Hadde vært interessant å se uttrykket på fruen i huset når Jan forteller at han "skal bare ta ned trappa ned til kjellerstua littegrann". ;DJanR skrev:
|
Hadde vært interessant å se uttrykket på fruen i huset når Jan forteller at han "skal bare ta ned trappa ned til kjellerstua littegrann". ;DJanR skrev:
Men sier da ikke noe til fruen. Skulle det bli noen spørsmål så er det " men kjære, det er jo helt normalt med vedlikehold av kjellertrapper og da må de ned vet du vennen min....."Dazed skrev:Hadde vært interessant å se uttrykket på fruen i huset når Jan forteller at han "skal bare ta ned trappa ned til kjellerstua littegrann". ;DJanR skrev:
Tok en titt.jan#jan skrev:Kan vi skru ned trappa ??
Helt serriøst .......
Den er vel som dem fleste trapper skrudd fast i toppen .
Du fikk da en tegning også?JanR skrev:Noen mulighet for at du kan målsette den ?
My bad. I min iver glemte jeg å sjekke pdf'n hehe.Dazed skrev:Du fikk da en tegning også?JanR skrev:Noen mulighet for at du kan målsette den ?
Si fra hvis den ikke hang med, så sender jeg på nytt.
Har selvsagt den pdf'n liggendejan#jan skrev:Så det du sier er at vi må bite i det sure eplet ?? ?? ??
Okei ... da må vi se fremover .. og før du bygger rack så må du tenke på plassering av subber ...
Scroll ned på siden ... der ser du et bilde ... ikke vanskelig å bygge 2 av dem ... ;D
http://musikkweb.no/gfx/Bass00spesifikasjonsark.pdf
Oh yeajokris skrev:happy easter![]()
JeppDazed skrev:Var det ikke sånn at det var litt for mange komponenter i en viss rør-pre?![]()
Jeppjokris skrev:stemmer , det var det ja , er det det du skal fikse jan ?
Hehehe.jan#jan skrev:Det ... Eller så er det noen som har noen kortere fingre ........ ;D
Ikke denna gutten hehe.jokris skrev:hehe, torpedovirksomhet også ja ... ;D ;D
Det har hujan#jan skrev:Skal du lodde stemningen og snart ?? ;D ;D
Regner med at mor har bevilget en flaske til påske for deg ....![]()
Ikke nok med at du kommer til å si " hvorfor gjorde jeg ikke det her for lenge siden...."jokris skrev:artig å teste det dabrenner i kløra her nå angående ez80/81
røra er shippet fra england igår ihvertfall
synsk du, det er neste på lista, før det blir litt amerikansk bourbon og fransk brandyjan#jan skrev:Spørr i den andre drekke tråden om HP 12 ;D
Kjenner ikke no til den .. Men regner med at det sklir ned det og ... neste gang så bør det bli Laphroaig![]()
liker caol ila bedre og bedre og den har noe smak av bål vil jeg si, balvenie er helt i andre enden tror jeg ;D lap må testesjan#jan skrev:Bare sier hva jeg liker - og kan gå god for, så får andre finne ut om dem liker det eller ikke ..
Lap smaker bål ...
" En god whisky skal smake som en hard vinternatt i Hammerfest en kald vinternatt i 45` "
Var det en som sa i Whisky tråden her ....
Jeg liker dem kraftige .. at det er en smaksbombe .. at det er attitude ...
Singel Malt - lyttesjokolade - rør, vinyl og horn .. + at det er jo heller ikke feil med litt godt selskap.jokris skrev:sm er som lagd for avslappningstund foran anlegget, passer hånd i hanske ;D
Hmm ... ;D den så skummel ut ... jeg tenkte ... nei .. skal drøye den .......lassemann skrev:En 16 åring nytes her i kveld.. en Lagga..
Mvh
lassemann
God helg og påske til deg og !! Her går det i P.Tatonal skrev:Her nytes Caol Ila, Spitfire og litt obscur electronica gjennom head-fi`en. God helg til dere her i tråden, folkens, hyggelig å lese en fredags kveld ;D
Neidajan#jan skrev:Og hvis jeg blir truet .. så kanskje jeg kan ta et bilde av flaskene jeg har og ... men regner med at der er glemt til imorgen ..![]()
Oppe siden 8 du, sove lenge er oppskrytt.jan#jan skrev:Pokker .. har du våkna og ..... :
;D ;D ;D
Blir litt av hvert her idag ... litt kjøring rundt omkring .. så blir det "kvelden" sånn i 3 tia tipper jeg ...