa!![]()
Det er noe som håndtverkere bruker titt og ofteDazed skrev:"Fakk"?
En annen variant ;Dpengesluk skrev:Fakk åff!
Bytter ikke ofte her dujan#jan skrev:Ja .. se her ja ..
Jepp - det er det jeg sier .. du er vanskelig
50-52 målet er jeg med på ... og det at du har det du har av komponenter idag er jo ikke det samme som og si et du har det om 2 år ..
Åååh .. du er øssfolling ja .. ok si 4 år da ;D ;D
Fleksibilitet ... og du tester jo en masse .. så det er veldig bra og ha nok plass ..
Ytterfløyene .. skal dem gå inntil vegg ? Er det det som er forlengelsen .. eller blir det noe eget .. må ha det inn med teskje her ;D
Du er vel bare hyperfølsom for svensk påvirkning da.jan#jan skrev:Skjerpings ...Dazed skrev:"Fakk"?
Jeg bor på den rette sia av fjorden !! Holder da til på Vestbredden ........... ;D ;D ;D
To Dazed ............ sier nå jeg ..... get a life ... or Fakk åffDazed skrev:Du er vel bare hyperfølsom for svensk påvirkning da.jan#jan skrev:Skjerpings ...Dazed skrev:"Fakk"?
Jeg bor på den rette sia av fjorden !! Holder da til på Vestbredden ........... ;D ;D ;DFlytt til Stord eller noe. Der skjønner de ikke svensk.
![]()
Ja, håndtverkere som bor for nær svenskegrensa, sier jeg jo.JanR skrev:Det er noe som håndtverkere bruker titt og ofteDazed skrev:"Fakk"?
Google ? :![]()
Du kan ha et poeng, selvsagt.jan#jan skrev:To Dazed ............ sier nå jeg ..... get a life ... or Fakk åff
;D ;D ;D ;D
Jepp... og dette er en av trådene vi kan gjøre det i .. har ikke fått smekk på lanken av Jan .. for GPP enda ... ;DDazed skrev:Du kan ha et poeng, selvsagt.jan#jan skrev:To Dazed ............ sier nå jeg ..... get a life ... or Fakk åff
;D ;D ;D ;D
Men jeg turer nok frem som jeg alltid har gjort likevel.
Det er fredag. Fort gjort at det blir litt svada og GPP da.![]()
Google er din vennDazed skrev:Ja, håndtverkere som bor for nær svenskegrensa, sier jeg jo.JanR skrev:Det er noe som håndtverkere bruker titt og ofteDazed skrev:"Fakk"?
Google ? :![]()
Google?
http://www.google.no/search?q=fakk
Norsk ordbok:
http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=fakk
Svensk ordbok:
http://g3.spraakdata.gu.se/saob/show.phtml?filenr=1/65/193.html
Det er den svenske betydningen som stemmer i dette tilfellet, ser jeg.
Men det er strengt tatt bedre ting å kverulere om, så...![]()
Eller alene med ungeneDazed skrev:Kanskje han skal på påskeferie, og er opptatt med å pakke appelsiner og kvikklunsj og børste mællkulene av knickers og vadmelsanorakk?![]()
Her smekkes ingen ! ;Djan#jan skrev:Jepp... og dette er en av trådene vi kan gjøre det i .. har ikke fått smekk på lanken av Jan .. for GPP enda ... ;DDazed skrev:Du kan ha et poeng, selvsagt.jan#jan skrev:To Dazed ............ sier nå jeg ..... get a life ... or Fakk åff
;D ;D ;D ;D
Men jeg turer nok frem som jeg alltid har gjort likevel.
Det er fredag. Fort gjort at det blir litt svada og GPP da.![]()
Go hælj ihvertfall![]()
Nopp, desverre. Og jeg kan ikke si hvor inni helvete det irriterer meg.LMC skrev:det hjelper ikke å skru ned gelenderet?
mvh
Leif
Du har mail!JanR skrev:Etter ett par kontrollmålinger så fant jeg ut at 3m går greit, total bredde (max)
50cm dyp, max.
Det har jeg jaggu ikke sjekket, se på det om litt. Få igjen pusten herjan#jan skrev:Kan vi skru ned trappa ??
Helt serriøst .......
Den er vel som dem fleste trapper skrudd fast i toppen .
Takk for de første forestenDazed skrev:Du har mail!JanR skrev:Etter ett par kontrollmålinger så fant jeg ut at 3m går greit, total bredde (max)
50cm dyp, max.![]()