Bra tiltak BirgerBHO skrev:Jeg tror jeg har det som trengs til et adapter-kit til......om du vil prøve før du gjør andre inngrep jokris.![]()
Her er det bare å bukke og takke jokris
/jan
Bra tiltak BirgerBHO skrev:Jeg tror jeg har det som trengs til et adapter-kit til......om du vil prøve før du gjør andre inngrep jokris.![]()
Så det store spørsmålet, BP, eller ez81? 8)BHO skrev:Jeg tror jeg har det som trengs til et adapter-kit til......om du vil prøve før du gjør andre inngrep jokris.![]()
??? ??? ???shaunv skrev:Så det store spørsmålet, BP, eller ez81? 8)BHO skrev:Jeg tror jeg har det som trengs til et adapter-kit til......om du vil prøve før du gjør andre inngrep jokris.![]()
Det der frister, vi får ta ett lite møte på detjan#jan skrev:For å røske dere ut av denne RØR rusen deres .......... ;D
MONSTER MAGNET kommer til slottfjellfestivalen .... Da er det bare å finne festival capsen Jan !!!!!!
veldig forstyrrende med de bertene men musikken var sikkert bra den og ;Djan#jan skrev:For å røske dere ut av denne RØR rusen deres .......... ;D
MONSTER MAGNET kommer til slottfjellfestivalen .... Da er det bare å finne festival capsen Jan !!!!!!
Ikke umulig at jeg må la min psu gå :-\jokris skrev:??? ??? ???shaunv skrev:Så det store spørsmålet, BP, eller ez81? 8)BHO skrev:Jeg tror jeg har det som trengs til et adapter-kit til......om du vil prøve før du gjør andre inngrep jokris.![]()
Mest for å komme ajour med regninger for være ærlig.shaunv skrev:Nettopp kvittet meg med en av mine jeg i alle fall. Fant ut at jeg bare følte jeg trengte den på pre. Hvorfor må du la din gå da?
Ahh, Erasure - synth pop som innimellom funkerjan#jan skrev:Sa jeg Nick Cave - med Grinderman ?
Anthrax - Mudhony ... ... det er grisefett program i år !!!!!
Om det ikke er noen favoritt .. så kommer Erasure oxo
Takk for detrolfozzy skrev:Vært en tur hos Jan i kveld. Spiller bra der nå. Bedre for hver gang jeg er innom. Han måtte selvfølgelig pine meg med litt Opeth. Men det gikk greit. Jeg sto han av.
Stort enklere kan det ikke sies, og samtidig helt korrekt. Det gikk greitrolfozzy skrev:Men primært var besøket for og sammenligne de forskjellige EZ81 vi har. En liten runde med EZ80 og 6x5 ble det også.
Mullard EZ81
Sylvania EZ81
Telefunken EZ81
Mullard EZ 80
6x5 (husker ikke) edit: Russisk sak, husker ikke betegnelsen.
Det gikk så greit så.
Pokker, noen ganger så får jeg ikke fram YT linker.Nikko03 skrev:En video som kanskje faller i smak
Ikke bekymre deg, noen ganger har de beste videoer hverken lyd eller bilde. Ser ingenting jeg.JanR skrev:Pokker, noen ganger så får jeg ikke fram YT linker.Nikko03 skrev:En video som kanskje faller i smak
Litt irriterende.
/jan
Hehe du sier noe.rolfozzy skrev:Ikke bekymre deg, noen ganger har de beste videoer hverken lyd eller bilde. Ser ingenting jeg.JanR skrev:Pokker, noen ganger så får jeg ikke fram YT linker.Nikko03 skrev:En video som kanskje faller i smak
Litt irriterende.
/jan
jamen,JanR skrev:Takk for detrolfozzy skrev:Vært en tur hos Jan i kveld. Spiller bra der nå. Bedre for hver gang jeg er innom. Han måtte selvfølgelig pine meg med litt Opeth. Men det gikk greit. Jeg sto han av.![]()
Og takk for titten, trivelig som alltid. Artig at arvingen tok seg tid til å sitte sammen med oss.
Hehe, og jeg som spilte den roligste låta jeg kunne komme på i farta. Ja ja.
Stort enklere kan det ikke sies, og samtidig helt korrekt. Det gikk greitrolfozzy skrev:Men primært var besøket for og sammenligne de forskjellige EZ81 vi har. En liten runde med EZ80 og 6x5 ble det også.
Mullard EZ81
Sylvania EZ81
Telefunken EZ81
Mullard EZ 80
Det gikk så greit så.
/jan
Tror hver og en må finne det røret som passer best i eget anlegg. Røret som spiller best hos meg, var ikke det røret som spilte best hos Jan. Men alle tre er bra både hos Jan og meg.jokris skrev:jamen,JanR skrev:Takk for detrolfozzy skrev:Vært en tur hos Jan i kveld. Spiller bra der nå. Bedre for hver gang jeg er innom. Han måtte selvfølgelig pine meg med litt Opeth. Men det gikk greit. Jeg sto han av.![]()
Og takk for titten, trivelig som alltid. Artig at arvingen tok seg tid til å sitte sammen med oss.
Hehe, og jeg som spilte den roligste låta jeg kunne komme på i farta. Ja ja.
Mullard EZ81
Sylvania EZ81
Telefunken EZ81
Mullard EZ 80
Det gikk så greit så.
/janmå fortelle mer da, spent jeg
EZ80 er bedre på alle parametre enn 6x5 her hos meg. Men de har ikke helt ulik "signatur"jokris skrev:hvor like oppfattes ez80 og 6x5 er vel egentlig det jeg er mest spent på
Flink guttNikko03 skrev:Prøver igjen
Pokker å. bare å skylde på meg ett eller annet er feil her men finner ikke ut av det![]()
Edit nå kaller jeg meg flinken igjen ;D
Var ikke meningen å være negativNikko03 skrev:Mulig det er pga at jeg har "hørt det før"jeg synes det låt så bra på H6 clonene i går
Du finner de på spotify også ikke gæern musikk, men som du sier er det nok litt mainstream musikk.
Det er jo noen ganger det fenger også![]()
henger meg på den gratulasjonen , vært 30 mange ganger ? ;DJanR skrev:Benytte anledningen til å gratulere min gode venn og SjefsKlipschMekker BHO med dagen, er vel rundt 30, igjen
/jan
Slenger meg på den, er`n så gammel?JanR skrev:Benytte anledningen til å gratulere min gode venn og SjefsKlipschMekker BHO med dagen, er vel rundt 30, igjen
/jan
Synes ikke du var negativ JanR er jo såpass i vater ennå at jeg synes det er bra med forskjellig smak ;D ;DJanR skrev:Var ikke meningen å være negativNikko03 skrev:Mulig det er pga at jeg har "hørt det før"jeg synes det låt så bra på H6 clonene i går
Du finner de på spotify også ikke gæern musikk, men som du sier er det nok litt mainstream musikk.
, setter selvsagt stor pris på alle musikk tips som ramler inn. Noen liker man bedre en nandre og sånn skal det vel være.
Takida, nytt beskjentskap for meg. Mainstream, jo, ja, iofs, men som du sier betyr ikke at det dårlig.
/jan
rolfozzy skrev:Allerede 30 BHO? Jaggu flyr åra fort.
Gratulerer så mye. Og skål.
![]()
;D ;DNikko03 skrev:Synes ikke du var negativ JanR er jo såpass i vater ennå at jeg synes det er bra med forskjellig smak ;D ;DJanR skrev:Var ikke meningen å være negativNikko03 skrev:Mulig det er pga at jeg har "hørt det før"jeg synes det låt så bra på H6 clonene i går
, setter selvsagt stor pris på alle musikk tips som ramler inn. Noen liker man bedre en nandre og sånn skal det vel være.
Takida, nytt beskjentskap for meg. Mainstream, jo, ja, iofs, men som du sier betyr ikke at det dårlig.
/jan
Greit nick det veljan#jan skrev:Grattis ... da ble det ... SKM BHO ;D Ifølge JanR
Hilsen Jan R ;D ;D